اگر در بخش املاک و مستغلات کار می کنید، به یک حسابدار املاک در بخش مالی نیاز دارید. وقتی صحبت از یک حسابدار ارشد املاک می شود، آنها باید تجربه قابل توجه و تحصیلات رسمی داشته باشند زیرا باید از جنبه های مالی املاک تجاری، صنعتی و همچنین مسکونی مراقبت کنند.
وظایف شغلی یک حسابدار ارشد املاک
وظایف شغلی الف حسابدار ارشد املاک از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. با این حال، نقش مشترک یک حسابدار ارشد اموال، تهیه صورت های درآمد و گزارش های مالی هر ماه برای شرکت است.
بیایید نگاه عمیق تری به نقش داشته باشیم:
- آنها مسئول حسابداری منظم مجموعه ای از املاک هستند که به آنها اختصاص داده شده است
- علاوه بر این، آنها همچنین مسئول تأیید حساب های پرداختنی، انجام تطبیق دفتر کل و ثبت داده های ماهانه هستند.
- در صورت نیاز، بررسیها و ممیزیهای دورهای موجودی را انجام دهید
- ارائه راهنمایی به مدیران بخش های مختلف برای تعمیر و نگهداری دارایی های شرکت
مهارت و تجربه
حسابداران ارشد دارایی برای اینکه وظایف شغلی خود را به خوبی انجام دهند، باید مهارت های متنوعی داشته باشند:
- مهارت های پیشرفته کامپیوتر و صفحه گسترده
- آشنایی کامل با قوانین املاک و مستغلات در سطح فدرال و ایالتی
- آشنایی با نرم افزارهای حسابداری و مدیریت املاک مورد استفاده بنگاه های املاک از جمله Yardi، Appfolio، RealPage و MRI
- حسابدار املاک و مستغلات باید قادر به راه اندازی حساب های امانی برای پرتفوی املاک باشد.
- آنها باید بتوانند مدیریت بودجه را انجام دهند و سوابق مالی و معاملات شرکت را به طور منظم حفظ کنند
در مورد تجربه، آنها باید حداقل 5 سال سابقه کار به عنوان حسابدار املاک داشته باشند. اما باز هم بستگی به نیاز کارفرما دارد.
الزامات آموزشی
اکثر کارفرمایان املاک معمولاً از یک حسابدار ارشد املاک انتظار دارند که مدرک لیسانس داشته باشد. اغلب داشتن مدرک کارشناسی ارشد در حسابداری به عنوان یک مزیت اضافی عمل می کند. برای رقابت در این رده شغلی مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابداری یا معادل آن مورد نیاز است. برای به روز ماندن، گواهینامه های خاص و دوره های اضافی مرتبط با حسابدار دارایی توصیه می شود. برای بهره وری بیشتر در شغل، مهارت های ریاضی و سازمانی عالی، توانایی حل مسئله، گوش دادن و مهارت های بین فردی مورد نظر است.
درباره OHI
OHI یک ارائه دهنده خدمات تخصصی املاک و مستغلات از سال 2006 است که خدماتی را در زمینه های حسابداری، لیزینگ، مدیریت، تجزیه و تحلیل و خدمات وابسته ارائه می دهد.
راه حل ما حسابداران املاک اختصاصی، تمام وقت و با تجربه را با قیمت های اقتصادی به شما ارائه می دهد. با خدمات ما می توانید مطمئن باشید:
- 30-50٪ در هزینه های حسابداری خود صرفه جویی کنید. پس انداز حدود 3000 دلار در ماه در هر حسابدار ملکی که از ما استخدام می شود
- کتاب های خود را سریعتر ببندید. تا 10 هر ماه به صورت مالی ماهانه خود را دریافت کنید
- بار کاری فصلی؟ بدون مسائل. فقط زمانی که به ما نیاز دارید ما را استخدام کنید