با توجه به شرایط فعلی، تاکید زیادی بر کاهش هزینه ها در دنیای تجارت شده است. صنعت املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنی نیست، با توجه به رقابت پذیری این صنعت، کاهش هزینه و رقابت در بازار برای مشاغل املاک و مستغلات مهم است. برون سپاری می تواند گزینه خوبی برای کاهش هزینه باشد. کارهای پشتیبان مانند حسابداری، اگرچه مهم اما زمان بر است، می تواند به ارائه دهندگان خدمات تخصصی برون سپاری شود. برون سپاری خدمات حسابداری برای املاک و مستغلات می تواند نه تنها در صرفه جویی در هزینه بلکه در افزایش گزارشگری مالی سازمان نیز بسیار مفید باشد.
برخی از وظایف کلیدی حسابداری که می توان در حسابداری املاک و مستغلات برون سپاری کرد به شرح زیر است:
- حسابداری مستاجر – راه اندازی اجاره، نقل مکان، نقل مکان
- حساب های پرداختنی – ورود PO ها، ورودی های فاکتور، پرداخت های خدمات شهری و پردازش پرداخت ها
- حسابهای دریافتنی – اجاره ماهانه، پردازش رسیدهای اجاره و وصولها
- بانک، تطبیق کارت اعتباری، اقلام تعهدی پایان ماه
- گزارش های عملیاتی ماهانه، تحلیل واریانس، داشبوردهای مالی و عملیاتی
- مالیات املاک و مستغلات، بیمه، وام مسکن آشتی
- ردیابی بودجه سپرده RR، تطبیقهای سپرده RR، و درخواستهای بازپرداخت RR
- تهیه بودجه، تجزیه و تحلیل مالی و پیش بینی جریان نقدی
- نهاییسازی پایان سال، پشتیبانی حسابرسی، برنامههای دارایی ثابت، تطبیقهای CAM
- تجزیه و تحلیل رول اجاره – تجزیه و تحلیل مالی، تحلیل مستاجر، بررسی موقعیت مکانی و غیره را پوشش می دهد
بسته های پرطرفدار حسابداری/حسابداری املاک و مستغلات
در زیر لیستی از نرم افزارهای حسابداری و مرتبط با آن که معمولا در صنعت املاک و مستغلات مورد استفاده قرار می گیرند، آورده شده است
- یاردی-ویجر، پیدایش
- مدیریت املاک تیمبرلین
- MRI (توسط Intuit Real Estate Solutions)
- Spectra Property Management
- QuickBooks و Quicken
- Avid قابل پرداخت
- RealPage – OneSite
- QuickBase
- مدیر املاک
- دارایی افزار
- Appfolio
برون سپاری حسابداری املاک و مستغلات شامل حسابدار می شود که با دقت، دقت زیاد کار کند و از استراتژی ها و اصول خاصی پیروی کند. دانش حسابداری، سطح جزئیات مورد نیاز در حسابداری و رعایت قوانین قانونی بسیار بالاتر از کارهای استاندارد حسابداری است. علاوه بر این، اکثر شرکتها گزارشهای مالی را در سطح ورودی، سطح دارایی و در سطح سرمایهگذار گزارش میکنند، در آنجا با نیاز به ساختار حسابداری چند سطحی و پیچیده.
بنابراین برای شما ضروری است که مطمئن شوید شرکتی که با آن درگیر هستید قابل اعتماد است و سابقه خوبی با مشتریان قبلی دارد. اطلاعات مربوط به سابقه شرکت را جمع آوری کنید و یک بررسی مرجع انجام دهید تا در آینده از هر نوع اختلافی جلوگیری کنید. پول یک دارایی گرانبها است و شما نمی توانید فقط در هر شرکت برون سپاری نالایق سرمایه گذاری کنید. شرکت های حسابداری برون سپاری اگر با دقت و توجه زیاد انتخاب شوند، در زمان و انرژی صرفه جویی بسیار خوبی دارند.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر