آیا داشتن سیستمی که همه تراکنش های شما را ساده می کند، خیلی راحت نیست؟ یک سیستم حسابداری ملک اجاره ای را تصور کنید که به شما کمک می کند تمام معاملات خود را در طول سال مالی پیگیری کنید.
Thسیستمی که در اینجا در نظر خواهیم گرفت برای صاحبخانه های کوچک معجزه می کند. این به شما این امکان را می دهد که بدون تمایل به استخدام یک حسابدار، کسب و کار خود را گسترش دهید. پس بیایید وارد بحث شویم و بفهمیم که چگونه مالکان کوچک دقیقاً می توانند یک سیستم حسابداری اجاره مناسب ایجاد کنند.
یک حساب بانکی برای هر ملک اجاره ای
چیزی که ممکن است یک عمل خسته کننده به نظر برسد، توسط صاحبخانه های کوچک یک رویه معمولی اجرا شده است که برای آنها معجزه می کند. هدف از راهاندازی حسابهای بانکی مختلف در هر ملک این است که مطمئن شوید همه درآمدها و هزینههای مربوط به یک ملک از طریق یک حساب بانکی جریان دارد. ایجاد یک مسیر بی عیب و نقص برای شما که بتوانید از ورودی و خروجی نقدینگی خود مطلع شوید. شما به راحتی قادر خواهید بود یک برگه سود و زیان برای یک ملک ایجاد کنید، رسیدهای تراکنش خود را حفظ کنید و از هرج و مرج جلوگیری کنید.
مراقب حساب های خود باشید
هنگامی که حساب های بانکی را تنظیم کردید، قدم بعدی این است که مراقب باشید. تمام هزینه های خود را که از هر حساب بانکی انجام می شود نظارت کنید. شما باید در حین نگه داشتن اطلاعات دقیق باشید و مطمئن شوید که ثبت یک تراکنش شارژ شده از کارت خود را از دست ندهید. میتوانید به محض ایجاد رسیدهایتان عکس بگیرید، از یادداشتهای چسبنده برای یادآوری خریدتان استفاده کنید، یا علامتی را روی کارتهای نقدی خود قرار دهید، که هر کارت نشان دهنده دارایی است.
هدف ما از بررسی تراکنشهایمان ایجاد یک صورت سود و زیان دقیق است. برای اطمینان از داشتن صورت سود و زیان دقیق، تمام صورتهای بانکی ما باید حساب شود. اکثر بانک ها به مشتریان خود اجازه می دهند تا صورتحساب های بانکی خود را به عنوان یک برگه اکسل دانلود کنند، که اگر بانک شما این امکان را به شما می دهد، باید این کار را انجام دهید.
نگهداری سوابق قابل توجه
برای اجرای یک سیستم حسابداری خوب، نگهداری سوابق تمام معاملات شما از اهمیت اساسی برخوردار است. میتوانید عکسهای فوری از صورتحسابهای بانکی، رسیدها و صورتحسابهای ذخیرهشده در ابر خود را برای یک روز بارانی نگه دارید. این به شما کمک می کند تا نه تنها امور مالی خود را به صورت سازماندهی شده حفظ کنید، بلکه به شما کمک می کند در صورت لزوم آنها را در یک ثانیه پیدا کنید. همیشه رسیدهایی را نگه دارید که معاملات دنیوی شما مانند غذا و سفر را نشان می دهد. اگر صورتحسابهای مبالغ بهشدت گیجکننده به نظر میرسند، برنامههای زیادی وجود دارند که به شما در ثبت اسناد مهم مالی کمک میکنند.
خلاصه
سیستم حسابداری ملک اجاره ای که در بالا ذکر شد بسیار آسان است، حتی یک غیر CPA نیز می تواند آن را انجام دهد. شما فقط ابتدا برای هر ملکی که قصد اجاره، نظارت و نگهداری سوابق برای تمام تراکنش های انجام شده روی املاک را دارید، حساب های بانکی جداگانه ای تنظیم کنید. به این ترتیب شما به راحتی قادر خواهید بود تمام معاملات خود را در پایان سال ادغام و تطبیق دهید.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
شما را به تجربه فین دعوت می کنیمance و حسابداری برون سپاری از طریق ما.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر