اداره املاک و مستغلات یک راهپیمایی نیست. تعدادی از چالشها وجود دارد که یک بنگاه املاک و مستغلات هر از گاهی باید با آنها روبرو شود، چه در مدیریت مشتریان یا رسیدگی به اجارهها، یک مشاور املاک باید خود را از وضعیت حسابداری کل مدیریت خود مطلع کند. در این دنیای پرمشغله املاک، جایی که یک مدیر دارایی هم به سرمایه گذاران و هم به مالکان پاسخگو است، یک نرم افزار حسابداری قوی می تواند این وضعیت را برای آنها حل کند. راه حل های نرم افزار حسابداری مانند QuickBooks به طور خاص طراحی شده اند تا کل ساختار حسابداری مدیریت دارایی را بدون هیچ گونه اشکالی اداره کنند.
مزایای استفاده از QuickBooks برای حسابداری املاک و مستغلات
ردیابی درآمد
جمعآوری اجارهبها یک وظیفه اصلی برای یک نماینده است. جمع آوری به موقع همراه با مبلغ جمع آوری شده برخی از فرآیندهای اصلی هستند که هنگام جمع آوری پول اجاره از مشتریان یا مستاجران خود مورد توجه قرار می گیرند. حتی میتوانید روند درآمد را تخمین بزنید تا اجارهها را متناسب با آن بهینه کنید و جریان نقدی سالمی داشته باشید. تمام نوسانات نقدی را می توان به راحتی مشاهده کرد و از ابزار جمع آوری اجاره برای نظارت بر خروج سرمایه یا مبلغ سپرده استفاده می شود. مدیر املاک می تواند به راحتی اجاره نامه ها را پیگیری کند، تمدید آنها را بررسی کند یا اجاره های پرداخت نشده را مشاهده کند.
پرداخت و فاکتور
مدیران املاک هم اکنون می توانند از مشتریان خود دعوت کنند تا ملک را از نزدیک ببینند و پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. مدیران میتوانند صورتحسابهای الکترونیکی فوری تهیه کنند و تراکنش راحت را در پورتال خود داشته باشند.
رسیدگی به مالیات
معاملات حفظ شده به مدیر ملک در طول فصل مالیات بسته به تعداد املاک خریداری شده یا اجاره های دسترسی به آن کمک می کند.
هزینه نظارت
با توابع حسابداری QuickBooks، مدیر دارایی می تواند سود یا ضرری را که ممکن است در آخرین سرمایه گذاری خود متحمل شود، پیگیری کند. بنابراین، او می تواند روند سود را بسته به شرایط ساختمانی که در خرده فروشی قرار می دهد تجزیه و تحلیل کند و می تواند در این زمینه حرکت کند. او می تواند جریان نقدی اضافی خود را مدیریت کند و مخارج غیر ضروری را کنترل کند.
مدیریت معاملات
مشاوران املاک این آزادی را دارند که حسابداری خود را مدیریت کنند و تراکنش های بانکی و دانلودهای خود را بدون هیچ گونه آموزش قبلی بررسی کنند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و نمایندگان را از آخرین هجوم نقدی یا تغییر در وضعیت بانکی خود مطلع می کند.
نگهداری سوابق
قبل از اینکه رسیدهای چاپی طولانی برای حفظ سابقه هر جنبه تجاری ایجاد شود، اما با QuickBooks، همه چیز دیجیتال است و به طور ایمن برای هر مرجع بعدی نگهداری می شود. این نوع سازماندهی دقیق سوابق مالی می تواند به آنها در برنامه ریزی سایر سرمایه گذاری های ملکی کمک کند.
تا زمانی که مدیریت یک ملک ادامه دارد، QuickBooks راههای زیادی برای سادهکردن اجاره، مدیریت مستاجر، مدیریت مالیات، تولید فاکتورهایی ایجاد کرده است که کار را آسانتر میکند. حسابداری برای مدیر املاک و همانطور که صنعت بخواهد به روز رسانی ادامه خواهد داد.