صاحبان املاک انتظار دارند یک گزارش نگهداری از املاک برای پیگیری دارایی های آنها باشد. شرکت مدیریت املاک با استفاده از گزارش های مالی به مالک درک روشنی از دارایی خود می دهد. نرم افزار مدیریت اموال برای این منظور استفاده می شود.
گزارش های مدیریت دارایی باید دامنه و اهداف گزارش را در نظر بگیرند.
چه کسی به گزارش مدیریت املاک نیاز دارد؟
گزارش های مدیریت املاک توسط شرکت های تحلیلگر دارایی، مالکان خصوصی، مدیران املاک و مدیران جامعه برای تجزیه و تحلیل دارایی مورد نیاز است.
این گزارشهای مدیریت دارایی، نحوه عملکرد ملک را برای مالکان شرح میدهد. این گزارش در مورد اهداف ملکی که باید روی آنها تمرکز کرد صحبت می کند. برای به دست آوردن نتیجه عالی، استخدام یک کالای خوب شرکت مدیریت اجاره تعیین کننده می شود.
در گزارش مدیریت املاک چه مواردی گنجانده شده است؟
یک شرکت مدیریت املاک گزارش های زیر را به عنوان بخشی از گزارش مدیریت ماهانه مدیریت املاک برای درک گزارش های مالی مدیریت املاک و ابداع اقدامات مناسب برای رشد به صاحبان املاک ارائه می دهد:
صورت درآمد
صورت سود و زیان یکی از سه صورت مالی مهمی است که شرکت های مدیریتی به عنوان گزارشی از صورت مالی شرکت طی دوره حسابداری ارائه می کنند. این صورت حساب به عنوان صورت سود و زیان یا صورت درآمد و هزینه نیز شناخته می شود.
صورت سود و زیان، درآمد و هزینه های شرکت را در طول دوره حسابداری توصیف می کند. درآمد دارایی منهای هزینه ها و زیان ها را نشان می دهد.
این بیانیه همچنین عناصر زیر را پوشش می دهد:
- درآمد بر اساس دسته
- کل درآمد کلی
- هزینه ها بر اساس دسته
- کل هزینه های کلی
- مورد خطی با درآمد کل منهای هزینه ها
اظهارات مالک
اظهارات مالک برای صاحبان دارایی، فعالیت حساب مالک را برای یک دوره خاص خلاصه می کند. این گزارش مدیریت دارایی، ترازنامه نیز نامیده می شود.
این گزارش نشان می دهد که در ابتدای دوره چقدر پول وجود داشته است، مقدار پول نقدی که وارد و خارج شده است. این گزارش شماره حساب، نام دارنده حساب، دارایی تحت مالکیت، درآمد، مانده حساب افتتاحیه، کارمزدها و پرداختها، پول تولید شده و از دست رفته و مانده حساب بسته را نشان میدهد.
به طور خلاصه، موجودی حسابهای بانکی، کل مبالغ معوق و جای خالی، سپردههای امنیتی نگهداری شده، مبلغ بدهی به دیگران و توزیع مالکیت را خواهید دید.
گزارش دفتر حساب
این گزارش مدیریت دارایی در درجه اول برای نظارت بر فعالیت های مالی کسب و کار شما استفاده می شود. گزارش دفتر کل حساب، سابقه ای از هر تراکنش مالی که در طول عمر شرکت انجام می شود را ارائه می دهد.
این گزارش شامل خلاصه حساب، شامل جزئیات هر تراکنش خارج از حساب شما است. برای تجزیه و تحلیل دقیق بر اساس تاریخ و نوع حساب سازماندهی شده است.
صورت جریان وجوه نقد بیان میکند که یک شرکت تا چه اندازه داراییهای خود را مدیریت میکند و شرکت چقدر برای پرداخت تعهدات بدهی خود و تأمین هزینههای عملیاتی خود درآمد ایجاد میکند.
گزارش حسابهای پرداختنی
گزارش های حساب های پرداختنی باید شامل کلیه پرداخت های انجام شده در طول دوره گزارش دهی برای بدهی ها و سایر تعهدات مالی باشد. این یک مسیر حسابرسی ساده برای همه وجوه برای همه دارایی ها فراهم می کند.
گزارش مطالبات مستاجر و پیش پرداخت
حساب دارایی اجاره دریافتنی توسط صاحبخانه برای بررسی میزان اجاره ای که باید به دست آورده باشد اما طبق تاریخ ترازنامه از مستاجر دریافت نشده است استفاده می شود. این گزارش مدیریت دارایی جزئیات حسابهای معوق و پیشپرداخت مستاجر را نشان میدهد.
این گزارش در ترازنامه و صورت درآمد/هزینه خلاصه می شود. در صورت پرداخت به موقع اجاره بها، موجر در گزارش دریافتنی اجاره، موجودی صفر خواهد داشت.
کپی صورتحسابهای ماهانه بانکی با تطبیقات
صورت تطبیق بانک گزارشی است که موجودی نقدی موجود در ترازنامه شرکت را با صورت حساب بانکی مقایسه می کند. تطبیق این دو مشخص می کند که آیا تغییرات حسابداری برای ملک مورد نیاز است یا خیر.
برای اطمینان از صحت سوابق نقدی شرکت، تطبیق را در فواصل منظم تکمیل کنید. این همچنین می تواند به کشف تقلب و هرگونه دستکاری پول نقد در ملک کمک کند.
این گزارش ها موجودی حساب های بانکی منعکس شده در ترازنامه و سپرده های منعکس شده در دفتر کل را اثبات می کند.
گزارش بودجه و عملکرد مدیریت املاک
به عنوان یک نرم افزار مدیریت اموالدر کنار گزارش ها، معیارهای مهم دیگری را نیز به صاحبان ارائه می دهد. این عناصر برای بودجه بندی، تعیین هدف، مدیریت روزانه و حسابداری مدیریت دارایی مهم هستند. چندین شرکت ارائه می دهند مدیریت آنلاین اموال و خدمات مدیریت اجاره.
گزارش هایی مانند:
- گردش مالی مستاجر
- گزارش خدمات املاک
- دفاتر بانکی
- گزارش های دفتر کل دسته بندی
- گزارش تراز آزمایشی
- ترازنامه
- گزارش های پرداخت آنلاین
اینها ملک مسکونی مدیریت گزارش های حساب ها صنعت اجاره و اجاره ملک را پوشش می دهد. مدیریت نیاز به تجزیه و تحلیل منظم مدیریت اجاره و تک تک املاک و مستاجران تحت مراقبت آنها با کمک گزارش های مدیریت املاک دارد.
چه مواردی در گزارش مدیریت املاک گنجانده نشده است؟
ثبت مدیریت اموال همچنین ممکن است شامل چند عنصر مهم دیگر شرکت باشد که برای صاحب ملک مهم است. این عناصر تنها در صورتی گنجانده می شوند که به طور خاص توسط مالک درخواست شوند:
- گزارش مستاجر متخلف
- گزارش های غربالگری مستاجر
- گزارش برنامه E
- تسویه حساب ACH
- دفتر فروش فروشنده
- اجاره رول
تا زمانی که مالک به طور خاص نیاز خود را در خواسته ها قرار داده باشد، گزارش های دقیق از این عناصر برای جلوگیری از داده های غیر ضروری به او ارائه نمی شود.
ایجاد گزارش های دقیق
مدیریت املاک مسکونی شرکت ها باید از ورود صحیح و به موقع داده ها پیروی کنند. داشتن گزارشهای دقیق برای مشتریان به شرکت شما اجازه میدهد تا فرآیندهایی را اجرا کند که نه تنها در زمان بلکه در هزینه شما نیز صرفهجویی میکند.
گزارش مدیریت املاک باید تمام نیازهای مالک را بدون از دست دادن هیچ نیاز مهمی برطرف کند. گزارش مدیریت املاک باید ماهانه برای تجزیه و تحلیل دقیق دریافت شود. ایست های بازرسی برجسته در هر نقطه باید حفظ شوند تا از دردسر جلوگیری شود.
گزارش های داده های دقیق و معتبر، تعامل سالم مشتری با شرکت مدیریت را افزایش می دهد. این امر با ایجاد اعتماد، رابطه بین شرکت مدیریت و مالک ملک را بهبود می بخشد.
دسترسی به زمان و گزارش
در مورد شرایط قرارداد از قبل بین مالک ملک و شرکت مدیریت تصمیم بگیرید. این تصمیم میگیرد که آیا گزارشها به صورت ماهانه یا فصلی یا سالانه ارائه میشوند.
دسترسی آسان به پورتال ها را فراهم کنید که به مالکان امکان دسترسی فوری به داده های بلادرنگ و گزارش های مدیریت املاک مسکونی را می دهد. این باعث صرفه جویی در وقت شرکت مدیریت املاک می شود و همچنین به مالک آرامش می دهد و آنها را قادر می سازد تا بدون انتظار هفته ها یا ماه ها وضعیت املاک خود را ببینند.
بردارید
این گزارش های مالی در اختیار صاحبان املاک قرار می گیرد تا شما به عنوان یک شرکت مدیریت املاک بتوانید از هزینه ها و زیان های غیر ضروری جلوگیری کنید. کار پر زحمت است و تسلط بر آن زمان می برد. با این حال، هنگامی که یک شرکت مدیریت دارایی شروع به خدمت به چندین مشتری با اهداف و برنامه های متنوع می کند، تاکتیک های مختلفی را یاد می گیرد و با موفقیت هویت متمایز خود را در صنعت ایجاد می کند.
داشتن یکپارچگی، مسئولیتپذیری و رویکرد مبتنی بر شفافیت برای خدمات از اهمیت ویژهای برای هر جایگاهی برخوردار است. نیازهای دارایی مشتری خود را با داده های کمی-کیفیت برآورده کنید و پایگاه مشتری خود را همراه با حفظ مشتری افزایش دهید. حفظ شأن و منزلت و در نظر گرفتن بهترین منافع مشتریان، کلیدهای داشتن یک شرکت مدیریت املاک موفق با پایگاه مشتریان قوی است. به طور خلاصه، با یک روش و ایدئولوژی مشتری محور، می توانید یک همکاری سودآور متقابل بر اساس اعتماد ایجاد کنید.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.