فرآیندهای مالی و حسابداری معمولاً برون سپاری می شوند


امور مالی و حسابداری یکی از فرآیندهای پشتیبان است که شرکت ها برون سپاری می کنند و این عمل همچنان به رونق خود ادامه می دهد. همانطور که بازار در حال رشد است، شرکت ها ایده های جدیدی را کشف می کنند و به دنبال پاسخ های جدید برای ساده سازی فرآیندهای F&A هستند. شرکت ها در تلاشند تا فرآیند برون سپاری را در حوزه های جدید مالی و حسابداری و بخش تجاری جدید گسترش دهند.

تعداد زیادی از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که وظایف حسابداری باید در داخل انجام شود. به غیر از هزینه فرآیند حسابداری برون سپاری، کارآفرینان نمی خواهند اطلاعات مالی حساس را در اختیار افراد خارجی قرار دهند. با این حال، آنها معمولا فراموش می کنند که مزایای برون سپاری بسیار بیشتر از هزینه ای است که باید بپردازند.

مزایای برون سپاری

• صرفه جویی در هزینه، ارقام بهبود یافته
• زمانی که دفتر پشتی شما توسط ارائه دهنده خدمات برون سپاری مدیریت می شود، روی کسب و کار اصلی تمرکز کنید
• بدون استرس برای استخدام، آموزش و برخورد با کارکنان، زیرا همه اینها توسط شرکت برون سپاری مدیریت می شود
• دسترسی به شیوه های استاندارد حسابداری صنعت، زیرا ارائه دهنده خدمات تجربه کار با بسیاری از شرکت های دیگر را داشت

جدای از مزایا، انتخاب اینکه کدام فرآیند باید برون سپاری شود یا کدام عملکرد حسابداری باید برون سپاری شود و چه چیزی باید در داخل نگه داشته شود بسیار مهم است. برای مثال حساب‌های پرداختنی و دریافتنی، اگر فقط یک کارکرد را برون‌سپاری کنید، مزایای خود را محدود می‌کنید. اگر هر دو را برون سپاری کنید، مولفه تراکنش افزایش می یابد زیرا حسابدار می تواند ببیند که چه زمانی پول نقد وارد و خارج می شود. این به شرکت کمک می کند تا از پول نقد موجود بهتر بهره مند شود و فرآیندهای داخلی را بهینه کند.

وظایف حسابداری رایج در حال برون سپاری

مدیریت حساب های دریافتنی – هدف اصلی حساب دریافتنی (AR) این است که شرکت ها بتوانند پرداخت های خود را به موقع یا در مدت زمان کوتاه تر پس بگیرند، نرخ وصول خود را بهبود بخشند و از پردازش سریع تر فاکتورها اطمینان حاصل کنند که به نوبه خود به افزایش جریان نقدی کمک می کند.

مدیریت حساب های پرداختنی – تمرکز حساب های پرداختنی بر اصلاح کل وظیفه پرداخت با خودکارسازی موثر روش های مدیریت تراکنش های مالی، مدیریت اسناد، حذف پرداخت های تکراری و راه حل های مربوط به هزینه ها

حسابداری – حسابداری به حفظ کار دلهره آور تجارت روزمره به روشی مؤثر کمک می کند. خدمات حسابداری شامل گزارش کار، پیش بینی مالیات پایان سال، تجزیه و تحلیل مالی و موارد دیگر بود

تسویه حساب بانکی – تطبیق بانکی امکان یافتن هرگونه تفاوت و اطمینان از ثبت صحیح معاملات حسابداری را فراهم می کند. جدای از آن، به سازمان ها کمک می کند تا با پیگیری هزینه های اداری و دیگر هزینه ها را کاهش دهند

خدمات مالیاتی – قوانین مالیاتی برای مشاغل همچنان تغییر می کند. کارآفرینان تجاری باید بدانند که چگونه با توجه به سیاست های مالیاتی جدید خود را تطبیق دهند. بنابراین، استخدام یک ارائه دهنده خدمات حسابداری که از آن مراقبت می کند، ضروری است

حقوق و دستمزد – کار زیادی در پردازش حقوق و دستمزد درگیر است. اگرچه ابزارهای نرم افزار حسابداری زیادی در دسترس هستند، اما بسیاری از مشاغل نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند و این زمانی است که یک سرویس حسابداری برون سپاری می تواند کار کند.

بودجه ها – بودجه ابزاری است که استراتژی مدیریت را به یک دارایی تبدیل می کند. بودجه اهداف فروش سالانه را پیش بینی می کند و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بیش از حد خرج نمی کنید.

بودجه –

• پیشرفت را پیگیری کنید
• استراتژی کسب و کار را با کارکنان خود در میان بگذارید
• ایجاد پاسخگویی برای نتایج در داخل سازمان

همچنین مهم است که ارائه دهنده خدمات برون سپاری را با دقت انتخاب کنید تا حداکثر سود را با انجمن به دست آورید. دانستن تاریخچه کاری، دانستن مراجع مشتری برای جلوگیری از هر گونه مشکل در آینده حیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید