چشم انداز کسب و کار معاصر بسیار پویا است. دولتها در سرتاسر جهان برای کنترل رویههای تجاری ناعادلانه، اقدامات متعددی برای انطباق دارند. قوانین و مقررات انطباق بسته به صنعت و نوع کسب و کار متفاوت است. چک لیست انطباق املاک و مستغلات وجود دارد که می توان آن را دنبال کرد تا اطمینان حاصل شود که این روند به دقت دنبال می شود و فرآیند راحت است. این چک لیست بسیار اجباری است و همه کسانی که در این تجارت هستند باید رعایت شود.
صنعت املاک و مستغلات دارای مجموعه ای از انطباق برای اطمینان از شیوه های تجاری منصفانه و اخلاقی است. اگر بدانید که انتظار میرود بازار جهانی املاک و مستغلات در سال 2025 به 3717.3 میلیارد دلار برسد، متعجب خواهید شد.
انطباق املاک چیست؟
انطباق املاک را می توان به عنوان مجموعه ای از قوانین و مقرراتی که بر عملکرد یک ملک و اجزای آن حاکم است توضیح داد. انطباق املاک می تواند بسته به منطقه و حوزه قضایی متفاوت باشد. شهرداری های مختلف ممکن است قوانین و مقررات متفاوتی در مورد املاک و مستغلات داشته باشند. هر جزء مورد استفاده در داخل یک ملک می تواند تحت انواع مختلفی از قوانین و مقررات انطباق املاک و مستغلات باشد. انطباق در املاک و مستغلات یک فرآیند فوق العاده سخت است و حفظ این انطباق برای عملکرد صحیح کسب و کار و باز کردن تجارت برای تغییرات و گزینه های جدید مهم است.
وقتی نوبت به بررسی انطباق املاک و مستغلات می رسد، اندازه ملک به سختی تفاوت زیادی ایجاد می کند. قبل از اینکه یک ملک به مصرف کننده نهایی فروخته شود، باید تمام قوانین انطباق با مقررات مربوط به ملک را رعایت کند. به نفع خریداران کمک می کند و به محدود کردن یا حذف هرگونه ریسک سرمایه گذاری موجود در ملک کمک می کند. قوانین انطباق، مدیریت ریسک املاک و مستغلات را تضمین می کند و همچنین به محافظت از مشتریان در برابر هرگونه خطر مرتبط کمک می کند. انطباق با مدیریت املاک جنبه مهمی از کسب و کار است و مهم است که کسب و کار را در فرآیند انطباق با بسیاری از جنبه های حیاتی که در کسب و کار مدیریت املاک وجود دارد راحت تر کنیم.
چک لیست برای رعایت املاک و مستغلات
بسیاری از مواقع، نقض انطباق املاک و مستغلات می تواند منجر به مجازات های مالی و قانونی شدید شود. انطباق برای شرکت های املاک و مستغلات مستلزم تعدادی عناصر مختلف است که باید در نظر گرفته شوند تا کسب و کار حفظ شود و از مسائل خارجی که ممکن است پیش بیاید محافظت شود. اکنون که متوجه شدیم انطباق املاک و مستغلات شامل چه مواردی میشود، بیایید به برخی از نقضهای متداول انطباق عمیقتر بپردازیم تا بفهمیم همه موارد باید در فهرست چک شما باشد.
نقض صندوق امانی
دلالان املاک و مستغلات در مواقعی به اختلاط وجوه افراط می کنند و نمی توانند سوابق کافی را حفظ کنند. این میتواند به پیچیدگیها اضافه کند، زیرا در نبود سوابق مالی مناسب، شفافیت کمی وجود دارد.
فعالیت بدون مجوز
شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام معاملات توسط یک دلال املاک دارای مجوز انجام می شود. برخی از دلالان املاک و مستغلات به یک شخص بدون مجوز اجازه می دهند تا فعالیت های قانونی را انجام دهد که به مسائل مربوط به انطباق شما می افزاید.
ارائه نادرست حقایق
ارائه نادرست حقایق شامل ارائه اشتباه حقایق مادی برای کمک به فروش ملک است. یک دلال املاک نباید حقایق مربوط به یک ملک را به خریداران علاقه مند ارائه دهد.
عناصر کلیدی انطباق املاک و مستغلات
1. زمان
تمام معاملات با یک سری مهلت کنترل می شوند که تضمین می کند کار به موقع انجام می شود. از تضمین وام مسکن و سپرده گذاری وجوه گرفته تا مدیریت تاریخ قرارداد، یک دلال املاک باید به جدول زمانی ارائه شده برای معاملات مختلف پایبند باشد.
2. رفتار
در طی معاملات معاملات املاک می توان مشوق های نامناسبی بین اصیل و نماینده ایجاد کرد. از آنجایی که کار شامل کمیسیون های سنگین است، ممکن است تضاد منافع و معضل اخلاقی وجود داشته باشد که باید حل شود.
3. کامل بودن
برای اطمینان از شفافیت کامل، یک دنباله کاغذی کامل از فهرست کردن املاک و مستغلات تا بسته شدن معامله فروش باید حفظ شود. جایی برای اشتباه در این موضوع وجود ندارد.
چگونه با ریسک مطابقت املاک و مستغلات مقابله کنیم؟
خطرات مختلف انطباق املاک و مستغلات می تواند منجر به جریمه های قانونی و مالی سنگینی شود. یک برنامه انطباق قوی برای هدایت سرمایه گذاران در شناسایی ریسک ها و دور ماندن از معاملات پرخطر مورد نیاز است. انطباق مدیریت املاک قابل انجام است. با این حال، اغلب می تواند به عنوان دستیار پرس و جو کند که آیا کسب و کار شما جدید است و فقط برای تبدیل شدن به یک نهاد بزرگتر در حال رشد است.
در چنین مرحلهای از رشد، ممکن است برای کسبوکار ایدهآل باشد که به کمک خارجی تکیه کند تا بتواند با این بسیاری از مسائل مربوط به انطباق که ممکن است پیش بیاید، مقابله کند. مدیریت ریسک برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و باید به خاطر داشت که محافظت از خود در برابر چنین مسائلی بسیار مهم است.
بررسی دقیق داراییها و همچنین مدیران دارایی، برای شناسایی خطرات در مراحل اولیه فرآیند ضروری است. این کمک می کند تا بفهمیم که آیا در گذشته مسائل مهمی در رابطه با دارایی یا مدیر وجود داشته است یا خیر. علاوه بر این، نظارت بر مدیران دارایی شخص ثالث نیز برای دوری از هرگونه خطر مرتبط مورد نیاز است. اینها برخی از عناصر ضروری مدیریت املاک و مستغلات هستند که مردم باید قبل از آن در نظر بگیرند تا از هرگونه سردرگمی در طولانی مدت جلوگیری کنند.
نتیجه گیری
چشم انداز انطباق املاک و مستغلات در چند دهه گذشته بسیار پیچیده شده است و نیازمند یک رویکرد حرفه ای برای تشخیص و کاهش ریسک است. یک برنامه انطباق قوی در محل می تواند به مدیریت ریسک های سرمایه گذاری ملک تا حد زیادی کمک کند.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.