اگر انجمن صاحبان خانه را مدیریت می کنید و قصد کاهش هزینه ها را دارید، باید حسابداری را به یک شرکت خدمات مالی حرفه ای برون سپاری کنید. برون سپاری حسابداری HOA یک راه حل اقتصادی است که می تواند در درازمدت مقدار زیادی پول را برای انجمن شما ذخیره کند.
صرف نظر از اینکه HOA شما خود مدیریت می شود، برون سپاری امور مالی انجمن خود به متخصصان مالی می تواند به ارائه سطح بالایی از تجربه، تخصص و کیفیت کمک کند.
دلایل برون سپاری حسابداری HOA
در اینجا 6 دلیل عملی اصلی وجود دارد که به شما اطمینان می دهد که برون سپاری وظایف حسابداری مالی HOA به متخصصان می تواند مثمر ثمر و مقرون به صرفه باشد:
1. اضافه شدن تجربه و تخصص
با برون سپاری امور مالی شرکت خود به افراد حرفه ای، نتایج دقیق و آموزنده تری دریافت خواهید کرد. متخصصان با یک پایگاه مشتری متنوع سروکار دارند و بنابراین دانش و تجربه بیشتری نسبت به هر تیم معمولی داخلی دارند.
آنها انعطاف لازم را برای پاسخگویی به مسائل در زمان بروز و کاهش موانع احتمالی، درک استانداردها و الزامات صنعت در صنعت دارند.
متخصصان امور مالی می توانند با توسعه استراتژی های مالی کوتاه مدت و بلند مدت، گزارش هایی در مورد سلامت مالی و بینش ارائه دهند.
جدا از مدیریت حسابداری HOA شما، آنها همچنین می توانند با مدیریت چندین کار، از جمله مجموعه های ارزیابی، حساب های پرداختنی، و ارائه گزارش های مالی دقیق و تجزیه و تحلیل، به بهبود شرکت شما کمک کنند.
2. بکارگیری تکنولوژی روز
برون سپاری شرکت های حسابداری HOA با جدیدترین ابزارها و فناوری های حسابداری پیشرفته کار می کنند. از منابع آنلاین مانند روشهای پرداخت آنلاین استفاده کنید که شامل پرداخت نقدی خودکار و گزینههای پرداخت کارت اعتباری است. همچنین به اعضای جامعه روشهای پرداخت در دسترستر و ارتباط مؤثرتری ارائه میدهد.
همکاری با یک شرکت مدیریت مالی معتبر می تواند به شما در افزایش امنیت و محافظت از اطلاعات حساس انجمن خود کمک کند.
حرفه ای ها برای اطمینان از محرمانه بودن، دسترسی کنترل شده و پشتیبان گیری قابل اعتماد از داده ها، از تدابیر امنیتی استفاده می کنند. این به آنها کمک میکند تا آسیبپذیریها را شناسایی کنند، نقاط ضعف را برطرف کنند و باگها را برطرف کنند.
3. حفظ زمان و تلاش
انتخاب یک ارائه دهنده خدمات مالی با کیفیت بالا می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و تلاش با تکمیل سریع وظایف و دقت بالاتر کمک کند.
به کارگیری حسابداران داخلی ممکن است کار را انجام دهد، اما در عین حال، می تواند زمان آنها را هزینه کند، که در عوض، می تواند صرف انجام وظایف سازنده برای بهبود انجمن شما شود.
4. صرفه جویی و بهره وری بهتر
اغلب، مدیران بر اساس دستمزد ساعتی خود بر این باورند که کارکنان داخلی نسبت به برون سپاری هزینه کمتری دارند. با این حال، برون سپاری حسابداری HOA خود با یک ارائه دهنده خدمات مالی حرفه ای، مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید.
هزینه های اضافی برای آموزش، نظارت و مزایای حسابداران داخلی باید در نظر گرفته شود، بدون ذکر مالیات بر حقوق. هنگامی که خدمات حسابداری HOA را برون سپاری می کنید، جلوگیری از هزینه های عملیاتی بالا به طور فزاینده ای راحت می شود.
5. افزایش زیادی در مهارت عملیاتی
علاوه بر مزیت بسیار مقرون به صرفه بودن، برون سپاری می تواند به شما کمک کند تا کارآمدتر از پرسنل موجود خود استفاده کنید. با توجه به اینکه شما وظایف معمول و اساسی حسابداری را برون سپاری می کنید، کارکنان داخلی شما می توانند زمان، منابع و انرژی خود را به نحو احسن به خدمات اصلی اختصاص دهند.
برون سپاری شما را از شر کارهای بی اهمیت برای پر کردن برنامه های پرسنل حسابداری داخلی خلاص می کند.
با اجرای برون سپاری، می توانید منابع و کارکنان خود را به اقدامات برجسته توسعه کسب و کار اختصاص دهید، و به تیم خود اجازه دهید بر روی ابتکاراتی که به بقای مالی انجمن شما کمک می کند تأکید کند.
6. ایجاد یک پل ارتباطی موثر
کارشناسان حسابداری برون سپاری معتبر اکنون بسیار پاسخگو و ارتباطی هستند، صرف نظر از اینکه تیم حسابداری شما در محل حضور دارند یا نه.
ابزارهایی مانند جلسات ویدیویی، تماسهای کنفرانسی و ایمیلهای گروهی اکنون تعاملات رو در رو با حسابداری حرفهای HOA را تسهیل کردهاند.
در صورت بروز شرایط اضطراری، یک آژانس برون سپاری شده تماس تلفنی، چت ویدیویی یا پیامک را در اختیار شما قرار می دهد. متخصصان مالی برون سپاری شده در هنگام برخورد با سناریوهای بی سابقه بسیار انعطاف پذیر شده اند.
نتیجه گیری
مدیریت امور مالی و بودجهبندی میتواند خستهکننده باشد، زیرا اعضای هیئتمدیره تخصص کمی در امور مالی دارند.
خرج کردن عاقلانه حقوق اعضای خود و حفظ سلامت مالی انجمن شما اولویت هیئت مدیره است و به این دلایل، برون سپاری حسابداری HOA شما یک انتخاب عالی است.
شما باید به دنبال یک شرکت برون سپاری باشید که به موفقیت انجمن شما کمک کند و به چالش ها و مسائلی که انجمن شما با آن مواجه است رسیدگی کند.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.