مقدمه
علیرغم اینکه یک صنعت بزرگ است، مدیریت دارایی بسیار پراکنده است و شرکت های بزرگ مدیریت دارایی تنها تعداد کمی کارمند دارند. در ابتدا، ورود به این تجارت ممکن است آسان باشد، اما حفظ و دستیابی به موفقیت در صنعت مدیریت املاک یک چالش بزرگ است. تعداد زیادی از شرکت های مدیریت املاک در دراز مدت زنده نمی مانند. همانطور که به دقت نگاه می کنیم، می توانیم الگوهای قابل مشاهده را در آن پیدا کنیم موفق ترین شرکت های مدیریت املاک که تقریباً در هر شرکت مدیریت املاک شکست خورده رایج است.
در زیر 5 مشکل اصلی شرکت های مدیریت املاک که اغلب کسب و کارها را غرق می کنند، آورده شده است.
1. گسترش سریع
یک چیز حیاتی وجود دارد که شرکت های مدیریت املاک برتر از آن اجتناب می کنند و آن گسترش سریع است. بسیاری از شرکت های مدیریت املاک بازار و پتانسیل خود را نمی دانند. آنها سعی می کنند با شارژ کردن کمتر از رقبای خود، به سرعت گسترش پیدا کنند. آنها همچنین تعداد زیادی واحد را به مجموعه خود اضافه می کنند بدون اینکه بدانند آیا پتانسیل یا خدمه لازم برای رسیدگی به ویژگی های اضافه شده را دارند یا خیر. به جای گسترش سریع، تصمیم درست این است که به تدریج با کارمندان قابل اعتماد و انعطاف پذیر گسترش یابد. بدون نیروی کار کافی، توسعه سریع به شهرت شرکتی لطمه می زند که ویژگی های زیادی را ارائه می دهد، که همه آنها یا از نظر شکل ابتدایی یا ماهیت گمراه کننده هستند.
2. خواص دور از هم هستند
شرکت های مدیریت املاک باید به دنبال املاک و سرمایه گذاران باشند و اغلب با مدیریت املاکی که فاصله زیادی از هم دارند موافقت می کنند. با نیروی کار محدود، مدیریت املاکی که از یکدیگر دور هستند یک چالش است. امکان مدیریت یک ملک در یک قسمت شهرک، ملک دیگری در انتهای شهرک و چند ملک دیگر در شهرهای مختلف مجاور وجود ندارد. علاوه بر این، هر ملک بر اساس یک جامعه جمعیتی متفاوت است و از این رو، به استراتژی های مدیریتی متفاوتی نیاز دارد.
3. تاخیر در عملیات پایه
فرض کنید چند ماه است که اجاره را جمع نکرده اید و وقتی بالاخره می رسید متوجه می شوید که مستاجر و کلید اتاق غایب هستند و شما را در شوک فرو می برد. شرکت های مدیریت املاک اغلب سیستم مناسبی ندارند. از این رو، آنها نمی توانند عملیات اساسی مانند جمع آوری اجاره، پاسخ به درخواست های خدمات، اجاره املاک، و پیگیری تعمیرات و نگهداری مداوم را انجام دهند. در نتیجه، آنها اغلب سعی میکنند تا بازی را جبران کنند و بهشدت شکست میخورند.
4. ترس از فناوری
شرکت های مدیریت املاک آنقدر از فناوری می ترسند که به ندرت از آن استفاده می کنند. تکنولوژی مدرن می تواند اکثر مشکلات را حل کند. به عنوان مثال، یک ویدیوی سه بعدی ساده میتواند یک گشت و گذار در ملک ارائه دهد، یا یک سیستم رزرو میتواند مانع از کنسل کردن افراد در آخرین لحظه شود. فناوری به شما امکان میدهد تا یک بررسی بازار تقریبی از محل انجام دهید و تصویری فوری از املاکی که فروش خوبی دارند، آنچه ارائه میدهند و میزان هزینهای که املاک همسایه برای خدمات مشابه دریافت میکنند، ارائه دهید.
5. هزینه بیش از حد در تعمیر و نگهداری و تعمیرات
مدیران املاک اغلب در ایجاد تعادل بین مخارج خود شکست می خورند. در حالی که باید به درآمد نگاه کرد، هزینه ها نقش مهمی در پس انداز و سودآوری یک شرکت دارند. شرکت های مدیریت املاک اغلب محله را به خوبی نمی شناسند. یا آن ها یک پرداخت هنگفت به پیمانکار می پردازند یا قراردادی را برای پیگیری تعمیرات و نگهداری اموال متعدد امضا می کنند.
6. شارژ کمتر
یکی از چالشهای اصلی در شرکتهای مدیریت املاک این است که خدمات مدیریت املاک، هزینههای مدیریتی پایینی را ارائه میدهند، که وعده دریافت 4-8٪ در مقایسه با 8-12٪ رقبایشان را میدهند. با این حال، این رویکرد پایدار و قابل دوام تلقی نمی شود.
شرکت های مدیریت املاک برای اجرای عملیات خود و ارائه خدمات با کیفیت به این هزینه ها متکی هستند. اگر کارمزدها خیلی کم باشد، شرکت قادر به تامین نیروی انسانی و منابع مورد نیاز برای پاسخگویی به خواسته های مشتریان خود نخواهد بود. این می تواند منجر به کاهش کیفیت مدیریت و در نهایت هزینه کسب و کار شرکت در دراز مدت شود.
برای جلوگیری از این تله، داشتن درک روشنی از بودجه عملیاتی و ظرفیت کارکنان مهم است. ارزیابی کنید که برای پوشش هزینه های خود و کسب سود چقدر باید هزینه کنید و تعیین کنید که آیا ظرفیت اضافه کردن واحدهای جدید به مجموعه خود را بدون کاهش کیفیت خدمات دارید یا خیر. در غیر این صورت، تعیین کنید که برای افزایش ظرفیت و حفظ استاندارد بالای خدمات برای مشتریان جدید و فعلی، چقدر باید هزینه مدیریت خود را افزایش دهید.
نتیجه گیری
مدیریت املاک یک صنعت بزرگ است. با این حال، شرکتهای مدیریت املاک به دلیل مشکلات بیشمار از سرمایهگذاری بر اجارهکنندگان شکست میخورند. آنها تحقیقات کمی در بازار انجام می دهند، از فناوری می ترسند، به طور نازکی گسترش می یابند، سعی می کنند به سرعت گسترش پیدا کنند، بیش از حد برای تعمیرات هزینه می کنند و عملیات اساسی را به تاخیر می اندازند. اکثر شرکت های مدیریت املاک قادر به همراهی با رقبا نیستند. اگر می خواهید در این صنعت پیشرفت کنید، حذف این مشکلات یک ضرورت مطلق است.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالیs، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری کم هزینه برای شرکت های مدیریت املاک: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر