بررسی جامع یاردی پیدایش 2


Yardi Genesis 2 یک نرم افزار حسابداری دارایی مبتنی بر وب است که برای املاک کوچک و متوسط ​​طراحی شده است. Yardi Genesis 2 برای تمام مدیریت املاک و مستغلات از جمله مسکونی، تجاری، کاندوها، انجمن های صاحب خانه، خود انبار، دفاتر، خرده فروشی و سایر انواع املاک طراحی شده است. معمولاً برای نمونه کارهای املاک و مستغلات مناسب است کمتر از 1000 واحد یا کمتر از 1 میلیون فوت مربع. این یک نرم افزار حسابداری یکپارچه است که دارای یک ماژول قدرتمند GL به همراه AP، AR، Cash/Bank و ماژول های دیگر مانند اجاره و تعمیر و نگهداری است. Genesis 2 یک پایگاه داده جامع املاک و مستاجر را با گزینه های گزارش دقیق ترکیب می کند. این نرم افزار املاک و مستغلات به عنوان یک سرویس (SaaS) عملکرد و بهره وری را افزایش می دهد و در عین حال هزینه های سربار IT را با نگهداری آسان خود کاهش می دهد.

ما برخی از ویژگی های متمایز را که مشخصه یاردی جنسیس 2 هستند، فهرست کرده ایم

جریان های کاری AP با خط جریان

عملکرد حساب‌های پرداختنی در یک دفتر املاک و مستغلات معمولاً منبع بزرگی از ناکارآمدی‌ها به دلیل جریان‌های کاری دستی فشرده کاغذ در AP است. Yardi Genesis 2 جریان های کاری AP را خودکار و ساده می کند و کل فرآیند تأیید را آنلاین می کند. این یک محرک اصلی کارایی است و به کاهش هزینه های پردازش فاکتور و تاخیر کمک می کند. اگرچه میانگین تعداد کلیک‌ها در حین پردازش یک فاکتور افزایش می‌یابد، بسیاری از فیلدها مانند نام فروشنده، تاریخ فاکتور و غیره به صورت خودکار پر می‌شوند (*در گزینه خدمات کامل) و حتی منشی یا کارکنان سایت می‌توانند فاکتورها را برای حسابداری کدنویسی کنند. بررسی کنید.

قابلیت گزارش دهی جامد

گزارش های متعددی وجود دارد که می تواند به شما در ردیابی دقیق امور مالی و عملیات کمک کند. گزارش های مالی شامل گزارش های استاندارد مانند ترازنامه، دفتر کل، تراز آزمایشی، صورت سود و زیان، صورت جریان وجوه نقد و غیره است. برخی از گزارش‌های منحصربه‌فرد شامل گزارش مقایسه املاک، بسته گزارش ماهانه برای مالکان، گزارش تخلفات، گزارش جای خالی و اشغال و گزارش‌های پیری است. Yardi Genesis 2 همچنین دارای عملکرد داشبوردهای سفارشی است که اطلاعات عملیاتی و اجاره ای را به صورت بصری ارائه می دهد.

حسابداری خودکار

این نرم افزار حسابداری املاک یاردی فرآیند پر زحمت تولید رسید پرداخت را حذف می کند. رسیدهای اجاره را می توان به راحتی در مقابل هزینه های ماهانه اعمال کرد. Genesis 2 همچنین ابزارهای کاربردی آسانی را که برای ردیابی بدهی های خود برای حسابداری نقدی و تعهدی نیاز دارید، فراهم می کند. علاوه بر این، پرداخت می تواند به صورت الکترونیکی انجام شود. این نرم افزار حسابداری املاک و مستغلات توسط یاردی همچنین این قابلیت را دارد که صورتحساب‌های فردی و حساب‌های فروشنده را متوقف کند و پرداخت به فروشندگانی را که مدت بیمه آنها تمام شده است متوقف کند.

اطلاعات مالک را یکپارچه به اشتراک بگذارید

کلیه گزارش ها و اسناد لازم را می توان از طریق یک پورتال ویژه آنلاین با صاحبان به اشتراک گذاشت. نیازی به جستجو و به اشتراک گذاری دستی این فایل های مهم نیست.

دستورات کاری را به طور موثر حفظ کنید

تخصیص سفارش کار و ردیابی مواد در مورد درخواست های تعمیر و نگهداری مداوم در یک ملک را می توان به راحتی از طریق این نرم افزار مدیریت کرد. شما نه تنها می توانید سفارشات را شروع یا لغو کنید، بلکه می توانید وظایف خاصی را به فروشندگان اختصاص دهید و پیشرفت کار را نیز پیگیری کنید. این نرم افزار مدیریت یاردی با اطمینان از سازماندهی صحیح، کار سازمان را قادر می سازد تا به آرامی پیش برود.

افزونه های مفید

  • کافه اجاره زیرا Genesis2 به ایجاد وب سایتی که با پایگاه داده شما یکپارچه شده است کمک می کند. سایت‌ها این توانایی را دارند که قیمت‌گذاری و در دسترس بودن را در زمان واقعی تعیین کنند
  • اکران ساکن یاردی یک سیستم غربالگری ساکنان آنلاین است که گزارش های جامعی را برای مدیران املاک ارائه می دهد تا تصمیمات اجاره ای هوشمندانه اتخاذ کنند و خطر را به حداقل برسانند.
  • ResidentShield یک طرح بیمه ای مقرون به صرفه برای پوشش اموال شخصی و مسئولیت است
  • پردازش پرداخت یاردی پرداخت های الکترونیکی و چک های حساب های پرداختنی و دریافتنی را با یک پلت فرم پردازش می کند

محصولات افزودنی فوق می توانند به شما کمک کنند تا ساکنین بالقوه را جذب کنید و همچنین اجاره کنندگان با کیفیت را حفظ کنید. علاوه بر این، آنها اجازه نظارت را می دهند و این امکان را برای اجاره کنندگان فراهم می کند که بیمه خود را حفظ کنند و پرداخت اجاره خود را به راحتی انجام دهند. کافه تجاری و کافه کاندو افزونه های مشابهی هستند که برای فضاهای تجاری و کاندومینیوم ها طراحی شده اند.

موارد فوق الذکر ویژگی های یاردی مواردی هستند که یاردی را قابل اعتماد، مؤثر و برای یک سازمان مهم می کنند.

مزایا برای صاحبان و مدیران تجاری

Genesis 2 از طریق ویژگی‌های نیمه خودکار خود مانند تطبیق هزینه‌های صورت‌حساب در برابر هزینه‌های پیش‌بینی‌شده CAM (نگهداری منطقه مشترک) کارایی را به صاحبان تجاری ارائه می‌دهد. هزینه های CAM را می توان بر اساس سه پایه مختلف محاسبه کرد و پرداخت مجدد آب و برق به ساکنان بسیار آسان و استاندارد است. گزارش های تولید شده را می توان به راحتی از طریق نرم افزار نیز با مستاجرین به اشتراک گذاشت. کافه تجاری به شما امکان می دهد ایده بهتری از املاک موجود در بازار برای فروش یا اجاره داشته باشید. مستاجران همچنین از خدمات زیادی از جمله پرداخت آنلاین حق الزحمه، درخواست های تعمیر و نگهداری و موارد دیگر بهره مند می شوند.

معایب نرم افزار

  • اعتقاد بر این است که تا زمانی که به نقاط ضعف خود نگاه نکنیم، نمی توانیم پیشرفت کنیم. به همین دلیل است یاردی پیدایش 2 بررسی به طور کامل توسط تیم بررسی می شود. بسیاری از کاربران Genesis 2 احساس می کنند که این برنامه به خصوص کاربر پسند نیست و کمتر بصری است. هر تابع برای اجرای صحیح نیاز به زمان و تمرین دارد. تا زمانی که با آن آشنا نشوید، استفاده از آن آسان نیست
  • با وجود اینکه پایگاه دانش Yardi Client Central گسترده است، یافتن اسناد برای یک کار خاص یک فرآیند خسته کننده است. ممکن است ساعت ها طول بکشد تا چندین سند منبع مرتبط را بررسی کنید تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. تیم پشتیبانی مشتری در Yardi نیز به جای کمک به کاربر در راه حل، به حل این مشکل به تنهایی نگاه می کند.
  • در حالی که هزینه مجوز کلی معقول است، اما هزینه ماژول های خاص می تواند گران باشد و بسیاری از ویژگی های پیشرفته در ماژول های افزودنی پولی وجود دارد.
  • پشتیبانی پیاده سازی یاردی محدود است و کاربران اغلب از مشاوران خارجی در مرحله اجرا استفاده کرده اند

تا زمانی که دانش ضعف وجود داشته باشد، جا برای پیشرفت وجود دارد. و همین مورد در مورد نرم افزار یاردی.

نتیجه گیری

نرم افزار Yardi Genesis 2 یک راه حل نرم افزاری همه کاره برای مدیریت املاک، املاک و دارایی است. این جریان کار را ساده می کند و در نتیجه عملکردهای حسابداری و مدیریت را بهینه می کند. این روشی نوآورانه برای مدیریت نیازهای حسابداری املاک و مستغلات با کمک یک نرم افزار خودکار و سازگار با موبایل است. نتیجه یک ابزار مقرون‌به‌صرفه و صرفه‌جویی در زمان است که به درد تمام مؤلفه‌های صنعت املاک یعنی مالکان، مدیران، اجاره‌کنندگان فعلی و بالقوه و اجاره‌کنندگان می‌رسد.


دیدگاهتان را بنویسید