اجاره نامه تجاری اصلی یک سند قانونی است که تمام جزئیات مالی و غیر مالی یک تجارت یا یک ملک را پوشش می دهد. و از آنجایی که یک سند قانونی است و برای چندین منظور استفاده می شود. بنابراین، اجاره های تجاری باید تمام جزئیات ممکن را در بر گیرند. آنها تمایل دارند با قوانین خسته کننده و بی روح خیلی طولانی شوند، اما هر یک از آن بندها مهم هستند.
با این حال، مدیریت ارشد شرکت نمی تواند زمان زیادی را صرف مطالعه/بررسی دقیق آنها کند. از این رو، خوب است مدیریت انتزاعی اجاره لازم است که آن را برای سالمندان کوتاه و مختصر می کند.
این یک مثال کلاسیک از شکاف بین آنچه کاربران نیاز دارند و آنچه دارند است. برای خواندن کارآمد و پردازش سریع اجاره های تجاریشما می توانید یک “چکیده اجاره” ایجاد کنید. این یک شکل کوتاه شده از توافق است که تمام نکات مهم را برای خواندن سریع خلاصه می کند. این یک سند بسیار مهم است و باید برای همه مشاغل و املاک ایجاد شود.
انتزاع اجاره برای برخی از بخش های خاص کمی دشوار است، اما بسیاری از خدمات انتزاعی اجاره تجاری در دسترس هستند که به شما کمک می کنند. انتزاع اجاره املاک تجاری یک کار دست و پا گیر است و نیاز به تلاش زیادی دارد، بنابراین بهتر است مسئولیت را به متخصصان متخصص برون سپاری کنید.
طرح بازی شما برای ایجاد چکیده اجاره نامه تجاری
شرکت های املاک و مستغلات مدرن حقایق تجاری کلیدی را از اجاره نامه استخراج کرده و آن را در نرم افزار املاک و مستغلات قرار می دهند.
چکیده اجاره نامه مکمل نرم افزار است. آنها باید به درستی انجام شوند زیرا نرم افزار به دقت و دسترسی به داده های موجود در آنها بستگی دارد. آنها همچنین پشتیبان شما در صورت خرابی یا آفلاین شدن نرم افزار هستند.
اجازه دهید کارشناسان از فرآیند انتزاع اجاره مراقبت کنند
تیم داخلی شما ممکن است اجاره نامه را از درون به بیرون بشناسد، اما انتزاع اجاره نمی تواند (و نباید) در اوقات فراغت فرد انجام شود. این باید توسط متخصصان متعهد انجام شود، در غیر این صورت شما خطر به خطر انداختن یکپارچگی داده های مهم را به صورت انتزاعی دارید.
خدمات حرفه ای انتزاع اجاره همچنین “بیمه انتزاعی” را ارائه می دهد که برای محافظت از شما در صورت بروز خطا یا از دست دادن نقاط داده طراحی شده است. انتزاع اجاره یک کار بسیار حساس است و نیاز به حرفه ای بودن دارد. به همین دلیل است که انجام آن توسط هیچ فرد تصادفی پیشنهاد نمی شود.
قالبی را که دوست دارید پیدا کنید
وقتی کتاب یا مجله ای می خوانید، یکی از صفحات اولیه فهرست مطالب است. در پایان یک فهرست و یک واژه نامه داریم. هر فصل در کتاب دارای بخش های مرتبط است.
ساختار شما برای چکیده نیازی به دنبال کردن یک کتاب ندارد، اما باید جزئیات مهمی را که برای شما مهم است ثبت کند. برخی از بخش های مهم یک شرکت چکیده اجاره شامل:
- هزینه های عملیاتی
- تعمیرات دوره ای
- مدت اجاره
- گزینه های تمدید
- حقوق گسترش
- سپرده تضمینی
تعادل کاملی برای طول چکیده های خود پیدا کنید
بدیهی است که چکیده شما باید کوتاهتر از اجاره اصلی باشد. اما چقدر کوتاه خیلی کوتاه است؟ به طور معمول، چکیده از اجاره های تجاری بیشتر از 3 تا 5 صفحه نباشد.
اگر خیلی طولانی شود، هیچ تفاوتی بین اجاره نامه و چکیده وجود نخواهد داشت. و ممکن است برای کاربران خارجی خسته کننده شود.
چکیده اجاره تجاری خود را سریع بخوانید
برای برجسته کردن اعداد و حقایق مهم در چکیده خود از تغییرات سبک فونت استفاده کنید. تکنیک های دیگر برای سریع و خواندنی کردن چکیده عبارتند از:
- جداول
- نقاط گلوله
- فلوچارت های ساده (شکل های زیاد نیست)
چکیده را به اجاره نامه خود پیوند دهید
همچنین می توانید پیوندی به اجاره نامه در چکیده خود اضافه کنید. برای انجام این کار، در داخل چکیده به محل اصلی آن در اجاره نامه اشاره می کنید. این به شما کمک می کند تا به سرعت اطلاعات بیشتری را مستقیماً از اجاره نامه استخراج کنید.
این همچنین محتوا را معتبرتر و ملموس تر می کند.
در نتیجه
چکیده ها در صنعت املاک تجاری به گونه ای طراحی شده اند که یک مرجع سریع به قراردادهای اجاره چند صفحه ای باشند. آنها نه باید خیلی کوتاه باشند و نه خیلی طولانی. برای برجسته کردن اعداد و حقایق مهم میتوان از عناصر مختلف محتوا مانند جداول، فهرستها و سبک قلم استفاده کرد. قالب اجاره باید قبل از استفاده از نظر قابلیت استفاده در شرکت بررسی و تایید شود.
در نهایت، چکیده های اجاره باید با دقت زیادی ساخته شوند. شما باید فرآیند انتزاع اجاره تجاری را برون سپاری کنید.
همانطور که برون سپاری انتزاع اجاره راه آسان تری برای به دست آوردن اجاره نامه های مطلوب و مناسب است. با توجه به تخصص و تجربه گسترده، ارائه دهنده خدمات می تواند به شما در تهیه خلاصه اجاره نامه های مرتبط تر کمک کند..
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
خدمات انتزاعی اجاره نامه تجاری چیزی است که ما در آن تخصص داریم از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما اجاره و برون سپاری حسابداری را تجربه کنید.
درباره خدمات انتزاع و مدیریت اجاره ما بیشتر بیاموزید: انتزاع اجاره | اجاره نامه | اداره اجاره | حسابرسی اجاره – مشاهده بیشتر