هزینه خدمات برون سپاری حسابداری برای مشاغل کوچک


بیشتر کارآفرینان کسب و کار خود را با اشتیاق به فروش محصول یا خدمات خود شروع می کنند. هر چیز دیگری که در یک کسب و کار دخیل است بعد از آن می آید. زمانی که شرکت در مرحله نوپایی خود قرار دارد، یک شرکت می تواند در عین حال که با فعالیت های غیر اصلی خود چندوظیفه ای انجام می دهد، زمانی را صرف فعالیت های اصلی خود کند. با این حال، زمانی که یک شرکت شروع به رشد می کند، باید روی ایجاد یک پایگاه مشتری سالم کار کند، شرکت باید بر بازاریابی، تحقیق و توسعه، تدارکات، تبلیغات و فروش تمرکز کند.

واقعاً نمی تواند فعالیت های خود را به سمت فعالیت های غیر اصلی مانند حسابداری و خدمات حسابداری سوق دهد. این امر به ویژه زمانی صادق است که بودجه تخصیص یافته به تامین نیروی انسانی محدود باشدو منابع کمیاب باید به طور بهینه تخصیص داده شوند. در چنین مواقعی، منطقی است که خدمات حسابداری خود را برون سپاری کنید. برخی مطالعات همچنین نشان داده اند که کل پس انداز برای یک حسابدار برون سپاری در مقابل یک حسابدار داخلی 62٪ است. این صرفه جویی با یک حاشیه بزرگ است!

برون سپاری به عنوان یک ابزار

برخلاف تصور رایج، برون سپاری واقعاً پرهزینه نیست.

ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه جنبه هایی از تراکنش های مالی خود را می خواهید برون سپاری کنید. از آنجایی که دپارتمان های خدمات حسابداری برای مشاغل کوچک به اندازه آنها کوچک هستند، احتمال تبانی و در نتیجه خطر تقلب بیشتر وجود دارد. شرکت‌های برون‌سپاری حداقل در حین کار از راه دور شفافیت را ارائه می‌دهند، به گونه‌ای که مانع فعالیت‌های روزانه شما نشود و در عین حال اطمینان حاصل شود که از نظر قانونی مطابقت دارید.

هزینه های برون سپاری حسابداری

هزینه ها معمولاً بسیار متفاوت است.

در برخی موارد، می توانید یک پروژه هزینه ثابت برای خدمات حسابداری خود دریافت کنید. همچنین می‌توانید برای یک پروژه، نرخ ساعتی، یا نرخی بر اساس عملکردهایی که باید انجام دهید، مذاکره کنید. در حالی که درست است که هزینه پرداخت هزینه های دوره ای ممکن است سنگین باشد، این تلاش یک مزیت جانبی دارد.

شما مجبور نیستید هزینه هایی را از نظر مزایای کارکنان متحمل شوید، که معمولاً به حدود 35-40٪ از حقوق و دستمزد می رسد و TDS در لیست حقوق که حدود 10٪ است. اگر به صورت ساعتی مذاکره شود، با توجه به حجم متوسط ​​کار برای خدمات حسابداری مشاغل کوچک، هزینه بسیار بیشتر از هزینه نگهداری یک حسابدار داخلی خواهد بود.

علاوه بر این، اگر حسابدار داخلی به اندازه کافی آموزش ندیده باشد، هزینه های جبران نادرستی و ناهماهنگی چه از نظر حسابداری و چه از نظر گزارش به ذینفعان می تواند بالا باشد که هزینه های آن نیز قابل توجه است. علاوه بر این، با رشد بیشتر شرکت، نیاز به حسابداری و گزارش دهی در مقیاس کامل وجود دارد که باید انجام شود – کاری که شرکت ها با دانستن اینکه متخصصان در کار خود هستند خیالشان راحت باشد.

نتیجه گیری

برای کسب و کارهای کوچک، تصمیم برون سپاری توابع حسابداری اغلب به ملاحظات هزینه بستگی دارد که در مقابل ارزش به دست آمده از چنین خدماتی متعادل می شود. هزینه از هر ماه چقدر باید برای حسابداری پرداخت کنید می تواند بر اساس عمق خدمات مورد نیاز، تخصص شرکت برون سپاری و موقعیت جغرافیایی ارائه دهنده خدمات، بسیار متفاوت باشد. در حالی که هزینه های اولیه ممکن است بیشتر از حفظ یک تیم داخلی به نظر برسد، مزایای بلند مدت – از جمله دسترسی به تخصص تخصصی، مقیاس پذیری و پتانسیل افزایش کارایی – اغلب سرمایه گذاری را توجیه می کند. کسب و کارهای کوچک باید نیازهای مالی منحصر به فرد خود، مسیر رشد و پیچیدگی های عملیات خود را هنگام تعیین بودجه برای حسابداری برون سپاری ارزیابی کنند. در پایان، هزینه برون سپاری ایده آل هزینه ای است که بازدهی ملموس از سرمایه گذاری را فراهم می کند، از وضوح مالی، انطباق و راهنمایی استراتژیک در حین تکامل کسب و کار اطمینان حاصل می کند.

ارسال یک پرس و جو

OHI ارائه دهنده پیشرو راه حل های برون سپاری حسابداری در سراسر ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا است که به کاهش هزینه ها، بهبود فرآیندها و تقویت کنترل ها کمک می کند.

OHI با سیستم های قوی ساخته شده بر اساس زیرساخت های سالم و سیستم های به روز، بهترین راه حل ها را برای همه نیازهای حسابداری و برون سپاری مالی شما ارائه می دهد. ما را برای خدمات برون سپاری یکپارچه انتخاب کنید!

در مورد اسلب های مختلف بیشتر بدانیدد تبلیغات مرتبط با اینجا.


دیدگاهتان را بنویسید