حسابداری املاک و مستغلات یا حسابداری املاک و مستغلات نیاز به زیرکی قوی برای پردازش، ردیابی و ثبت معاملات روزانه دارد زیرا تشخیص درآمد در مقایسه با آن پیچیده تر است. هر کسب و کار دیگری از این رو، نیاز به یک حسابدار دارای صلاحیت مناسب برای ثبت، تجزیه و تحلیل و گزارش معاملات حسابداری املاک و مستغلات دارد.
اینفوگرافیک بیشتر در مورد شرح شغل، وظایف و الزامات حسابدار املاک صحبت خواهد کرد که به شرح زیر است:
شرح شغل حسابدار املاک
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر