گزارش های مالی /گزارش های املاک و مستغلات همچنین به عنوان صورت های مالی شناخته می شوند و می توانند به عنوان سابقه رسمی فعالیت های مالی یک واحد تجاری یا تجاری تعریف شوند. الف محکم صورتهای مالی نیز سوابق است یک فرد درگیر در انجام انواع مختلف فعالیت های تجاری یا به عنوان فعالیت های سرمایه گذاری شخصی.
در مورد مدیریت دارایی های املاک و مستغلات مولد درآمد، یک مالک دارایی سرمایه گذاری باید همه چیز را در مورد وضعیت مالی املاک خود در قالب گزارش های املاک و مستغلات یا گزارش های مدیریت دارایی بداند.
نقش مدیر املاک در ارائه گزارش های مالی
مدیران املاک برای رسیدگی به عملیات روزانه یک سرمایه گذاری املاک و مستغلات استخدام می شوند مانند حفظ سرمایه گذاری، غربالگری مستاجران، انجام چک های منظم، افزایش درآمد اجاره، تهیه سوابق مالی و موارد دیگر.. یک مدیر املاک باید در مدیریت انواع املاک از خانه های تک خانواده تا آپارتمان های چند خانواری تخصص داشته باشد.
لازم است به عنوان یک مالک ملک، مدیر دارایی املاک مناسبی را استخدام کنید که بتواند علاوه بر ارائه گزارشات مالی دقیق و دقیق به شما در پیگیری اهداف مالی خود برای املاک و مستغلات، بتواند ارزش دارایی های شما را حفظ و افزایش دهد.
6 گزارش املاک و مستغلات که مدیر املاک شما باید ارائه دهد
مدیر املاک شما باید شش گزارش مالی زیر را هر ماه ارائه دهد که مجموع گزارش های املاک و مستغلات شما را خلاصه می کند. این شش گزارش مالی شامل موارد زیر است:
1. ترازنامه
ترازنامه همچنین به عنوان صورت وضعیت مالی شناخته می شود زیرا دارایی ها و بدهی ها و حقوق صاحبان ملک را در تاریخ گزارش خلاصه می کند. در این ترازنامه، مالک ملک میتواند موجودی واقعی خود را در حسابهای بانکی، مبالغ خالی، سپردههای امنیتی، مبلغ بدهی به طلبکاران و موارد دیگر پیدا کند.
ترازنامه نامیده می شود زیرا طرف دارایی برگه بر اساس سیستم حسابداری دو طرفه با طرف بدهی برگه برابری می کند. مدیر املاک شما باید ترازنامه مدیریت املاک را برای سرمایه گذاری در املاک شما با دقت و به موقع تهیه کند.
2. صورت درآمد و هزینه ماهانه
صورت یا گزارش درآمد و هزینه ماهانه شامل اطلاعاتی در مورد تفکیک تفصیلی درآمد و هزینه های تفکیک شده با مقایسه با اعداد بودجه شده در قالب یک ماه تا تاریخ و سال به تاریخ است. صورتحساب درآمد و هزینههای ماهانه، زمانی که به درستی ایجاد شود، به ایجاد گزارشهای مدیریتی ماهانه کمک میکند که به مالکان املاک در مقایسه ارقام واقعی با ارقام بودجه برای دستیابی به اهداف بودجه کمک میکند.
صورت درآمد و هزینه ماهانه بیشتر به عنوان صورت سود و زیان در گزارشگری مالی املاک و مستغلات شناخته می شود. این همه هزینه ها مانند اجاره، هزینه های حسابداری، بیمه، مالیات، هزینه های قانونی و غیره را از یک طرف و تمام درآمدهایی مانند درآمد سرمایه گذاری، اجاره، بهره، اعتبار مالیاتی و غیره را از طرف دیگر ثبت می کند.
3. دفتر کل
دفتر کل ثبت دقیق تراکنش های حسابداری یک شرکت در یک دوره است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا جریان های نقدی ورودی و خروجی خود را پیگیری کنند و همچنین گزارش ها و صورت های مالی را تهیه کنند تا درک بهتری از سلامت مالی شرکت/مالک کسب کنند. . حسابهایی مانند حسابهای پرداختنی، نقدی، حسابهای دریافتنی و غیره از جمله حسابهای موجود در دفتر کل هستند.
اینها باید با نهایت دقت و دقت انجام شوند، بنابراین بهتر است گزارشگری مالی حسابداری املاک و مستغلات توسط شرکت مدیریت املاک شما انجام شود.
4. گزارش حساب های پرداختنی
گزارش حساب های پرداختنی اطلاعاتی را در مورد تمام پرداخت های انجام شده در طول دوره گزارش برای بدهی ها و سایر تعهدات مالی ارائه می دهد. گزارش حساب های پرداختنی برای ارائه گزارش حسابرسی شفاف از تمام وجوه برای هر یک از دارایی های صاحب ملک تهیه شده است.
اقلامی که در گزارش حساب های پرداختنی در گزارشگری مالی املاک گنجانده شده اند عبارتند از وام های کوتاه مدت، رهن، تعمیر و نگهداری، خدمات آب و برق، تبلیغات، تعمیرات، تجهیزات و غیره.
5. مطالبات مستاجر و گزارش های پیش پرداخت
این یک نوع دفتر کل است که جزئیات معوقات مستاجر و حساب های پیش پرداخت را در ترازنامه و صورت درآمد/هزینه خلاصه می کند.
به عبارت ساده، این حساب مبالغی را که از مستاجران در صورت مالی املاک دریافت می کنند، پیگیری می کند. همچنین ممکن است شامل حساب هایی باشد که دریافتنی هستند اما هنوز دریافت نشده اند. مطالبات مستاجر و گزارش های پیش پرداخت شامل اجاره، سپرده های تضمینی، پرداخت های آب و برق، هزینه تأخیر و غیره است.
6. صورتحسابهای بانکی ماهانه با تطبیق
صورت حساب ماهانه بانکی به همراه صورت تسویه حساب باید توسط مدیر دارایی شما ارائه شود زیرا این بیانیه به اثبات حساب های بانکی منعکس شده در ترازنامه همراه با سپرده ها و بدهی های منعکس شده در دفتر کل کمک می کند.
در نهایت، اینها هستند گزارش هایی که هر شرکت مدیریت املاک باید ارائه دهد به صاحب ملک یا سرمایه گذار برای کمک به سرمایه گذاران در شناخت ارزش واقعی املاک خود.
نه تنها این، بلکه می توانید استرس مسائل مالی را از بین ببرید، زمانی که مدیر دارایی دارید که کارهای خسته کننده را برای شما انجام می دهد.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری کم هزینه برای شرکت های مدیریت املاک و مستغلات: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر