همهگیری جهانی، کووید-19، همه حوزههای زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است. در چنین شرایط چالش برانگیزی که هر ایالت، کشور یا منطقه از مجموعه مقررات خود برای مبارزه و مقابله با سناریوی کنونی پیروی می کند، حتی صاحبخانه ها و صاحبان املاک نیز در تلاش هستند تا بهترین مسیر را برای خود رقم بزنند.
صرف نظر از اینکه مالک یا مدیر ملک مسکونی یا تجاری هستید، یا اگر واحد یا چند واحد یا یک مجتمع بزرگ دارید، باید از آمادگی، ارتباطات و تأثیر قانونی که کووید-19 بر آن میگذارد آگاه باشید. شما را تابع
نکات مدیریت املاک برای صاحبخانه
این نکات مدیریت املاک برای صاحبخانه ها و صاحبان املاک در طول همه گیری COVID-19 می تواند مفید باشد. در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید:
1. ارتباط برقرار کنید
ارتباطات کلید کاهش استرس در این مواقع پریشانی است و مالکان می توانند به طور مکرر و دائم با ساکنان ارتباط برقرار کنند تا مشکلات احتمالی را به حداقل برسانند. اگر قبلاً یک پلتفرم آنلاین دارید که از آن برای جمعآوری اجارهها استفاده میکنید، این میتواند از طریق تعامل دیجیتال باشد. ارتباط مکرر و منظم با مستاجران خود و نگه داشتن آنها در یک صفحه نه تنها به اشتراک گذاری نظرات و نگرانی های مربوط به وضعیت فعلی COVID-19 را امکان پذیر می کند، بلکه پیشنهاداتی را نیز آغاز می کند که می تواند به عنوان سلاحی برای مبارزه با این جهانی استفاده شود. مصیبت
2. طرح «طرح همهگیری»
یک مطالعه اخیر توسط Appfolio نشان می دهد که 99٪ از مدیران دارایی در حال حاضر روی یک برنامه همه گیر برای مدیریت و رویارویی با وضعیت فعلی کار می کنند. همیشه توصیه می شود که یک برنامه عملیاتی آماده داشته باشید تا در صورت بدتر شدن وضعیت، اتخاذ کنید و بر اساس آن عمل کنید. داشتن آگاهی کامل از دستورالعمل های محلی در مورد COVID-19 و همچنین به روز بودن با اقدامات پیشگیرانه صادر شده توسط مقامات برای محافظت از خود و اطرافیانتان ضروری است.
3. تعمیرات اضطراری را به تنهایی انجام دهید
تمام تعمیرات غیر ضروری شما باید فعلا به تعویق بیفتد و همین موضوع را از قبل به مستاجران خود اطلاع دهید. در صورتی که کار تعمیر ضروری و اجتناب ناپذیر است، باید تحت دستورالعمل های دقیق انجام شود. قبل از انجام کارهای تعمیراتی مانند پوشیدن دستکش، ماسک، رعایت فاصله اجتماعی مناسب و غیره باید اقدامات احتیاطی ممکن انجام شود.
4. ایمنی خود و دیگران باید از اهمیت اولیه برخوردار باشد
زمانی که مالکان و مستاجرین در راستای یک هدف واحد برای مبارزه با بیماری همه گیر با یکدیگر همکاری می کنند، نتایج بهینه به دست می آید. همین امر باید در مورد فاجعه کووید-19 کنونی تشویق و اعمال شود. همه مستاجرین و کارکنان باید در مورد اقدامات پیشگیرانه ای که باید اتخاذ شوند آموزش ببینند و ضدعفونی کننده های مورد تایید EPA باید برای اطمینان از ایمنی کامل در همه زمان ها ارائه شوند. همچنین فضاهای مشترک غیرضروری به طور موقت تعطیل و از تجمعات خودداری شود.
5. به صورت مجازی از ملک بازدید کنید
زوم، اسکایپ، Google Hangouts برای صاحبان ملکی که میخواهند تورهای مجازی را جایگزین تورهای ملکی «حضوری» کنند، مانند یک موهبت ظاهر شدهاند. این خدمات کنفرانس ویدیویی نه تنها به صاحبخانه ها کمک می کند تا دید عقابی را به ملک خود داشته باشند، بلکه به آنها کمک می کند تا فاصله اجتماعی را همزمان انجام دهند.
6. تمدید اجاره را از راه دور انجام دهید
با در نظر گرفتن وضعیت کنونی COVID-19، به عنوان یک مالک ملک، در مورد املاک چند خانواده، ساکنان را تشویق نکنید که به صورت حضوری از دفتر لیزینگ بازدید کنند. بسیاری از برنامههای خوب مانند Appfolio و سایرین برای انتزاع و مدیریت اجاره و دسترسی ساکنان و کار کردن روی آنها به طور همزمان وجود دارد که میتوان به راحتی تمدید اجارهنامه را انجام داد و حتی امضای قراردادهای آنلاین را میتوان با راحتی و آسودگی کامل آغاز کرد.
7. به دیجیتال بروید
برای راه اندازی کسب و کارهای ضروری، ما دنیای دیجیتالی داریم تا فعالیت های خود را بدون وقفه ادامه دهیم. هم صاحبخانه ها و هم مستاجران می توانند از برنامه های آنلاین، پرداخت های آنلاین و همچنین ابزارهای غربالگری برای ساده تر و آسان تر کردن زندگی در زمانی که این بیماری همه گیر است و همچنین فراتر از آن استفاده کنند. در مورد مالکان، آنها می توانند عملیات خود را به صورت آنلاین انجام دهند و مستاجران خود را در جریان همه چیز در مورد آنها قرار دهند.
افکار بسته
COVID-19 به طور بی سابقه ای ما را تحت تاثیر قرار داده است و مانند ورود آن، خروج آن نیز ناشناخته است. با این حال، بهعنوان مدیران املاک و صاحبخانهها، همچنان میتوانید خود و مستاجرانتان را با حمایت از آنها در این مواقع دیوانهکننده آرام نگه دارید. نکات مدیریت املاک بالا برای صاحبخانهها میتواند به شما اعتماد به نفس و قدرت برای مبارزه با این بیماری همهگیر جهانی را به عنوان یک تیم و حتی بیرون آمدن از آن با تمام قوا بدهد.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری حسابداری املاک و مستغلات را تجربه کنید.