مسئولیت های شغلی یک دستیار کنترل در یک شرکت املاک و مستغلات


کنترلر در املاک چیست؟

دستیار کنترلر موقعیتی است که معمولاً توسط حسابدار یا حسابرس واجد شرایطی پر می شود که به کنترل کننده در انجام وظایف خود کمک می کند.

دستیار کنترلر یا کنترل کننده مدیریت اموال مسئولیت اطمینان از دقیق و به روز بودن سوابق مالی شرکت را بر عهده دارد. آنها ممکن است وظیفه نظارت بر تمام جنبه های حسابداری شرکت را داشته باشند. شرح وظایف کنترل کننده املاک و مستغلات شامل:

  • تهیه صورتهای مالی ماهانه
  • نظارت بر جریان های نقدی
  • مدیریت بودجه و پیش بینی ها
  • تطبیق حسابهای پرداختنی و دریافتنی

همچنین ممکن است از دستیاران کنترل کننده خواسته شود که بر انطباق شرکت با نهادهای نظارتی (مانند HSE، FSA) و الزامات قانونی نظارت کنند.

تیاو مسئولیت های کنترل کننده مالی در بخش مالی یک شرکت املاک و مستغلات به کنترل کننده در انجام وظایف مختلف حسابداری کمک می کند. آنها تحت نظارت یک کنترل کننده مالی کار می کنند و باید دارای مجموعه ای از مهارت های تحلیلی، فناوری، ارتباطی و سازمانی قوی باشند. داشتن سابقه تحصیلی مرتبط حسابداری یا مالی ضروری است.

مسئولیت های شغلی یک دستیار کنترل

وظایف شغلی یک دستیار کنترل کننده متنوع است. به عنوان دستیار، احتمالاً توسط رئیس کنترل مالی به یک سری از کارهای مربوط به حسابداری و مدیریت دارایی منصوب می شود:

  • تهیه و پردازش صورتهای مالی عمیق
  • کمک به تدوین کنترل های داخلی و سیاست ها
  • تهیه گزارش و بودجه
  • تمام جنبه های دفتر کل را مدیریت کنید
  • تحقیق در مورد مسائل حسابداری برای انطباق با اصول پذیرفته شده حسابداری املاک و مستغلات.
  • نظارت بر حساب های دریافتنی، حساب های پرداختنی و ادارات کل حسابداری
  • ارائه تجزیه و تحلیل ماهانه، فصلی و سالانه
  • به عنوان رابط برای حسابرسان خارجی خدمت کنید

هر یک از این مسئولیت های شغلی نقش مهمی در کار یک دستیار کنترل کننده ایفا می کند. بسیاری از وظایف دیگر ممکن است توسط سرپرست او به دستیار محول شود. در صورتی که دستیار کنترل کننده بتواند کار خود را درک کند و عملکرد بهتری داشته باشد. بنابراین، توصیه می شود برای یک مدرک لیسانس و / یا یک دوره پس از فارغ التحصیلی در یک رشته مرتبط انتخاب کنید.

صلاحیت تحصیلی

مدرک تحصیلی اولیه ای که هر بنگاه املاک و مستغلات از یک دستیار کنترل انتظار دارد، مدرک لیسانس در حسابداری، مالی یا یک رشته مرتبط است. مدرک کارشناسی ارشد در حسابداری، ممکن است به عنوان یک مزیت اضافی عمل کند. دوره های گواهینامه و دوره های اضافی نیز توصیه می شود. برخی از دوره های گواهی متداول مرتبط با حسابداری املاک و مستغلات شامل دوره های پایه، دوره های مالیاتی و مقدمه ای بر دوره های مالی املاک و مستغلات است.

یادگیری تئوری و درک اصول اولیه هر موضوع برای عملکرد خوب به عنوان یک دستیار کنترل مهم است. اما، اگر کسی مجموعه مهارت های لازم را نداشته باشد، ممکن است به یک دستیار کنترل کننده موفق تبدیل نشود. بنابراین، هنگامی که یک مشتاق در حال آماده شدن است، باید خود را به طور مناسب به مجموعه مهارت های مورد نیاز برای کار مجهز کند.

مجموعه مهارت های ضروری

  • دانش خوب حسابداری و فرآیندهای مالی
  • توانایی برقراری ارتباط واضح در مکاتبات کتبی و شفاهی
  • دانش کار با MS Office و سایر نرم افزارهای حسابداری املاک مانند Yardi، Appfolio و RealPage
  • توانایی درک تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی

افراد حرفه ای با تجربه در حسابداری یا حسابرسی اغلب برای سمت دستیار کنترل انتخاب می شوند. آنها مسئول نگهداری سوابق دقیق و به روز در هر زمان برای شرکت هستند. مسئولیت اصلی یک دستیار کنترل در یک شرکت املاک و مستغلات، پشتیبانی از کنترل کننده در سراسر هیئت در زمینه مسائل حسابداری است.

حداقل حداقل سطح تحصیلات مورد نیاز برای کار به عنوان دستیار کنترل در الف دستیار مجازی املاک و مستغلات شرکت یک مدرک لیسانس در حسابداری، امور مالی، یا رشته دیگری با دروس مشابه است. اگر دستیار کنترلر تجربه قبلی در این زمینه داشته باشد، در موقعیت بهتری برای انجام وظایف خود با موفقیت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید