هزینه خدمات حسابداری – چقدر باید پرداخت کنید


تیفرآیند حسابداری محور اصلی عملکرد هر کسب و کار را تشکیل می دهد و شاید یکی از مهمترین کارهای اداری مرتبط با امور مالی که یک مدیریت انجام می دهد در نظر گرفته شود.

صحبت به طور خاص در مورد کسب و کارهای کوچک و متوسطنیازهای حسابداری برای چنین مشاغل بسیار متفاوت است.

به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، ممکن است فقط نیاز به انجام حسابداری اولیه داشته باشد، در حالی که کسب و کاری که شروع به گسترش فعالیت های خود می کند ممکن است به یک سیستم حسابداری پیشرفته نیاز داشته باشد.

در این مقاله به شما خلاصه ای از قیمت انواع مختلف را ارائه می دهیم خدمات حسابداری که بنگاه های کوچک یا متوسط ​​متحمل می شوند.

هزینه خدمات حسابداری

هنگام در نظر گرفتن خدمات حسابداری برای یک شرکت، طیف وسیعی از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد. اگر فقط به حسابداری اولیه نیاز دارید، می توانید یک حسابدار پاره وقت استخدام کنید. حسابداران اساساً مسئول نگهداری حساب‌های شما از جمله پرداخت صورت‌حساب‌های معمول، نگهداری دفاتر، و ثبت تراکنش‌های مالی روزمره در دفاتر حساب هستند، اما نه محدود به آن. اگر احساس می‌کنید که حساب‌های شما باید با دقت بیشتری مدیریت شود، یک کارمند تمام وقت انتخاب کنید یا در این مورد، بسته به بودجه خود، عملیات حسابداری را برون سپاری کنید.

حسابداری پاره وقت

هزینه خدمات حسابداری که توسط حسابدار پاره وقت شارژ می شود حدود 20 دلار در ساعت است و بسته به محل کسب و کار شما و مشخصات شغلی مورد انتظار متفاوت است. چنین حسابدارانی قادر به انجام کارهای اساسی حسابداری مانند ردیابی معاملات روزانه، مدیریت صورتحساب و مواردی از این دست هستند.

حسابداری تمام وقت

حسابداران تمام وقت سالانه چیزی بین 35000 تا 55000 دلار به همراه امتیازات و فضای اداری دائمی دریافت می کنند. اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​از یک شهر بزرگ در ایالات متحده مانند نیویورک فعالیت می کند، دستمزد مورد انتظار می تواند به 70000 دلار برسد. بنابراین، توصیه می شود که یک حسابدار تمام وقت تنها زمانی استخدام کنید که نیازهای حسابداری شما پیچیده است و نیاز به توجه مداوم دارد.

برون سپاری حسابداری

برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که نمی توانند یک فضای اداری بزرگ را مدیریت کنند یا برای آنها سخت است که یک حسابدار دائمی داشته باشند، همیشه گزینه ای برای برون سپاری نیازهای حسابداری خود وجود دارد. در حالی که قیمتی که شرکت های برون سپاری دریافت می کنند از مکانی به مکان دیگر متفاوت است، راه اندازی و سطح تجربه. میانگین قیمت می تواند بین 600 تا 2500 دلار در ماه باشد.

جای تعجب نیست که اکثر شرکت های کوچک یا متوسط ​​مشاغل حسابداری خود را برون سپاری می کنند زیرا هزینه خدمات حسابداری به همراه چندین مزیت دیگر که با برون سپاری همراه است کاملاً مقرون به صرفه است که برخی از آنها عبارتند از:

  • حسابداری و حسابداری حرفه ای توسط کارگران بسیار ماهر
  • ابزارها و برنامه های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل امور مالی کسب و کار
  • صرفه جویی در هزینه عملیاتی کسب و کار با توجه به حقوق حسابداران یا مدیریت فضای اضافی برای حسابداران
  • کمک به کسب و کارهای کوچک برای تمرکز بر عملیات اصلی و سیاست گذاری

مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید

بهترین گزینه واحد برای مدیریت حسابداری وجود ندارد. با بررسی نیازها و مناسب بودن کسب و کار خود برای به حداکثر رساندن مطلوبیت خود، بفهمید که کدام نوع حسابداری برای شما بهتر کار می کند.

نتیجه گیری

تعیین مخارج ماهانه مناسب برای خدمات حسابداری یک تصمیم دقیق است که بر اساس اندازه، پیچیدگی و نیازهای هر کسب و کار متفاوت است. در حالی که جستجوی مقرون به صرفه ترین راه حل وسوسه انگیز است، شناخت ارزش مدیریت مالی دقیق و به موقع ضروری است. سرمایه گذاری در حسابداری با کیفیت نه تنها انطباق را تضمین می کند، بلکه بینش ارزشمندی را برای تصمیم گیری آگاهانه ارائه می دهد. کسب و کارها باید الزامات خاص خود را ارزیابی کنند، مقیاس پذیری خدمات را در نظر بگیرند، و بالقوه ROI بلندمدت سرمایه گذاری های حسابداری خود را بسنجید. در نهایت، هزینه ماهانه مناسب برای حسابداری، هزینه ای است که کارایی هزینه را با اطمینان از دقت مالی و بینش استراتژیک متعادل می کند و کسب و کار را برای رشد و موفقیت پایدار قرار می دهد.

درباره خدمات حسابداری برون سپاری ما بیشتر بیاموزید: با ما با شماره 1-646-367-8976 تماس بگیرید [email protected]با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید