صنعت برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPO) در پایان قرن گذشته به وجود آمد، اما حدود یک دهه بعد با انفجار اینترنت در سطح جهانی که پیشرفت آن را پیش برد، سرعت پذیرش آن افزایش یافت. اولین نسل از BPOها بر کاهش هزینه ها و تضمین زمان بندی روان برای شرکای تجاری خارج از ساحل خود متمرکز بودند.
از آن زمان به بعد، صنعت BPO از نظر خدماتی که ارائه میدهند، تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته است. در طول دو دهه گذشته، ارائه دهندگان خدمات به شرکای فکری و شرکای دانش برای مشتریان خود تبدیل شده اند و دائما در تلاش برای اجرای فرآیندهای کارآمد و نوآوری هستند.
یک ارائهدهنده BPO، اگر عاقلانه انتخاب شود، میتواند از چندین راه دیگر برای سازمان مفید باشد، مانند:
1) تخصص بخش
چندین سازمان BPO از ارائه راه حل های استاندارد برای هر مشتری فراتر می روند و به مشتریان خود اجازه دسترسی به تخصص بخش عمیق را می دهند. آنها از آخرین تحولات این بخش و تأثیر آن بر تجارت مشتری همراه با راه حل ها آگاه هستند. به عنوان مثال، ما در OHI، راه حل های سفارشی در امور مالی و برون سپاری حسابداری برای صنایع منتخب مانند املاک، مدیریت املاک، ساخت و ساز و تدارکات ارائه می دهیم.
2) پیشرفت فناوری
بیشتر صنایع با مناظر فناوری دائماً در حال تغییر روبرو هستند. با توجه به مقیاس آنها برای همگام شدن با این تغییرات و اجرای آنها، برای شرکت های کوچک و متوسط، فرآیند خسته کننده ای است. تیم متخصصان فناوری داخلی ما میتوانند با مشتریان ما شریک شوند تا پیشرفتهای پیشرفته را در عملیات حسابداری آنها ایجاد کنند و آنها را قادر میسازند تا با سرمایهگذاری معقول از منحنی جلوتر بمانند.
3) چک تقلب
اکثر کلاهبرداری ها در یک سازمان با تیم حسابداری درگیر در برخی ظرفیت ها انجام می شود. چه به عنوان مبتکر یا تسهیل کننده. با عملکرد حسابداری که به ما سپرده شده است، یک عملکرد حسابرسی طبیعی ساخته شده است و کارکنان را تشویق می کند تا بالاترین استانداردهای پاسخگویی را حفظ کنند.
4) مدیریت ساییدگی
برون سپاری حسابداری، مدیریت و منابع انسانی را از فرآیند استخدام بحرانی اما خسته کننده رهایی می بخشد. وقتی با سازمانها شریک میشویم، اطمینان حاصل میکنیم که هر گونه تغییر در تیمهای تحویل یکپارچه انجام میشود. ما تعداد سالمی از کارشناسان حوزه، متخصصان فناوری و کارمندان آموزش دیده را برای شروع پروژه ها در کوتاه مدت آماده می کنیم. مشتریان ما می توانند به سادگی بر مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنند.
5) خدمات فراتر از حسابداری
در حالی که ما در اثبات پشتیبانی حسابداری پیشتاز هستیم، خدمات ما همچنین شامل پشتیبانی بازاریابی وابسته، پشتیبانی دفتر پشتیبان و خدمات پشتیبانی منابع انسانی است. به عنوان مثال، برای برخی از مشتریان ملکی خود، ما به دنبال افزایش سفارشات کاری بر اساس درخواست های تعمیر و نگهداری و پیگیری وضعیت سفارشات کاری هستیم.
تصمیم گیری برای شریک برون سپاری مناسب که راه حل های فرآیندی را مطابق با نیازهای سازمان ارائه می دهد ضروری است. ما در OHI از سال 2006 با مشتریان برای ارائه طیف وسیعی از نیازهای حسابداری و مالی که برای تناسب با ساختار عملیاتی آنها سفارشی شده اند، همکاری می کنیم.