اموال من چگونه است؟ این مهمترین سوالی است که هر صاحب ملکی نیاز به پاسخ به آن دارد. از مسائل روزمره، عملکرد مالی، نرخ اشغال، استراتژی های بازاریابی گرفته تا تعمیر و نگهداری منظم – شما در هر جنبه به اطلاعات نیاز دارید. ترسناک به نظر می رسد؟
خوب، لازم نیست نگران باشید، زیرا شرکت های حرفه ای مدیریت املاک وجود دارند که انواع مختلفی را ارائه می دهند گزارش های املاک و مستغلات با پرداخت هزینه آنها گزارش هایی را در فواصل زمانی منظم تولید می کنند تا اطمینان حاصل کنند که شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و قادر به انجام اقدامات اصلاحی هستید.
چه گزارش هایی می توانم از یک شرکت مدیریت املاک انتظار داشته باشم
جنبه های مختلفی از ملک شما وجود دارد که باید به آنها توجه شود، مانند سودآوری، جمع آوری اجاره و اشغال، تعمیرات و نگهداری معمول، و استراتژی های بازاریابی فعلی. شرکت های مدیریت املاک گزارش هایی را برای هر جنبه مورد بحث ارائه می کنند.
در اینجا برخی از گزارش های تولید شده آورده شده است:
گزارش های مالی
این مالی ماهانه به شما کمک می کند تا سلامت مالی ملک خود را تعیین کنید. صورت های مالی کلیدی مانند حساب سود و زیان و ترازنامه اطلاعات ارزشمندی را هنگام تصمیم گیری مالی ارائه می دهند.
بودجه برای عملکردهای مختلف در سازمان مانند بازاریابی، نگهداری و اجاره در دسترس است و هر گونه انحراف از این بودجه ها را می توان پیگیری کرد و اقدامات اصلاحی انجام داد.
تمام معاملات در دفتر کل ثبت می شود و می توان مشخص کرد که چرا یک ملک خاص بد است.
گزارش های اجاره
به عنوان یک مالک مهم است که بفهمید آیا مستاجران شما به موقع پرداخت می کنند یا خیر، نرخ اشغال ملک شما، اعم از اجاره، در شرف اتمام است یا خیر، اجاره بها، و لیست مشاغل خالی.
به عنوان صاحب ملک اجاره ای، درآمد اجاره بخش عمده ای از جریان نقدی ماهانه شما است. هنگامی که پارامترهای فوق را دنبال می کنید، زمانی که اجاره نامه چند ماه مانده به اتمام آن باقی مانده است، می توانید فهرست اموال خود را شروع کنید.
اگر بتوانید اجاره خود را به خوبی مدیریت کنید، می توانید جریان منظم درآمد را تضمین کنید.
گزارش های وظیفه
وظایف خاصی در رابطه با ملک وجود دارد که نیاز به نظارت روزانه دارد، مانند تعمیرات یا نقاشی. هر بار که یک پیمانکار برای هر کاری منصوب می شود، لازم است دستور کار صادر شود.
این شرکت مدیریت املاک بهروزرسانیهای منظم در مورد وضعیت وظایف تکمیل شده، وظایف باز و سفارشهای کاری به شما ارائه میکند.
این امکان برای شما وجود دارد که ورودی های اجاره خود را با این هزینه ها هماهنگ کنید تا جریان نقدی مثبتی داشته باشید.
اگر پیمانکاری به طور مرتب ضرب الاجل را از دست می دهد، باید جایگزینی برای آن پیدا شود.
گزارش های بازاریابی
این گزارش ها به شما کمک می کند تا اثربخشی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی فعلی را تجزیه و تحلیل کنید. شرکت مدیریت املاک در تهیه پیش نویس طرح بازاریابی، رسیدگی به سوالات مستاجرین و درک آخرین روندهای بازار کمک می کند.
به عنوان یک مالک ملک، از سوالات مستاجران احتمالی در مورد ملک خود آگاه خواهید شد و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس تغییر می دهید.
گزارش های تعمیر و نگهداری
این مسئولیت شما به عنوان مالک ملک است که وضعیت ساختاری ساختمان خود را درک کنید.
شرکت مدیریت املاک گزارش های مربوط به هزینه های مربوط به نگهداری منظم ساختمان، دفعات انجام بازرسی ها، نتیجه این بازرسی ها، کاهش تعداد و دفعات شکایات توسط تعمیر و نگهداری، و مناطق را ارائه خواهد کرد. جایی که بیشترین هزینه انجام شده است.
شما از نتایج بازرسی متوجه وضعیت ساختمان خود خواهید شد و سپس بودجه ای واقع بینانه از مبلغی که باید برای تعمیرات ساختمان هزینه کنید تهیه کنید.
بهترین بازده را از دارایی خود دریافت کنید
برای به حداکثر رساندن پتانسیل ملک خود، مهم است که ملک خود را برای مشتریان هدف نگهداری و بازاریابی کنید. با این حال، رسیدگی به هر جنبه ای از مدیریت دارایی شما دشوار خواهد بود.
برای دریافت یک نمای کلی از وضعیت ملک خود، به شرکت های حرفه ای مدیریت املاک مانند OHI نیاز دارید که تجربه گسترده ای در ارائه جزئیات و واضح داشته باشند. گزارش های مدیریت اموال برای مدیریت ملک مورد نیاز است.
اگر بتوانید ملک خود را به خوبی بازاریابی کنید و مطمئن شوید که در شرایط خوبی است، بازده آن را به حداکثر خواهید رساند. بنابراین، شرکت مدیریت املاک و مستغلات مناسب را انتخاب کنید و شاهد افزایش اجاره های خود باشید!
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر