چگونه عملیات حسابداری خود را در طول COVID-19 مدیریت کنید


این پاندمی کووید 19 درست در آغاز سال مالی جدید جهان را تحت تاثیر قرار داده است. اقتصاد به طور کلی به دلیل این بدبختی جهانی به طور عمده تحت تأثیر قرار گرفته است. با این حال، روحیه ما بالا است، و بشریت به زودی با اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتر در جبهه تجاری باز خواهد گشت.

اگرچه عملیات تجاری، به طور کلی، نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان در جایگاه دوم قرار گرفته است، اما در سخت ترین شرایط نیز همیشه زمینه ای برای بهبود و بهبود وجود دارد.

اجازه دهید این وضعیت چالش برانگیز کنونی را به عنوان پله ای به سمت فرصت ها و دامنه جدیدتر در نظر بگیریم تا در بخش هایی که در غیر این صورت توجه زیادی به آنها نمی شود، بهبود بخشیم. این عمدتا شامل بخش حسابداری یک شرکت تجاری

با توجه به اینکه صنایع تجارت الکترونیک در حال حاضر به طور گسترده در بازارها شناور هستند، کار روی جریان زنجیره های تامین وجود دارد، حتی اگر کمی کمتر از حد معمول باشد. در این دوران چالش برانگیز، اجازه ندهیم کارمان کاهش یابد و اجازه دهیم حساب های شرکت خود را اصلاح کنیم تا به هر شکل ممکن قوی تر و بهتر ظاهر شویم.

چگونه می توان فعالیت های حسابداری را در این دوره مدیریت کرد؟

ما باید کل خود را دوباره استراتژی کنیم بخش حسابداری و سیستم ها برای ادامه این دوران سخت در اینجا چند نکته وجود دارد که باعث می شود ما جلوتر باشیم چالش های حسابداری که در طول همه گیری کووید 19 با آن مواجه شد.

از نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر استفاده کنید

بهترین راه برای اجازه ندادن عملیات حسابداری رنج در سناریوی کنونی همه‌گیری کووید 19 با دریافت حساب‌ها در فضای ابری است. نرم افزارهای مختلف مبتنی بر سرور وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد از طریق یک شناسه کاربری واحد به دامنه دسترسی داشته باشد، اما امنیت خود را با کمک کد امنیتی احراز هویت دو مرحله ای حفظ می کند. به این ترتیب، کارکنان حسابداری می‌توانند از خانه کار کنند و بر روی نرم‌افزار مبتنی بر ابر کار کنند، در نتیجه عملیات کسب‌وکار را حتی در این دوره قرنطینه دست نخورده نگه می‌دارند. مشترک و قابل اعتماد نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب / آنلاین شامل QuickBooks Online، Xero، Yardi، Appfolio، Sage است.

عملیات حسابداری خود را برون سپاری کنید

برون سپاری حسابداری عملیات همچنین یک راه عالی برای حفظ حساب‌ها به صورت یکپارچه و اجرای روان سیستم‌ها در طول همه‌گیری COVID 19 است. به این ترتیب، تیم حسابداری مجازی بدون مواجهه با تاثیرات زیادی به دلیل بیماری همه گیر فعلی به فعالیت خود ادامه می دهد. دانستن این واقعیت که یک تیم کامل برای مراقبت از عملیات حسابداری آماده است و جلوتر است، به این معنی است که این تیم فضای کافی و زمان کافی برای تمرکز روی سایر تصمیمات مالی مهم برای رونق کسب و کار ما خواهد داشت.

به اتوماسیون کار بروید

وضعیت فعلی جهشی برای استفاده فراهم می کند سیستم های حسابداری مبتنی بر ابر. تحت این سیستم، فناوری هوش مصنوعی برای پرداخت به فروشندگان، آپلود فاکتورها و انجام سایر عملیات حسابداری استفاده می‌شود و در نتیجه تأثیر ویروس کرونا بر عملیات حسابداری یک شرکت از بین می‌رود. کل این فرآیند به اتوماسیون فرآیندهای کاری کمک می کند و به حذف استفاده از کاغذ برای ثبت ورودی های حسابداری کمک می کند.

کسب و کار خود را آماده سرمایه گذاری کنید

با وجود اینکه بازارها در حال نزول هستند و در پایین ترین رقم قرار دارند، این بهترین زمان برای سرمایه گذاری در سهام و صندوق بدهی است. ثمرات این امر به محض چرخش اقتصاد نمایان می شود. بنابراین، ما باید شروع به شکل دادن به کسب و کار خود کنیم تا آن را برای سرمایه گذاران جذاب کنیم. این زمان مناسب برای پاکسازی کسب و کار، کارآمد کردن عملیات جاری، پاکسازی داده های مالی تاریخی و ایجاد فضا برای بازاریابی، فروش و نوآوری بهتر است. کسب‌وکارها نیز باید تلاش کنند تا اکوسیستم سرمایه‌گذاری را درک کنند و با کمک متخصصان این حوزه بر حسابداری تمرکز کنند.

برداشت نهایی

زمان حال بسیار ناراحت کننده و ناراحت کننده است، به خصوص از نقطه نظر تجاری. با این حال، ما باید مثبت بیندیشیم و به محض اینکه چیزها می آیند، قدم به قدم برداریم. اصلاح و مدیریت دپارتمان حسابداری و به روز نگه داشتن آنها در حال حاضر می تواند به ما کمک کند وقتی اوضاع بهتر شد، دید شفافی از وضعیت خود داشته باشیم و اقتصاد دوباره با سر و صدا به عقب بازگردد.

درباره

OHI یک ارائه دهنده خدمات تخصصی برون سپاری مالی و حسابداری با بیش از پانزده سال تجربه برون سپاری مالی و حسابداری است. ما دارای تخصص برون سپاری عملکردی قوی در فرآیندهای حسابداری نهایی هستیم که فعالیت های حسابداری روزانه، تطبیق ها، فرآیندهای نهایی سازی حساب های پایان ماه و پایان سال، بازپرداخت کارکنان، پردازش حقوق و دستمزد، گزارش مدیریت و تجزیه و تحلیل مالی را پوشش می دهد.

OHI به بیش از 300 مشتری در سراسر ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا خدمات ارائه می دهد. از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید