چگونه برای کسب و کار املاک و مستغلات خود بودجه تعیین کنید (بودجه املاک و مستغلات)


داشتن یک کسب و کار موفق املاک و مستغلات نیمی از کار انجام شده است. نیمی دیگر بستگی به این دارد که چگونه امور مالی کسب و کار خود را مدیریت می کنید.

مدیریت نکردن امور مالی به معنای پرداخت مالیات بالاتر، جریان نقدی منفی یا جریمه های فدرال است. در این وبلاگ، چند ایده هوشمندانه برای ایجاد کارآمد بودجه املاک و مستغلات برای کسب و کار سالم تر و سودآورتر به اشتراک می گذاریم.

1. جریان های نقدی را مدیریت کنید

اولین قدم برای بودجه بندی املاک و مستغلات، تخمین جریان های نقدی شماست. تفاوت بین درآمد و هزینه های ماهانه شما در جریان نقدینگی شماست. بنابراین اطمینان از داشتن جریان نقدی مثبت بسیار مهم است.

در اینجا اجزای اصلی بودجه املاک و مستغلات شما آمده است:

  • درآمد: کمیسیون، سهم سود دلالی و درآمد ارجاعی
  • هزینه ها: هزینه های عملیاتی، مالیات ها و سایر سربارهای مستقیم یا غیر مستقیم
  • سود/زیان: اگر درآمد شما بیشتر از هزینه‌های شما باشد، سود کسب می‌کنید، در غیر این صورت متحمل ضرر می‌شوید.

تفکیک دقیق هزینه های شما برای تعیین اینکه آیا هدر رفته یا نشت وجود دارد ضروری است. این به بهبود سود و کاهش ضرر شما کمک می کند.

هزینه ها را طبق دفاتر حساب خود با صورت حساب بانکی خود تطبیق دهید تا هرگونه هزینه های حساب نشده یا مغایرت را تأیید کنید.

در اینجا 5 هزینه مهم برای یک تجارت املاک و مستغلات آورده شده است:

  • تبلیغات
  • بیمه
  • حق الزحمه های حرفه ای که به حسابرسان و سایر متخصصان پرداخت می شود
  • هزینه های اداری
  • وسایل نقلیه

تمام داده های هزینه را در یک نرم افزار حسابداری وارد کنید تا در صورت وجود، بزرگترین هزینه ها و زمینه های هدر رفت را ارزیابی کنید. همچنین می توانید هزینه های خود را به هزینه های ثابت و متغیر تقسیم کنید.

هزینه های ثابت بیشتر ثابت هستند و هزینه های متغیر به سطح فعالیت تجاری بستگی دارد. هزینه های متغیری را که به کسب و کار شما ارزش اضافه نمی کنند، شناسایی کنید و جایگزین های اقتصادی تر را جایگزین کنید.

2. بودجه املاک و مستغلات خود را به طور منظم بررسی کنید

محیط کسب و کار که در آن فعالیت می کنید مدام در حال تغییر است، بنابراین نمی توانید با یک بودجه ثابت موفق باشید. شما به یک بودجه پویا نیاز دارید که تغییرات فناوری و به روز رسانی های نظارتی را در نظر بگیرد.

در حالت ایده آل، بودجه املاک و مستغلات شما باید به صورت فصلی بررسی شود. مرور مکرر آن، اندازه گیری فواید را دشوار می کند. اگر یک بررسی سالانه وجود داشته باشد، ممکن است تغییرات کوچک را از دست بدهید.

برای اینکه در مسیر اهداف بودجه خود بمانید، یک یادآور هفتگی تنظیم کنید. این به شما کمک می‌کند تا انحرافات را در زمان و زمان وقوع آنها پیگیری کنید.

3. هزینه های کوچک مهم است

این هزینه‌های بزرگ‌تر نیستند که بودجه شما را از مسیر درست خارج می‌کنند. موارد کوچکتر نیز بر جریان نقدی شما تأثیر می گذارد. وقتی هزینه‌های کوچک‌تری را اضافه می‌کنید، تأثیر زیادی بر بودجه شما می‌گذارند.

فقط به اندازه هزینه نگاه نکنید، بلکه سعی کنید تجزیه و تحلیل کنید که آیا سرمایه گذاری ضروری است یا خیر.

علاوه بر این، شما باید یک کمپین بازاریابی برنامه ریزی شده داشته باشید که مخاطبان هدف شما و پلتفرم هایی را که بیشتر بازدید می کنند را مشخص کند. هزینه های بزرگ یا کوچک به عنوان بخشی از این کمپین فقط باید متحمل شود.

4. بالاترین هزینه های درآمدزایی

اگر متوجه شدید که هزینه بازاریابی بالاترین بازگشت سرمایه را به همراه دارد، پس پول بیشتری به آن سرمایه گذاری اضافه کنید، حتی اگر بالاترین میزان خروجی شما باشد.

به طور مداوم بر هر پلتفرم بازاریابی نظارت داشته باشید تا ببینید کدام یک بالاترین سرنخ را ایجاد می کند. هیچ پلت فرم مشترکی وجود ندارد که برای همه بنگاه‌های املاک کار کند، بنابراین روی پلتفرمی تمرکز کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشید.

5. سود را دوباره در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید

از آنجایی که سود کسب و کار شما متعلق به شماست، آنها را مجدداً در کسب و کار عاقلانه سرمایه گذاری کنید تا سود بیشتری کسب کنید.

فقط سود مازاد پس از کسر هزینه های ضروری شما از جمله بدهی های قانونی باید سرمایه گذاری شود. این به مقیاس سریع‌تر کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

نتیجه گیری

بخش عمده ای از موفقیت کسب و کار در تعیین بودجه برای جریان های نقدی ماهانه شما نهفته است. اطمینان حاصل کنید که فقط هزینه های تولیدی انجام می شود، به طوری که به ازای هر دلار خرج شده درآمد بیشتری کسب کنید. بودجه املاک و مستغلات خود را بر اساس تغییرات در محیط شخصی و تجاری خود بررسی کنید.

برون سپاری نیازهای بودجه بندی خود راهی هوشمندانه برای رشد کسب و کار و سود شما است زیرا می توانید بر نقاط قوت اصلی خود تمرکز کنید. یک استراتژی بودجه هوشمند توسعه دهید و اجازه دهید درآمد شما افزایش یابد!

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات 16 ساله است که با بیش از 75 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 100000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات مدیریت دارایی کم هزینه: داشبوردهای سطح املاک و نمونه کارها | پیش بینی جریان نقدی | بودجه های سطح دارایی | تجزیه و تحلیل مالی و بیشتر – مشاهده کنید اینجا

دیدگاهتان را بنویسید