چگونه از تیم تعمیر و نگهداری خود بیشترین بهره را ببرید


تعمیر و نگهداری مدیریت املاک شامل اطمینان از عملکرد مناسب تجهیزات نصب شده در سرتاسر ملک است تا برای مدت زمان طولانی تری برای کاربر نهایی مفید باشد. مسئولیت این امر به تیم تعمیر و نگهداری محول می شود.

تیم تعمیر و نگهداری باید از اخلاق یا رفتار خاصی پیروی کند تا برای ساکنین مفید باشد.

در اینجا، ما فهرستی از مواردی را تهیه کرده‌ایم تا از تیم تعمیر و نگهداری شما نهایت استفاده را ببرید که در نهایت منجر به رشد کسب‌وکار می‌شود.

استاندارد سازی قطعات و محصولات

اطمینان از رعایت استاندارد برای محصولات ضروری است زیرا فرآیند تعمیر و نگهداری را ساده می کند. با این کار مشکلات به سرعت حل می شود.

به عنوان مثال: اگر نوع خاصی از دستگیره در در کل خانه استفاده شود، برای تکنسین راحت تر است که مناسب را پیدا کند.

ظاهر بیرونی مهم است

یک تکنسین خوش لباس با مهارت های بین فردی و ارتباطی عالی، به احتمال زیاد با مشتری ارتباط برقرار می کند و مسائل را به طور موثر حل می کند تا فردی که لباس نامناسبی دارد و اغلب به نظر می رسد که از سؤالات مشتری عصبانی می شود.

آموزش مهارت های ارتباطی

آموزش تکنسین های تعمیر و نگهداری در برقراری ارتباط با مشتری ضروری است. مودب بودن در گفتار، لبخندی دوستانه بر روی صورت، نگرش مناسب نسبت به سوالات و مشکلات مشتری می تواند در ایجاد شهرت عالی برای تیم کمک زیادی کند.

از طریق ویدئوهای کوتاه به ساکنان آموزش دهید

یک ساکن ممکن است فقط از چند ویژگی در ابزارها یا لوازمی که به تازگی خریداری شده است آگاه باشد. آنها حتی ممکن است زحمت خواندن دفترچه راهنمای همراه با لوازم خانگی را به خود ندهند.

آموزش آنها در مورد استفاده و عملکرد صحیح ابزارهایی مانند مایکروویو، ماشین ظرفشویی از طریق ویدئوهایی که شامل پرسنل تعمیر و نگهداری قابل دسترسی در تبلت یا تلفن همراه است، ضروری است. این کمک می کند تا مشکلات را سریعتر حل کنید و تماس های سرویس را کاهش دهید.

به تکنسین ها در مورد فناوری های جدید آموزش دهید

برگزاری جلسات آموزشی برای تکنسین ها به صورت ماهانه یا هفتگی به منظور آموزش فن آوری های جدید معرفی شده اخیر. قرار است یک تکنسین “دانش” ابزارها را بیاموزد و همچنین بتواند مشکلی را که با استفاده مکرر از ابزارها به وجود می آید، به طور موثر برطرف کند.

استفاده حداکثری از تیم تعمیر و نگهداری می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند. همچنین تضمین می کند که مشتریان فعلی شما راضی هستند و به نوبه خود تجارت را از طریق دهان به دهان به ارمغان می آورد.


دیدگاهتان را بنویسید