Yardi Voyager نرم افزاری است که به مدیریت املاک تجاری و مسکونی کمک می کند. این مجموعه گسترده ای از مزایا را برای صنعت املاک و مستغلات ارائه می دهد و به مدیریت املاک تجاری و مسکونی کمک می کند.
ویژگی های Yardi Voyager
سوالی که ممکن است به ذهن خطور کند این است که چیست نرم افزار yardi استفاده می شود؟
یاردی به عنوان یک برنامه املاک می تواند مزایای بسیار متنوعی را ارائه دهد و می تواند به عنوان یک نرم افزار املاک به خوبی عمل کند. این نرم افزار به روان کردن روند حسابداری شرکت های مختلف املاک کمک کرده است و به طور گسترده توسط شرکت ها در سراسر جهان استفاده می شود. نرم افزار املاک یاردی راه حل های زیر را به عنوان بخشی از سیستم خود دارد. در اینجا لیستی از مزایایی است که یاردی وویجر ارائه می دهد.
راه حل های خاص بازار
نرم افزار یاردی راه حل های پلتفرمی را ارائه می دهد که مختص بازار هدف است. راهحلهای مسکن برای بخشهایی مانند ساختمانهای تجاری، ساختمانهای عمومی، خانههای چند خانواری، مسکن نظامی و مسکن مقرونبهصرفه ارائه میدهد.
پایگاه داده واحد برای همه اطلاعات مهم مرتبط با املاک و مستغلات و گردش کار مهم
تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار، املاک، معاملات، قراردادهای اجاره و فرآیند حسابداری در یک مکان متمرکز موجود است. این اطلاعات به راحتی در هر زمان مشخصی در دسترس است، که دسترسی به آن را آسان می کند. این باعث صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کارکنان می شود.
کارایی عملیاتی را افزایش می دهد و هوش تجاری را افزایش می دهد
Yardi Voyager همچنین می تواند عملیات و فرآیندهای تجاری مانند اجاره را به راحتی انجام دهد. به شما امکان می دهد از شر چندین پلتفرم خلاص شوید، زیرا Voyager همه این کارها را به تنهایی انجام می دهد. در این فرآیند، کارآمد کردن کل عملیات.
تسهیل حسابداری
نرم افزار یاردی دارای یک ویژگی حسابداری اضافه شده است که از همه اصول حسابداری رایج استفاده می شود. کاربر می تواند چندین کتاب حسابداری ایجاد کند که ثبت تراکنش های مالی را تسهیل می کند. ویژگی های Yardi Voyager شامل حساب های بین شرکتی و حسابداری تقسیم شده است.
یاردی در هسته خود نرم افزار حسابداری است و حسابداری مشاغل املاک را در دسترس و آسان می کند. این به شناسایی حفره های موجود کمک می کند و احتمال ایجاد خطا را به حداقل می رساند. بنابراین، سوابق نهایی دقیق هستند که به کسب و کار کمک می کند تا امور مالی خود را مدیریت کرده و بودجه را به شیوه ای موثر تدوین کند.
سازگاری با اپلیکیشن موبایل
Yardi Voyager دارای یک برنامه موبایل است که می تواند به راحتی بر روی هر گوشی هوشمندی توسط صاحبان املاک، مدیران و کارمندان در حال حرکت استفاده شود.
انعطاف پذیری ادغام با سایر محصولات یاردی
Yardi Voyager را می توان با سایر محصولات یاردی که راه حل های کاملی برای انواع مختلف فرآیندها مانند بازاریابی، مدیریت امکانات، مدیریت مشتری و غیره ارائه می دهند، ادغام کرد.
اطلاعیه های فوری
Yardi Voyager کاربر پسند است و کاربر می تواند مهلت های انجام وظایف را در سیستم تعیین کند. کاربران در مورد ضرب الاجل ها از طریق ایمیل مطلع می شوند و اطمینان حاصل می کنند که هیچ مهلتی از دست نمی رود.
نرم افزار یاردی ذخیره و پردازش اسناد را با دقت و کارایی بالا تسهیل می کند. کاربران می توانند اسناد را بر اساس نیاز خود سفارشی کنند. این نرم افزار همچنین قالب های مختلفی را برای ایجاد فرم ها و گزارش ها ارائه می دهد.
Yardi Voyager محصولی عالی برای مدیریت تمام کارهای مربوط به اموال است. اکثر بسته ها آموزش رایگان استفاده از نرم افزار یاردی را ارائه می دهند. از آنجایی که این نرمافزار از آخرین فناوری استفاده میکند، کاربرانی که به کامپیوتر مسلط نیستند ممکن است دچار مشکلات اولیه شوند، اما با آموزش و تمرین میتوان این مشکلات را به راحتی حل کرد.
قیمت یاردی
یاردی هزینه ای مقرون به صرفه 1 دلار برای هر واحد برای یک ماه دریافت می کند. این قیمت برای املاک مسکونی 100 دلار در ماه و برای پرتفوی تجاری 200 دلار است. هزینه های اضافی ممکن است بر اساس خدمات تراکنش اعمال شود. یاردی برنامه های قابل تنظیمی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد از آنچه لازم است استفاده کنند و چیزهایی را که به نظرشان مفید نیستند رها کنند. این امر به ویژه معتبر است زیرا مقدار قابل توجهی پول و منابع را برای مدیران و صاحبان املاک صرفه جویی می کند.
قیمت یاردی نرم افزار حسابداری به گونه ای خاص فرموله شده است، به گونه ای که از امکانات ارائه شده توسط سیستم نرم افزاری، صرف نظر از اندازه و مقیاس آن، کسب و کارها در سراسر جهان قابل استفاده هستند. قیمت های منعطف که مقرون به صرفه هستند را می سازند نرم افزار املاک یاردی بهترین در جهان
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر