به عنوان یک بخش صنعت، املاک و مستغلات به شدت در معرض نوسانات بازار است. بنابراین، برای شرکتهایی که در این صنعت کار میکنند حیاتی است که سطح بالایی از بهرهوری را حفظ کنند و در عین حال به دنبال راهحل مقرونبهصرفهتر باشند. برون سپاری فرآیندهای آفیس پشتیبان مانند امور مالی و حسابداری به یک شرکت با تجربه برون سپاری فرآیندهای تجاری، راهی عالی برای رهایی سازمان شما از این وظایف و آزاد کردن زمان بیشتری برای توانایی های اصلی شما است.
صنعت املاک و مستغلات به دلیل ماهیت ناپایدار سناریوی املاک و مستغلات در سرتاسر جهان، همیشه نیازمند توجه بینظیر است. نوسانات هزینه در کالای کلیدی شما – زمین – به کوچکترین دلیل – انتخابات، رکود اقتصادی، یا ممکن است یک حمله تروریستی باشد، اتفاق می افتد. در نتیجه، هر فرصتی برای از دست دادن پول نقد و فرصت های تجاری می تواند بر رشد کسب و کار شما تأثیر بدی بگذارد.
تصمیمات اصلی که مطمئناً می توانید اتخاذ کنید این است که فرآیند حسابداری املاک و مستغلات خود را برون سپاری کنید. این یک تصمیم می تواند شما را از کار طولانی و کسل کننده حسابداری رها کند. با واگذاری مسئولیت ها به شرکت تخصصی خدمات حسابداری املاک، خروجی با کیفیت و با قیمت بسیار مقرون به صرفه دریافت می کنید.
سوال اساسی که هنگام فکر کردن به برون سپاری در ذهن خطور می کند این است:
چه نوع شرکت برون سپاری را باید انتخاب کنم؟
1. برای استفاده حداکثری از سرمایه گذاری برون سپاری، بهتر است یک شرکت برون سپاری که تجربه قابل توجهی در صنعت املاک و مستغلات دارد به دلایل زیر استخدام کنید:
الف) شرکت برون سپاری می تواند با احتیاط مجموعه مهارت های حسابدار را با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دهد.
ب) شرکت برون سپاری دارای تجربه در فرآیندهای حسابداری مرتبط با صنعت ساخت و ساز و املاک و مستغلات از جمله معافیت از حق، قوانین تشخیص درآمد، پیشنهادات و قراردادها و غیره خواهد بود.
2. تجربه نرم افزاری – تضمین ترکیب بی عیب و نقص بین شرکت برون سپاری و شما بسیار مهم است. شرکت های حسابداری برون سپاری خوب مجموعه مهارت و تجربه در نرم افزارهای خاص صنعتی مانند Yardi، Appfolio، Real Page – Onsite، Timberline و MRI را خواهند داشت. آنها مزایای خاص خود را دارند و شما باید با شرکت تجزیه و تحلیل کنید که چه چیزی بیشتر برای شما مناسب است. یک عامل را در نظر بگیرید؛ میتوانید نرمافزار مبتنی بر وب را انتخاب کنید که به شما امکان دسترسی به حسابهایتان را در یک مرحله حتی از مکانهای راه دور میدهد
3. امنیت داده ها – در حالی که انتخاب خدمات هیچ چیز نمی تواند بیشتر از تضمین امنیت داده های شما و حریم خصوصی موقعیت حساب های شما باشد. شرکتهای برونسپاری هزینههای زیادی را در ابزارها و فناوریها صرف کردهاند تا مسائل امنیتی دادهها را با دقت مدیریت کنند تا احتمال نقض احتمالی را به حداقل برسانند.
برون سپاری قطعا کار حسابداری را ساده می کند. هنگامی که حسابدار معمولی و داخلی را استخدام می کنید، به قوانین و مقررات متعددی ملزم می شوید که در هنگام انتخاب یک شرکت برون سپاری وجود ندارد. آنها مالیات خود را می پردازند، مزایای کارمندان خود را پوشش می دهند و زمان مرخصی پرداخت شده را نیز باید در مورد آن نگران کنید. شما حتی لازم نیست در مورد مسئولیت های سنتی استخدام زحمت بکشید.
حسابداری املاک و مستغلات صرف نظر از اینکه شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد کار ساده ای نیست. قوانین و اعداد بسیار زیادی وجود دارد که باید مراقب آنها بود. از این رو برون سپاری واقعا می تواند کمک کند. انتخاب یک راه جدید نسبت به ایدئولوژی های قدیمی به زودی نتایج مثبتی برای کسب و کار املاک و مستغلات شما خواهد داشت.
نتیجه گیری
در بازار پویا املاک، بیشتر و بیشتر «شرکتهای املاک و مستغلات حسابداری خود را برون سپاری میکنند» تا از مزایای تخصص خارجی استفاده کنند. با استفاده از این خدمات تخصصی، شرکت ها می توانند از دقت، انطباق و بینش مالی به موقع بدون هزینه های تیم داخلی اطمینان حاصل کنند. این نه تنها عملیات را ساده میکند، بلکه به شرکتها اجازه میدهد تا بر شایستگیهای اصلی خود، از کسب دارایی تا روابط مشتری، تمرکز کنند. در صنعتی که حاشیه ها و تصمیمات به موقع می تواند موفقیت را دیکته کند، داشتن یک ستون فقرات حسابداری قابل اعتماد و کارآمد، که توسط برون سپاری ارائه می شود، ارزشمند می شود. همانطور که چشم انداز املاک و مستغلات به تکامل خود ادامه می دهد، شرکت هایی که تصمیم می گیرند موقعیت حسابداری خود را برای مزایای فوری و موفقیت بلندمدت برون سپاری کنند.
اگر در گذشته به آن فکر نکردهاید، اکنون زمان آن رسیده است که به دنبال برونسپاری برخی از کارهای عادی خود مانند حسابداری باشید.