Xero دو بار در سال های 2014 و 2015 توسط فوربس به عنوان “نوآورترین شرکت رشد جهان” جایزه دریافت کرده است. در حال حاضر، حدود 1 میلیون کاربر Xero را برای خود انتخاب می کنند. حسابداری مشاغل کوچک. Xero بر اساس یک چارچوب دو ورودی ساخته شده است تا به شما امکان می دهد فروش، خرید، موجودی و حقوق و دستمزد را ردیابی و مدیریت کنید. مجهز به پشتیبانی 24/7 مشتری با پشتیبان گیری خودکار است. همچنین دارایی های ثابت را مدیریت می کند، چیزی که رقبای آن مانند Quickbooks ارائه نمی دهند. در حال حاضر، Xero را فعال کرده است مدیریت پروژه ویژگی و هزینه های شغلی ویژگی
ویژگی ها
Xero یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه (بدون کارت اعتباری) را با شرکت DEMO COMPANY ارائه می دهد در صورتی که نمی خواهید نرم افزار را با سرمایه گذاری در تجارت خود آزمایش کنید. اگر از روش حسابداری ابری آنها راضی هستید، می توانید هر سه سطح قیمت گذاری را به صورت ماهانه انتخاب کنید:
شروع (قیمت – 7 دلار) – این طرح محدودیت ماهیانه پنج فاکتور، صورتحساب و مظنه، تطبیق برای 20 تراکنش بانکی اما حقوق و دستمزد پشتیبانی نشده را ارائه می دهد.
استاندارد (قیمت – 30 دلار) – این طرح صورتحساب و فاکتور نامحدود، مظنه، تطبیق معاملات و حقوق و دستمزد را به پنج نفر ارائه می دهد.
حق بیمه (قیمت – 70 دلار) – این طرح پشتیبانی ارزی و حقوق و دستمزد چندگانه را برای حداکثر 10 کارمند اضافه می کند.
همه دادههای شما از Quickbooks را میتوان به راحتی و بدون دردسر زیاد به Xero تغییر داد. اگر از Quickbooks جابجا شوید، یک منحنی یادگیری در Xero وجود دارد. Xero همچنین توانایی انجام صدها ادغام برنامه های شخص ثالث مانند Shopify، BigCommerce و Stripe را دارد.
Xero به شما کمک می کند تا با پرداخت های هنگفت Bill مقابله کنید و یک نمودار تعاملی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام پرداخت ها و چه زمانی پرداخت شوند. پرداخت های کارکنان و حقوق بازنشستگی را می توان به راحتی پیگیری، مدیریت و اصلاح کرد و می توان مستقیماً به نهادهای بازنشستگی ارسال کرد. همچنین به شما در پیگیری فعالیت های مشتری و وضعیت آنها کمک می کند.
داشبورد – اهداف را تعیین می کند، اجرا را ردیابی می کند و داده ها را از پلتفرم جمع آوری می کند تا گزارش های سفارشی را منتقل کند. به روز رسانی مداوم در نمودارها و نمودارها به شما کمک می کند تا عملکرد خود را هر زمان که بخواهید به نمایش بگذارید. دسترسی سریع به اندازهگیریهای حیاتی کسبوکار، بینشهای کاملی را در اختیار شما قرار میدهد تا شما را قادر میسازد تا در انتخابهای تجاری دقیق تصمیم بگیرید.
صورتحساب آسان – می توانید نمایه کسب و کار استاندارد خود را با آرم و اطلاعات تجاری تنظیم کنید. میتوانید الگوهای صورتحساب سفارشی خود را تنظیم کنید و زمانی که فاکتور به پایان رسیده است، یک یادآوری خودکار از تاریخ دلخواه خود تنظیم کنید. صورتحساب انبوه را می توان به راحتی مدیریت کرد.
فید خودکار بانک ها – Xero دارای یک سیستم اداری خودکار است که میتواند دادهها را از صورتحسابهای بانکی آنلاین شما جمعآوری کند و آنها را به دستهها دستهبندی کند. Xero فید صورتحساب بانکی را به شما نشان می دهد و شما فقط باید روی «OK» کلیک کنید تا حساب بانکی خود را تطبیق دهید. اما ورودی های مجله بر تراکنش های بانکی تأثیری نخواهد داشت.
فرآیند یادگیری – آنقدر که به نظر می رسد شهودی نیست و گاهی اوقات عملکردها برای شما گیج کننده به نظر می رسند.
نتیجه گیری
Xero از بسیاری جهات صرفه جویی در زمان می کند. اگرچه کاربران Xero باید یک فرآیند یادگیری گام به گام را طی کنند، اما در حین کارکرد، وظایف “ناشی از استرس” ما را به راحتی مدیریت می کند. Xero برای همه مشاغل کوچک و متوسط جمع و جور است.