حسابدار اموال – وظایف شغلی، الزامات آموزشی [Infographic]


مردم حسابداری را یک شغل واقعاً استرس زا می دانند.

حدس بزنید چی؟ واقعا همینطوره!

حسابداری باید با دقت انجام شود – چه باشد حسابداری اموال یا حسابداری برای یک شرکت تجاری، حتی اگر به نظر یک کار پیش پا افتاده باشد. فردی که در حسابداری مسلط باشد، در انجام این کار از وضعیت مالی خوبی برخوردار است.

حسابدار املاک شخصی است که در رسیدگی به نیازهای مالی یک شرکت املاک و مستغلات تخصص دارد. همچنین به عنوان a حسابدار املاکآنها در انجام معاملات مالی مورد نیاز برای خرید، فروش یا مدیریت یک ملک تخصص دارند.

حسابداران اموال در شرکت‌های املاک، شرکت‌های مدیریت املاک مورد نیاز هستند و گاهی اوقات ممکن است مسئولیت مدیریت دارایی‌های شرکت که شامل املاک، خودرو و سایر تجهیزات می‌شود را بر عهده داشته باشند.

اینفوگرافیک در ادامه در مورد لیست وظایف و مسئولیت های یک حسابدار دارایی صحبت خواهد کرد که به شرح زیر است:

شرح شغل مهارت های مورد نیاز آموزشی حسابدار اموالشرح شغل مهارت های مورد نیاز آموزشی حسابدار اموال

حسابدار اموال OHIحسابدار اموال OHI

درباره

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید