چرا باید از برنامه ها برای حسابداری املاک و مستغلات استفاده کنیم؟


برای اینکه بدانید کسب و کار شما چقدر خوب پیش می رود، به یک سیستم حسابداری مناسب نیاز دارید. جریان های نقدی، سود و زیان نشانه های حیاتی برای سلامت کسب و کار شما هستند و به شما کمک می کنند تا تصمیمات استراتژیک بلندمدتی برای بهبود سودآوری خود اتخاذ کنید.

برنامه های حسابداری برای کسب و کار املاک و مستغلات، نظارت بر عملکرد کسب و کار شما را آسان تر می کند. تمام اطلاعات مورد نیاز شما در اینجا ذخیره می شود. شما می توانید تاثیر هر تراکنش مالی، بزرگ یا کوچک، بر کسب و کار خود را درک کنید.

حسابداری املاک و مستغلات به ذینفعان در کسب و کار، مانند مالکان، سرمایه گذاران و صاحبان املاک کمک می کند تا بدانند شرکت چگونه کار می کند. این به شما کمک می کند معیارهایی را برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود و برنامه ریزی استراتژی های رشد آینده خود تعیین کنید.

برای موفقیت در املاک و مستغلات، باید بدانید اپلیکیشن های املاک چگونه کار می کنند. اگر تکنولوژی را نمی دانید، پس یک حسابدار املاک و مستغلات استخدام کنید.

چرا از خدمات حسابداری املاک و مستغلات استفاده کنیم؟

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید از خدمات حسابداری املاک و مستغلات استفاده کنید:

حداکثر سازی درآمد

دو راه وجود دارد که یک تجارت املاک و مستغلات می تواند درآمد را به حداکثر برساند، افزایش اجاره یا کاهش هزینه ها. حسابداری املاک به شما کمک می کند پس از تجزیه و تحلیل گزارش های مالی تصمیم درستی بگیرید.

تجزیه و تحلیل هزینه

خدمات حسابداری املاک و مستغلات به شما این امکان را می دهد که هرگونه “نشت” در مخارج مانند پرداخت بیش از حد به تامین کننده را بررسی کنید. همچنین خدمات آب و برق، مالیات بر دارایی و بیمه را پوشش می دهد.

به حداقل رساندن بدهی

چه نرخ بهره کارت اعتباری باشد و چه نرخ وام مسکن، با حسابداری املاک و مستغلات به سمت بدهی ارزان تر و نرخ بهره صفر می روید.

ارزش گذاری های دقیق

از آنجایی که اکثر اجاره های ملکی اجاره های بلند مدت هستند، دانستن ارزش فعلی ملک شما ضروری است. حسابداری املاک و مستغلات تضمین می کند که دارایی طبق آخرین مقررات ارزش گذاری شده و دقیق است.

مالیات بر دارایی

اظهارنامه املاک باید با توجه به نوع دارایی شما ثبت شود و حسابداری املاک و مستغلات تضمین می کند که شما به آخرین مقررات فدرال و ایالتی پایبند هستید.

چرا باید از اپلیکیشن ها برای حسابداری املاک و مستغلات استفاده کنیم؟

بخش املاک و مستغلات با استفاده موثر از فناوری، خود را ارتقا داده است، و شما به یک برنامه حسابداری تجاری نیاز دارید که الزامات مدرن املاک و مستغلات را برآورده کند. شما به یک پلت فرم یکپارچه نیاز دارید که به شما کمک کند همه تراکنش ها را ردیابی کنید تا تجزیه و تحلیل عملکرد آسان شود.

شما نه تنها به مدیریت کارآمد جریان های نقدی نیاز دارید، بلکه به انجام یکپارچه کلیه وظایف حسابداری نیز نیاز دارید.

مزایای اپلیکیشن ها در حسابداری املاک و مستغلات

دسترسی از راه دور

با وجود کارمندان مستقر در مکان های مختلف، دسترسی از راه دور به سیستم های حسابداری شما حیاتی است. یک برنامه حسابداری آنلاین به طور یکپارچه با تمام برنامه های تجاری مرتبط با دارایی شما یکپارچه می شود. این به کارمندان و کارکنان داخلی شما اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند به تمام داده های مورد نیاز برای هر معامله املاک و مستغلات دسترسی داشته باشند. این نرم افزار به کارمندان اجازه می دهد تا به داده های مورد نیاز 24×7 دسترسی داشته باشند.

پرداخت آسان و تشکیل پرونده مالیاتی

پرداخت ها و صورتحساب ها زمان زیادی را می طلبد، اما با نرم افزار، این عملکردها خودکار می شوند. شما در زمان صرفه جویی می کنید و می توانید روی حوزه های اصلی کسب و کار تمرکز کنید. بهترین اپلیکیشن‌های املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذاران، انتقال پول بین املاک مختلف را تضمین می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تراکنش‌ها شفاف و بدون خطا هستند. شما می توانید با تجزیه و تحلیل انحرافات از بودجه خود، بر وجوه خود نظارت کنید و هدر رفت را کاهش دهید.

ثبت به موقع مالیات یک مسئولیت مهم برای همه مشاغل است. شما باید تمام تراکنش های مالی را در طول سال پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها در سرفصل های مناسب در دفاتر حساب ثبت شده اند. برنامه های حسابداری برای کسب و کار املاک و مستغلات، با ذخیره سازی داده های حیاتی به شیوه ای سازمان یافته، نگهداری سوابق برای اهداف مالیاتی را راحت می کند.

میزان مالیاتی که باید بپردازید از طریق اپلیکیشن محاسبه می شود تا نگران جریمه ای نباشید. حسابداران املاک و مستغلات اطمینان حاصل می کنند که اظهارنامه خود را طبق قوانین فدرال و ایالتی ثبت می کنید.

کاهش هزینه در خدمات حسابداری

استفاده از یک برنامه حسابداری تجاری به شما کمک می کند تا هزینه یک بخش حسابداری تمام عیار را کاهش دهید. لازم نیست نگران پرداخت حقوق پرسنل در بخش حسابداری، قبوض برق و سایر سربار باشید. وقتی یک حسابدار املاک و مستغلات استخدام می کنید، لازم نیست نگران نیازهای حسابداری خود باشید. از نگهداری سوابق شما گرفته تا ثبت مالیات به موقع، آنها مراقب هر مرحله هستند. شما می توانید از مسائل مهم تری مانند خدمات رسانی به مشتریان فعلی و گسترش پایگاه مشتریان خود مراقبت کنید. می توانید هزینه ها و درآمد خود را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما به شیوه ای مالیاتی کارآمد عمل می کند.

دقت در حسابداری

حسابداری دستی می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه شود که منجر به محاسبه نادرست ارقام سود یا زیان می شود. نه تنها کسب و کار شما آسیب می بیند، بلکه اگر مقامات نظارتی این اشتباهات را شناسایی کنند، جریمه سنگینی نیز پرداخت می کنید. برنامه حسابداری آنلاین نیاز به محاسبات پیچیده ریاضی را از بین می برد و بروز خطاهای ورود داده ها را کاهش می دهد. همه این فرآیندها خودکار هستند و آنها را سریعتر و دقیق تر می کند.

کارایی

پرداخت از سوی مشتریان و پرداخت ها به فروشندگان مهم ترین معاملات در تجارت املاک و مستغلات است. با استفاده از یک برنامه حسابداری تجاری، می توانید یادآوری های به موقع به مشتریان خود ارسال کنید و به موقع به فروشندگان پرداخت کنید. این جریان نقدینگی بهینه را برای کسب و کار شما تضمین می کند.

فرآیندهای معمول مانند تسویه حساب های بانکی، مدیریت مطالبات، یا نوشتن چک خودکار هستند و می توانند به راحتی مدیریت شوند. پیگیری سفارشات کاری، حسابداری پشتیبان و پردازش پرداخت به طور موثر انجام می شود.

نتیجه گیری

شما باید روی افزایش سطح کسب و کار خود به سطوح بالاتر تمرکز کنید و بخش حسابداری را به یک حسابدار املاک بسپارید. شما از مسئولیت پذیری، کارایی و سود بالاتر مطمئن هستید.

می‌توانید با اپلیکیشن‌های حسابداری برای کسب‌وکارهای املاک و مستغلات، عملکرد کسب‌وکارتان را به‌طور کارآمدتر کنترل کنید. کارمندان شما می توانند در صورت نیاز به داده های حسابداری دسترسی داشته باشند و بهره وری بیشتری داشته باشند. از یک برنامه حسابداری استفاده کنید و شاهد رشد سود خود باشید.


درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید