آیا می خواهید بیشترین بهره را از سرمایه گذاری در ملک خود ببرید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در اینجا راهنمایی برای کمک به شما وجود دارد. گرفتن مستاجر، اجاره های معمولی و اطمینان از کمتر بودن جای خالی تنها بخشی از مسئولیت های شما به عنوان مالک یک ملک است.
اطمینان از اینکه حسابداری شما مرتب است مسئولیت دیگری است که باید مدیریت کنید. شما باید مسئول امور مالی خود باشید و مطمئن شوید که هر تراکنش مالی را پیگیری می کنید.
توجه نکردن به هزینه ها منجر به زیان های تجاری می شود. کسب و کار شما برای موفقیت شما به یک سیستم حسابداری کارآمد نیاز دارد.
مزایای یک سیستم حسابداری مدیریت املاک مسکونی کارآمد چیست؟
حق حسابداری مدیریت املاک مسکونی سیستم مطمئن خواهد شد که شما بر موارد زیر کنترل دارید:
سیاست هزینه
زمانی تصمیمات خرید بهتری می گیرید که میزان خرج شده را کنترل کنید. کارمندان باید هزینه های خود را گزارش دهند و هرگونه انحراف از بودجه باید شناسایی شود. یک خط مشی رسمی هزینه باید ایجاد شود و کارکنان باید از آن پیروی کنند.
ساده سازی تصمیم هزینه
بحث در مورد همه خریدها، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، اتلاف وقت و پول عظیمی است. با ایجاد لیستی از فروشندگان و محصولاتی که استاندارد خاصی را از نظر کیفیت، صرفه جویی و کارایی ایجاد کرده اند، فرآیند را ساده کنید. کارمندان باید مجاز باشند با چنین فروشندگانی برخورد کنند تا زمان صرف شده برای بحث در مورد تصمیمات خرید کوچک را کاهش دهند.
روش حسابداری
بسته به اندازه کسب و کار خود می توانید از روش حسابداری نقدی یا تعهدی استفاده کنید.
روش حسابداری تعهدی، معاملات مالی را در زمان انباشت (قرار دریافت) ثبت می کند. درآمدها و هزینه هایی که در طول سال به ثبت رسیده اند را شامل می شود. درآمد یا هزینه واقعی ممکن است در تاریخ بعدی رخ دهد.
در مبنای نقدی حسابداری، هزینه ها و درآمدها در زمان وقوع ثبت می شوند. اگر معامله بر وضعیت نقدی شرکت تأثیری نداشته باشد، ثبت نمی شوند.
مبنای نقدی حسابداری به شما کمک می کند تا موقعیت نقدی واقعی شرکت را تعیین کنید. بر این اساس در مورد هزینه ها تصمیم گیری خواهد شد.
با این حال، اگر چیزی در ماه مارس در ماه فوریه واریز شود، تطبیق با خرید و فروش ماهانه واقعی دشوار می شود.
شما باید روشی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما دارد.
پیش بینی داده های آینده
مهم است که درآمد و هزینه های آینده خود را با استفاده از درآمد و هزینه های فعلی پیش بینی کنید. با نگاهی به روندهای گذشته، می توانید تعیین کنید که چه رقمی در آینده ممکن است باشد. شما قادر خواهید بود هم برای خرید و هم برای فروش بودجه تعیین کنید و انحرافات را زود تشخیص دهید.
حساب برای نوسانات فصلی
اگر در کسب و کار مدیریت املاک مسکونی هستید، با نوسانات فصلی مواجه خواهید شد. هنگام برنامه ریزی درآمد پیش بینی شده خود، این باید در نظر گرفته شود. ماه های کم وزن بر امور مالی شما فشار وارد می کند.
دسترسی گسترده تر به داده ها
با یک سیستم حسابداری مدیریت املاک مسکونی مناسب که همه بخش ها را یکپارچه می کند، نظارت بر هزینه ها آسان تر خواهد بود زیرا داده ها به اشتراک گذاشته می شوند و همه به گزارش های حسابداری دسترسی خواهند داشت. سپس روسای بخش های مختلف می توانند هزینه های خود را بدون ایجاد مزاحمت برای اداره حساب برنامه ریزی کنند.
انتقال تمام اسناد کاغذی به فرمت دیجیتال باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی زیادی می شود و دریافت ها و پرداخت های سریع تر با بانکداری آنلاین است.
حسابداری خود را برای موفقیت بیشتر درست کنید
برای موفقیت به عنوان مالک ملک، باید از جریان درآمد منظم و یک سیستم حسابداری مناسب اطمینان حاصل کنید. شرکت های مدیریت املاک مسکونی باید به چالش های حسابداری خود رسیدگی کنند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که تمام تراکنشهای مربوط به ملک از طریق نرمافزار قابل اعتماد انجام میشود.
هیچ تلاش مضاعفی وجود نخواهد داشت. شما می توانید سوابق مناسبی از تمام تراکنش ها داشته باشید، هزینه ها را تحت کنترل داشته باشید و بتوانید پیش بینی های دقیق تری ایجاد کنید.
با نرم افزار حسابداری مدیریت املاک مسکونی مناسب، کسب و کار شما به سطح بعدی ارتقا خواهد یافت.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر اینها را ارائه می کنیم خدمات به مجموعه ای از 50000 واحد در بین مشتریان.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری کم هزینه برای شرکت های مدیریت املاک مسکونی: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر