چالش های پیش روی حسابدار در طول COVID-19


در چشم‌انداز دائماً در حال تحول تجارت، سازمان‌ها در سراسر جهان با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه هستند که پتانسیل ایجاد تأثیرات عمیق را دارند. شروع همه‌گیری کووید-19 گواهی بر این بوده است و ساختار محیط‌های حرفه‌ای را تغییر می‌دهد. برای CPA ها و متخصصان حسابداری، چشم انداز به طرز چشمگیری تغییر کرده است و بسیاری معتقدند که ممکن است هرگز به حالت قبلی خود باز نگردد. از آنجایی که جهان با رعایت هنجارهای فاصله گذاری اجتماعی به سمت ارتباطات از راه دور گرایش پیدا کرد، بخش قابل توجهی از نیروی کار به کار از خانه روی آوردند. این تغییر، در حالی که ضروری بود، چالش‌های بی‌شماری را به‌ویژه از نظر ارتباطات، که در مقایسه با راه‌اندازی اداری سنتی پیچیده‌تر شد، به وجود آورد.

این تغییر لرزه‌ای در پویایی کار، ناشی از چالش‌های پیش روی کووید-19، تغییرات عمیقی را در روش‌های عملیاتی سازمان‌ها در سطح جهانی ایجاد کرده است. مدیریت عملیات حسابداری در طول کووید-19 به یک نقطه کانونی تبدیل شد، زیرا علیرغم فاصله فیزیکی، حسابداران خود را در مرکز فعالیت های حرفه ای یافتند. اقتصاد متلاطم، همراه با ارائه بسته های امدادی توسط دولت های مختلف، شرکت های حسابداری را با جهش کسب و کار غرق کرد. با این حال، این روکش نقره ای بدون ابر نبود. همانطور که جهان با همه‌گیری دست و پنجه نرم می‌کرد، حسابداران نیز با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد در این پارادایم کاری جدید مواجه شدند. در بخش‌های بعدی، چگونگی سازگاری و گذر از طریق این چالش‌ها و پیچیدگی‌های حسابداران را بررسی خواهیم کرد. مدیریت عملیات حسابداری در طول کووید-19 دوران

سرمایه گذاری در فناوری

با اعمال قرنطینه شدید، مردم برای همگام شدن با کار خود به سایر ابزارهای فناوری روی آوردند. استفاده از ابزارهای دیجیتال به سرعت تبلیغات زیادی به دست آورد زیرا تنها راه راحت برای ادامه کار بود.

شرکت‌های برتر باید منابع مالی خود را به سمت فناوری‌های جدید هدایت کنند و با گذشت زمان برای بهبود کارایی بدون کاغذ کار کنند. اکثر شرکت ها برای تامین هزینه های خود به سمت شبکه های مبتنی بر ابر روی آورده اند. این کار برای تامین هزینه های زندگی کارمندان و مشتریان نیز انجام می شود.

روابط دیجیتال جدید

همانطور که می دانیم به دلیل همه گیری همه گیر، رفت و آمد آزاد محدود شده است. بنابراین، مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر به سمت فناوری روی آورده اند.

اگرچه این فناوری به شما کمک می کند تا با اعضای تیم و مشتریان خود به طور موثر تعامل داشته باشید، یافتن مشتری جدید می تواند کمی دشوار باشد.

اگر به یک مشتری جدید نزدیک شوید، یک ملاقات حضوری می تواند تأثیر قابل توجهی نسبت به صحبت کردن با آنها از طریق تلفن داشته باشد.

از آنجایی که آن شخص هیچ اطلاعی از شما ندارد، گرفتن یک جلسه از طریق تلفن یا تماس ویدیویی نمی تواند به این علت کمک کند. اگرچه پوشش نقره‌ای روی آن وجود دارد، مانند این ابزارهای تکنولوژیکی، می‌توانید با هر کسی به صورت آنلاین برای مدیریت امور از خانه ارتباط برقرار کنید.

حسابرسی اقتباسی

در زمان کنونی، هر شرکت حسابداری باید خود را با این تحول دیجیتالی در حال رشد وفق دهد. سخت ترین بخش حسابرسی بود، زیرا امکان بازدید در محل وجود نداشت.

ارزیابی ها و پاسخ های حسابرس به ریسک صورت های مالی، تحریف و تقلب برای کیفیت حسابرسی بسیار مهم است. از آنجایی که همه بخش‌ها تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته‌اند، تغییرات زیادی در شیوه‌های تجاری، محیط کار و به طور کلی اقتصاد وجود دارد.

علیرغم پیچیدگی ها، حسابرسان باید همچنان بر حسابرسی های با کیفیت بالا تمرکز کنند تا به مشتریان در کسب و کارشان کمک کنند.

تمرکز بر مشاغل آسیب پذیر

با وجود اینکه دولت بسته های امدادی زیادی ارائه کرده است، بسیاری از سازمان ها هنوز در گروه آسیب پذیر قرار می گیرند.

برای جلوگیری از این امر، سازمان ها باید تصمیم بگیرند که مدل کسب و کار خود را از نظر حکمرانی و مدیریت تغییر دهند.

شرکت‌های حسابداری به این کسب‌وکارها کمک کردند تا این نقاط دردناک را دریابند و در درازمدت از ورشکستگی جلوگیری کنند. این حسابداران مدل‌های کاری خود را دوباره ابداع کردند و بر کمک به کسب‌وکارها تمرکز کردند تا دوباره روی پای خود بازگردند.

نتیجه گیری

با این نرمال جدید، ارائه خدمات حسابداری آنلاین چالش برانگیز اما قابل دستیابی است. شما می توانید خود را با این دنیای در حال تغییر وفق دهید و همچنان خدمات حسابرسی حیاتی را به کسب و کارها ارائه دهید که می تواند به آنها کمک کند دوباره رشد کنند.

در این محیط، بسیاری از تغییرات ناشی از COVID-19 است، اما شرکت‌ها تشخیص می‌دهند که چیزهایی که اتفاق افتاده است باید ارزیابی شوند و سپس با حسابرسان کار کنند.

همیشه چالش‌های غیرمنتظره‌ای در راه شما وجود خواهد داشت، اما باید راه‌هایی برای مقابله با آن‌ها و صعود به اوج پیدا کنید.

درباره ما

OHI یک ارائه دهنده خدمات تخصصی برون سپاری مالی و حسابداری با بیش از پانزده سال تجربه برون سپاری مالی و حسابداری است. ما دارای تخصص برون سپاری عملکردی قوی در فرآیندهای حسابداری نهایی هستیم که فعالیت های حسابداری روزانه، تطبیق ها، فرآیندهای نهایی سازی حساب های پایان ماه و پایان سال، بازپرداخت کارکنان، پردازش حقوق و دستمزد، گزارش مدیریت و تجزیه و تحلیل مالی را پوشش می دهد.

OHI به بیش از 300 مشتری در سراسر ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا خدمات ارائه می دهد. از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


درباره خدمات حسابداری ما بیشتر بدانید – با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید