مدیریت اجاره: ضرورت رو به رشد املاک و مستغلات


The اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) پیش بینی هایی را برای مدیران اجاره برای رشد سریعتر از میانگین 10 درصدی از 2016-2026 پیش بینی کرد. جالب اینجاست که پیش بینی می شد نمایندگی های فروش املاک و مستغلات در مدت مشابه 6 درصد افزایش مشاغل را تجربه کنند.

چرا مدیریت اجاره برون سپاری؟

تعداد بسیار کمی از کسب و کارها دارای تخصص داخلی، یک مدیر اجاره هستند. راه اندازی از ابتدا به زمان و سرمایه قابل توجهی نیاز دارد. برای انجام این کار تخصصی؛ برون سپاری به کسانی که صنعت را از نزدیک دنبال می کنند، راه کارآمدتری برای مدیریت پورتفولیو خواهد بود.

زمینه

مدیر اجاره جایگاه خود را در دنیای مدیریت املاک تجاری پیدا کرده است، جایی که کمبود ارتباطات شروع به احساس کرد. مدیر اجاره که برای تیم های عملیات و حسابداری حیاتی است، از نزدیک با تیم مدیریت املاک همکاری می کند تا روی کارهای تخصصی تمرکز کند که دیگران نمی توانند به طور موثر انجام دهند.

وظایف یک مدیر اجاره

یک مدیر اجاره اقداماتی را تکمیل می کند که فراتر از دید سایر تیم ها است. آنها از عملکرد املاک گرفته تا لیست پیش فرض ها را در بر می گیرند و به خوبی تا بررسی های اسنادی و حقوقی ادامه می یابند. از جمله مسئولیت ها عبارتند از:

1. لیزینگ

ممیزی اجاره، تمدید، و اصلاحات و تاریخ های مهم اجاره.

2. مستندات

حسابداری و پردازش، اعلامیه های بیمه، ذخیره و نگهداری اسناد، و بررسی اجاره و اجاره.

3. حقوقی

چکیده‌های اجاره، نامه‌های قصد، محدودیت‌های مشتری و تفسیر زبان، شرایط و ضوابط اجاره.

4. گزارش هزینه

هزینه‌های تعمیر و نگهداری منطقه مشترک، تجزیه و تحلیل هزینه‌های اشغال، بررسی هزینه‌های عملیاتی، نظارت بر پرداخت‌های اجاره، معوقات، و غیره و همه اقداماتی که بر جریان نقدی تأثیر می‌گذارند.

5. کنترل آسیب

ارتباط با مستاجرین، حل تغییرات مستاجر، تعمیرات و نگهداری، و لیست افراد معوق.

این وظایف به یک متخصص باتجربه اشاره دارد که چندین مجموعه مهارت را تقویت می کند. یک ادمین اجاره خوب نیازی ندارد که یک ادمین باشد، فقط یک مدیر خوب به معنای واقعی آن. در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

مجموعه مهارت:

  • چابکی هنگام کار در وب برای جابجایی دائمی بین صفحات گسترده، اسناد word، نرم افزار پایگاه داده و ایمیل ها. مهارت های کامپیوتری عالی
  • آشنایی با نرم افزار املاک تجاری
  • قاطعیت برای ایجاد قوانین انعطاف پذیر معین در حین پایبندی به سیستم ها و فرآیندها
  • توجه به جزئیات می تواند اولین خط دفاع در هنگام عبور از اسناد قانونی باشد
  • مهارت های ارتباطی عالی برای سرکوب اختلافات مستاجر یا درگیری های احتمالی
  • به طور مداوم به خوبی سازماندهی شده و در اخبار صنعت به روز شده است

یک سیستم یکپارچه مدیریت اجاره شامل ابزارها و فناوری هایی است که فرآیند را به یک پالس صاف ساده می کند.

فناوری، ابزار و نرم افزار

در ابتدا، نرم افزار مستاجر گرا در اوایل دهه 1980 شروع به کار کرد. پیشرفت‌ها اکنون ما را به سیستم‌های پیشرفته مدیریت اجاره بر اساس برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار ابری مجهز کرده‌اند. اینها مواردی هستند که یک پلتفرم مبتنی بر وب را ارائه می دهند (معمولاً بر اساس اشتراک با حداقل هزینه سرمایه و هزینه های ماهانه / سالانه قیمت گذاری می شوند).

توابع گسترده آنها مانند نمودار، نقشه برداری و جمعیت شناسی. پروژه ها، قراردادها و مدیریت دارایی. گزارش هوش تجاری؛ پایگاه داده و کتابخانه اسناد؛ و به روز رسانی های صنعت می تواند جایگاه شما را در املاک و مستغلات بسیار ارتقا دهد. جالب اینجاست که از سال 2010 افزایش پذیرش سیستم های نرم افزاری هم توسط مستاجران و هم از سوی مالکان آغاز شده است.

در بسته شدن

ما مشخص کرده‌ایم که وقتی قدرت مدیریت اجاره در سیستم آنها یکپارچه شده باشد، چقدر می‌تواند برای آینده شرکت در حوزه املاک و مستغلات حیاتی باشد. علاوه بر نکات فوق، الزامات سنتی داشتن اجاره نامه در نظم کامل؛ مانند امنیت نسخه های چاپی اصلی و طاق آنها. از طریق نقش یک مدیر کوشا اجاره مستحکم می شود.

یکی از هیجان انگیزترین نقش ها بودن با ظهور امروز در املاک و مستغلات، ممکن است شروع به تجزیه و تحلیل وضعیت و آینده شرکت خود بر اساس این بخش ویژه کنید که یا دارید یا باید به زودی داشته باشید. ما مشتاقانه منتظریم تا به هر طریق ممکن به شما کمک کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید