چرا ترازنامه در املاک و مستغلات مهم است؟


به عنوان صاحب املاک تجاری، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دارایی خالص شما چقدر است؟ سریع ترین راه برای تعیین ارزش خالص خود، نگاه کردن به ترازنامه است. از این طریق می توانید ارزش هر ملک و کل سبد خود را تعیین کنید.

در این وبلاگ، بیایید دریابیم که چرا ترازنامه مهم است و چه مواردی باید به طور اجباری بخشی از ترازنامه شما باشد.

چرا حفظ ترازنامه مهم است؟

3 صورتهای مالی شرکت املاک و مستغلات مهم وجود دارد. این موارد به شرح زیر است:

  • صورت درآمد
  • صورت جریان وجوه نقد
  • ترازنامه

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ترازنامه، به ویژه، برای کسب و کار شما مهم است:

ارزیابی ریسک و بازده

مهم ترین دلیل داشتن ترازنامه، اطلاع از سلامت مالی کسب و کارتان است.

ترازنامه تصویری از دارایی ها و بدهی های بلندمدت و کوتاه مدت به شما می دهد. در حالی که دارایی ها ظرفیت درآمدی و وضعیت نقدینگی شما را نشان می دهند، بدهی ها به شما امکان می دهند تعهدات مالی خود را اولویت بندی کنید.

وقتی دارایی های شما بیشتر از بدهی های شما باشد، ارزش خالص شما مثبت است. اگر بدهی‌های شما بیشتر باشد، ممکن است مجبور شوید بدهی بیشتری بپردازید و کسب‌وکار را ناپایدار می‌کند.

مورد نیاز وام دهندگان

هر وام دهنده ای دوست دارد توانایی شما در بازپرداخت وام ها را بداند. با تجزیه و تحلیل ترازنامه، وام دهنده می داند که آیا شما قابل اعتبار هستید یا خیر.

سرمایه گذاران به ترازنامه شما نگاه می کنند تا ارزیابی کنند که آیا تجارت شما قابل دوام است و آیا می توانند انتظار بازگشت سرمایه مناسبی داشته باشند. ترازنامه قوی با دارایی ها بیش از بدهی ها، شانس بیشتری را برای وام تضمین می کند.

تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار

ترازنامه به شما کمک می کند تا مشکلات جریان نقدی را زودتر شناسایی کنید، که می تواند به شما در جلوگیری از بحران مالی کمک کند. شما می توانید بودجه خود را برای هر گونه فرضیات اشتباه بررسی کنید و آنها را اصلاح کنید. کنترل هزینه تنها در صورت داشتن بودجه امکان پذیر است.

زمینه های بهبود

هر چه ارزش خالص شما بالاتر باشد، کسب و کار شما بهتر عمل می کند. اگر دارایی خالص شما آنطور که انتظار می رود بالا نمی رود، باید به دارایی هایی که عملکرد ضعیفی دارند مانند موجودی آهسته نگاه کنید و دلایل آن را تحلیل کنید. شما یا باید بازاریابی خود را بهبود ببخشید یا تولید محصول را متوقف کنید.

بهره وری مالیاتی بیشتر

هنگامی که صورت های مالی شما، از جمله ترازنامه شرکت املاک و مستغلات، مرتب باشد، اظهارنامه های شما به موقع ثبت می شود و از جریمه اجتناب می کنید.

شما از کسرهای واجد شرایط موجود بهره مند می شوید. شما همچنین با کمترین دردسر از طریق حسابرسی حساب کاربری خواهید داشت.

کدام 3 مورد باید در ترازنامه گنجانده شود؟

ترازنامه شرکت شما باید این سه مورد را داشته باشد تا تخمین دقیقی از سلامت مالی کسب و کار شما ارائه دهد:

دارایی ها

درآمد و سود از دارایی ها ایجاد می شود. این می تواند تجهیزاتی باشد که محصول، حساب های دریافتنی و مالکیت معنوی شما را تولید می کند.

بدهی ها

آنچه به سایر شرکت ها یا مؤسسات بدهکار هستید، مانند حساب های پرداختنی و بدهی های بلندمدت مانند وام های بانکی، شامل بدهی های موجود در ترازنامه است.

حقوق صاحبان سهام

وقتی بدهی ها را از دارایی ها کسر می کنید، حقوق صاحبان سهام به دست می آورید. ارزش گذاری کسب و کار بر اساس حقوق صاحبان سهام آن است.

اکنون بیایید دریابیم که ترازنامه چقدر برای یک تجارت املاک و مستغلات مهم است.

اهمیت ترازنامه در املاک و مستغلات

مانند هر کسب و کار دیگری، بدهی ها و دارایی های موجود در ترازنامه یک شرکت املاک و مستغلات به شما ایده عادلانه ای از ارزش گذاری هر ملکی که در پرتفوی خود دارید و ارزش خالص شما در تاریخ ارائه می دهد.

ترازنامه ملک اجاره ای شامل:

دارایی ها

شما می توانید ارزش بازار منصفانه سرمایه گذاری های خود و موجودی بانکی خود را تعیین کنید.

بدهی ها

سپرده های تضمینی قابل استرداد و وام های معوق در اینجا گنجانده شده است.

مالک حقوق صاحبان سهام

هنگامی که دارایی ها را از بدهی های خود کسر می کنید، می توانید ارزش خالص خود را تخمین بزنید.

نتیجه گیری

اگر می خواهید بدانید که دارایی خالص شما چقدر است، به ترازنامه کسب و کار املاک و مستغلات خود نیاز دارید.

استخدام یک شرکت حسابداری حرفه ای برای تجزیه و تحلیل ترازنامه شما سرمایه گذاری بهتری خواهد بود زیرا می توانید بر بهبود بازده کسب و کار خود تمرکز کنید. ترازنامه خود را در داخل و خارج بدانید و کسب و کار املاک و مستغلات خود را به سطح بعدی ببرید!

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات 16 ساله است که با بیش از 75 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 100000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید