برون سپاری حسابداری چیز جدیدی نیست و در طول سال ها کسب و کارها به اهمیت برون سپاری پی برده اند. برون سپاری راه حلی مقرون به صرفه و صرفه جویی در زمان و منابع را ارائه می دهد – دارایی های عمده ای که هر شرکت مدیریت املاک می تواند داشته باشد، چه شما یک کسب و کار تجاری املاک و مستغلات باشید یا یک شرکت مدیریت مسکونی. برون سپاری همچنین به تمرکز بر فعالیت های اصلی که به رشد و گسترش کسب و کار کمک می کند کمک می کند. کسب و کارهای مختلف فعالیت های مختلفی مانند برون سپاری خدمات املاک و مستغلات، برون سپاری مدیریت دارایی، یا برون سپاری خدمات حسابداری را برون سپاری می کنند. کاملاً به ماهیت تجارت بستگی دارد.
برون سپاری نه تنها بر کاهش تعداد کارمندان یا بازیابی شایستگی های اصلی یک شرکت متمرکز است. اما در مورد این است که شرکت شما کاری را که بهترین انجام می دهد انجام دهد. این می تواند لیزینگ، عملیات روزانه یا مدیریت HOA باشد. و یک شرکت چند خانواده با چند هزار (یا صدها هزار) واحد نباید به عنوان یک قابلیت اصلی روی نحوه پرداخت قبوض خود تمرکز کند.
اغلب مشاهده می شود که مدیران دارایی از عملکردهای حسابداری غافل می شوند یا وقت ندارند. و اینجاست که یک شرکت تخصصی برون سپاری حسابداری مدیریت املاک می تواند کمک کند. خدمات برون سپاری برای مدیریت دارایی یک راه عالی برای برتری در شیوه های حسابداری است زیرا حسابداری املاک و مستغلات کمی متفاوت و دشوار از حساب های معمول است. یک متخصص می تواند حساب ها را بهتر حفظ کند و به شرکت کمک کند تا سود را به حداکثر برساند.
این شرکت ها جدا از تجربه، آخرین فناوری ها مانند نرم افزار حسابداری را نیز دارند که انجام کار را سریعتر و با هزینه کمتر تسهیل می کند. اکنون لازم نیست نگران گزارش مالی، نگهداری سوابق، ترازنامه و سود و زیان باشید زیرا شرکت های برون سپاری تمام این فعالیت ها را بر عهده دارند.
مهارت حسابداری خوب، دانش کاری قوی، مجموعه ای از بسته های حسابداری املاک و مستغلات و غیر منقولات، مهارت در آخرین فناوری ها از نقاط قوت این شرکت های برون سپاری حسابداری املاک است. جدا از اینها، آنها همچنین در مقایسه با تیم حسابداری داخلی، هزینه خدمات کمتری دارند.
برخی از وظایف مهمی که می توان در حسابداری مدیریت املاک برون سپاری کرد
امور مالی و حسابداری
- حساب های پرداختنی (AP)
- حساب های دریافتنی (AR)
- حسابداری مستاجر
- آشتی CAM
- دفتر کل
- ورود و گزارش بودجه
- نگهداری سوابق / حسابرسی
- تعطیلی ماهانه کتاب
- صورتهای مالی و گزارشات
گزارشگری مالی
حسابداران شرکت های برون سپاری با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای حسابداری و گزارشگری، گزارش ها، بودجه ها و پرونده هایی را با ساختار دقیق، به موقع و دقیق در اختیار مشتریان قرار می دهند.
گزارشات به خوبی حفظ شده، تصمیم گیری، درک استراتژی های شرکت و سرمایه گذاری بر اساس آن را برای کاربران داخلی و خارجی آسان تر می کند.. بهعلاوه، بهروزرسانی گزارشها از زمان به زمان، فرآیندی زمانبر و مستلزم تلاش زیادی است. برون سپاری شرکت ها را از انجام چنین کارهایی باز می دارد.
سیستم حسابداری
حسابداران شرکت برون سپاری با نرم افزارهای مورد استفاده برای حسابداری املاک و مستغلات به خوبی آموزش دیده اند. در زیر برخی از نرم افزارهایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ذکر شده است.
- یاردی-ویجر، پیدایش
- QuickBooks و Quicken
- RealPage
- Spectra Property Management
- مدیر املاک
- مدیریت املاک تیمبرلین
- MRI (توسط Intuit Real Estate Solutions)
- Avid قابل پرداخت
- مایکروسافت اکسل (در VLookUp، Pivot)
مزایا
علاوه بر کاهش سرمایه با حذف کارکنان حسابداری قابل اجتناب و سایر هزینه های سربار، مزایایی که شرکت ها متوجه می شوند شامل موارد زیر است:
- فرآیند سیستماتیک جریان کار: این به ایجاد یک گردش کار مناسب کمک می کند و همه افراد نقش خود را به طور موثر انجام می دهند زیرا هیچ کس نمی تواند کار اضافی انجام دهد. حسابداری مدیریت املاک کمی پیچیده است و کارشناسان بهترین افراد برای مدیریت آن هستند. این کار کارکنان را از هر گونه سردرگمی نجات می دهد و به شرکت کمک می کند تا بهترین مشاوره را دریافت کند.
- پردازش بلادرنگ
- انعطاف پذیری نیروی کار: امکانات برون سپاری نیروی کار منعطف را فراهم می کند. تیم های دپارتمان کوچک برای انجام وظایف خاص استخدام می شوند. این باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. هیچ کارشناس حسابداری برای رسیدگی به حساب ها استخدام نمی شود و هر چیزی که مربوط به حساب ها باشد به سادگی توسط آژانس برون سپاری مدیریت می شود..
- افزایش بهره وری:هر کس مسئول انجام یک کار خاص است. شرح وظایف واضح و سرراست است. کلیه فعالیت های حسابداری برون سپاری شده توسط شرکت برون سپاری انجام می شود و گزارشات حسابداری نهایی ارائه می شود. تنها کاری که کارمندان باید انجام دهند این است که تحلیل کارشناسان را درک کنند و بر اساس آن تصمیم بگیرند. انجام وظایف محدود بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و به عملکرد بهتر آنها کمک می کند.
- کنترل مالی کامل
شرکت هایی که به دنبال بهبود کیفیت و اثربخشی و همچنین تلاش برای کاهش هزینه ها هستند، باید گزینه های برون سپاری را ارزیابی کنند. برون سپاری توابع حسابداری مزایای زیادی را نسبت به مدل های ارائه خدمات قدیمی ارائه می دهد. برون سپاری به شرکت های مدیریت املاک ابزاری قابل توجه برای در نظر گرفتن، به ویژه در دوران سخت اقتصادی ارائه می دهد.
علاوه بر این، انتخاب عاقلانه ارائه دهنده خدمات برون سپاری نیز مهم است. تعدادی از خدمات حسابداری مدیریت دارایی در بازار وجود دارد. برای جلوگیری از هرگونه مغایرت در آینده، درخواست مراجع و بررسی پیشینه مهم است. اگر شرکت های حسابداری مدیریت دارایی به درستی انتخاب شوند، می توانند برای شرکت یک موهبت باشند زیرا در زمان و انرژی صرفه جویی می کنند.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر