برون سپاری املاک و مستغلات به زودی روندهای کسب و کار را جلب می کند. کسب و کارهای کوچک و متوسط املاک و مستغلات منحصراً از مزایای ذاتی برون سپاری بهره می برند. یکی از مزیتهای ذاتی این عمل این است که یک کسبوکار تمایل دارد از یک مزیت رقابتی سالم و طولانیمدت، سودهای کارآمدی به همراه داشته باشد. از برون سپاری حسابداری گرفته تا وظایف بازاریابی، شرکت های املاک و مستغلات از شرکت های تخصصی حداکثر استفاده را می کنند تا از خدمات خود بیشترین بهره را ببرند.
با این حال، wiمزایای وجود دارد معایبی نیز دارد. اینفوگرافیک خطرات برون سپاری املاک و مستغلات و نحوه جلوگیری از آنها را قبل از نفوذ به تجارت شما ارائه می دهد.
راه های جلوگیری از این موارد عبارتند از:
- هر زمان برون سپاری املاک و مستغلات شرکتی اتفاق می افتد، مصمم به برقراری ارتباط به طور منظم و کیفیت خدمات، کاستی های مشاهده شده و برخی موارد دیگر مرتبط با کار باید مورد بحث قرار گیرد.
- قبل از انتخاب برون سپاری خدمات املاک و مستغلات شرکت، تحقیقات عمیق انجام دهید و ارائه دهنده خدمات را به درستی تجزیه و تحلیل کنید. شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات را مقایسه کنید، امنیت داده ها را درک کنید و از آن مطمئن شوید.
- قبل از بستن هر قرارداد یا تعهدی، جزئیات هزینه را به طور کامل بررسی کنید و در مورد هزینه های خدمات مانند برون سپاری حسابداری بحث کنید.، برون سپاری اموالو غیره
- یک برنامه مدیریت مشترک باید با این سازمان تهیه و اجرا شود برون سپاری خدمات املاک و مستغلات ارائه دهنده این به شرکت کمک می کند تا کنترل خود را حفظ کند و فعالیت های مدیریتی به طور کامل در دست شرکت برون سپاری نخواهد بود.
بازرسی منظم توسط شرکت املاک و مستغلات به حفظ تعادل و عدم از دست دادن کنترل کمک می کند.
ریسک های برون سپاری املاک و مستغلات
نتیجه گیری
شرکت های املاک و مستغلات مشاغل حسابداری مالی خود را به کارشناسان و شرکت های حرفه ای برون سپاری می کنند تا تمرکز خود را بر مشاغل اصلی خود حفظ کنند. با این حال، خطرات برون سپاری املاک و مستغلات در روش حسابداری استفاده شده توسط این شرکت های برون سپاری نهفته است، به ویژه اینکه آیا چنین روشی با روش هایی که همیشه دنبال کرده اید سازگار و مرتبط است یا خیر. برون سپاری املاک و مستغلات باید با احتیاط انجام شود، شریک خود را با دقت انتخاب کنید زیرا می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما شود.
برون سپاری همه چیز بد نیست، اما زیاده روی در هر چیزی می تواند دردسر ایجاد کند. همانطور که در بالا گفته شد، با حفظ تعادل کافی، همه چیز می تواند به خوبی پیش برود، اما در تمام این هرج و مرج، هیچ شرکتی نباید ماهیت و هدف واقعی خود را فراموش کند و فعالیت های اصلی خود را انجام دهد. کمک گرفتن اشتباه نیست، اما هیچ شرکتی نباید کورکورانه به چنین کمک های خارجی تکیه کند.
هر شرکتی با میزان تلاشی که برای درک مشتریان خود و حفظ آنها انجام می دهد شناخته می شود. اگر به ویژه هر یک از خدمات روابط عمومی برون سپاری می شود، انعطاف ناپذیری ممکن است بر شهرت شرکت تأثیر بگذارد.
برون سپاری در صنعت املاک و مستغلات باید با نهایت دقت انجام شود و باید در مورد همه چیز شفاف باشد.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
ما شما را به تجربه امور مالی و حسابداری دعوت می کنیمبرون سپاری از طریق ما
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر