نکات مفید برای انتخاب یک شرکت حسابداری برای مشاورین املاک


به عنوان یک مشاور املاک، هدف شما این است که تا جایی که می توانید خریداران و فروشندگان ملک را به هم متصل کنید تا درآمد خود را به حداکثر برسانید. اگر فکر می‌کردید تعطیل کردن یک فروش جایی است که کار شما به پایان رسیده است، در مسیر اشتباهی قرار گرفته‌اید. هر فروشی که تکمیل می کنید باید طبق دستورالعمل های تعیین شده توسط خدمات درآمد داخلی (IRS) محاسبه شود.

اگر حسابدار حرفه ای ندارید، وقت آن رسیده است که یک حسابدار را استخدام کنید زیرا ناقص بودن یا نداشتن دفاتر حسابداری می تواند برای کسب و کار شما فاجعه آمیز باشد. اگر می خواهید بدانید که چگونه در مورد استخدام یک شرکت حسابداری حرفه ای اقدام کنید، در اینجا چند نکته ارزشمند وجود دارد:

استفاده از فناوری

همه‌گیری یک بازی را تغییر داده است و برای زنده ماندن باید حضور دیجیتالی داشته باشید. خریدار یا فروشنده ملک، بازرسی مجازی را در مقایسه با بازدید حضوری از سایت ترجیح می دهد. روزهای ملاقات فیزیکی با مشتری گذشته است. اکنون زوم یا تماس اسکایپ است. سایت شما احتمالا دارای یک درگاه پرداخت امن خواهد بود تا مشتریان را قادر به پرداخت کمیسیون شما کند.

در هنگام انتخاب یک شرکت حسابداری، فناوری یک عامل تعیین کننده است. در حالت ایده آل، شرکت باید حسابداری مبتنی بر ابر را تسهیل کند و از نرم افزاری استفاده کند که به راحتی با زیرساخت سیستم شما یکپارچه شود. اطمینان حاصل کنید که شرکت حسابداری با جدیدترین نرم افزار حسابداری که اطلاعات مورد نیاز شما را به عنوان صاحب کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد، تجربه داشته باشد. نرم افزار مبتنی بر ابر همچنین دسترسی به اطلاعات حسابداری را هر زمان که بخواهید تضمین می کند. برای بررسی اطلاعات با استفاده از تلفن همراه خود با نرم افزار مبتنی بر برنامه می توانید وارد شوید.

جدیدترین نرم افزار همچنین به حفظ سوابق مشتری و فروشنده کمک می کند تا از حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی خود به روز باشید. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد جریان های نقدی خود به صورت لحظه ای دریافت کنید و بر اساس آن پرداخت ها و جمع آوری های خود را برنامه ریزی کنید.

تجربه طاقچه

وقتی صحبت از تخصص به میان می‌آید، شرکت‌های حسابداری وجود دارند که دارای تجربه خاص در بخش یا صنعت هستند. دو سطح از فیلترها وجود دارد که باید اعمال کنید، اولی مربوط به صنعت و دومی نیازهای خاص شرکت است. شما باید شرکت های حسابداری با تجربه املاک و مستغلات را لیست کوتاه کنید.

تکالیف خود را انجام دهید و وقت خود را صرف کنید یا برای انتخاب شرکت های حسابداری در املاک و مستغلات، مشاورین ملکی را در نظر بگیرید. این شرکت‌ها بهترین شیوه‌های حسابداری برای شرکت‌های املاک را می‌دانند و اطمینان حاصل می‌کنند که طبق دستورالعمل‌های IRS از تمام مقررات حسابداری پیروی می‌کنید.

تعداد سالهای تجربه نیز مهم است. شرکت باید حداقل 10 تا 15 سال تجربه داشته باشد یا بنیانگذاران باید قبل از راه اندازی شرکت این سال تجربه داشته باشند. اگر شرکت کمتر از پنج سال سن دارد، تجربه پروموتر را بررسی کنید.

OHI به شدت بر روی املاک و مستغلات متمرکز است زیرا آنها بزرگترین بخش های تجاری هستند که اکثریت کسب و کار آن را تشکیل می دهند. آنها در حال حاضر به چهار تا از بزرگترین توسعه دهندگان و شرکت های مدیریت دارایی مستقر در ایالات متحده خدمت می کنند که برای بیش از 75000 واحد کار می کنند.

راهنمایی در برنامه ریزی مالیاتی

برنامه ریزی مالیاتی باید در ابتدای سال مالی انجام شود و نه در آخرین لحظه هنگام ثبت اظهارنامه. شرکت حسابداری که انتخاب می‌کنید باید استراتژی‌های برنامه‌ریزی مالیاتی را برای کمک به به حداقل رساندن خروجی مالیات و تضمین سود بالاتر پس از مالیات ارائه کند.

این شرکت در ابتدای سال طرح صرفه‌جویی مالیاتی را ارائه می‌کند تا در هنگام ثبت اظهارنامه، تمام اسناد حمایتی برای مطالبه مزایای مالیاتی با شما آماده باشد. همچنین استرس جستجوی لحظه آخری اسناد مالیاتی را از شما دور می کند.

مشاوره در مورد اهداف بلند مدت کسب و کار

علاوه بر راهنمایی شما در مورد مقررات حسابداری به طوری که سوابق حسابداری مطابق با IRS را دریافت کنید، شرکت حسابداری باید در مورد استراتژی های تجاری موثر برای سود بیشتر نیز مشاوره ارائه دهد.

آنها باید بتوانند دفاتر حساب های شما را تجزیه و تحلیل کنند و دریابند که چگونه می توان کسب و کار را کارآمدتر و سودآورتر اداره کرد. قبل از نهایی کردن شرکت حسابداری، خدمات مشاوره ای را در تجارت املاک بررسی کنید.

مراجع و توصیفات مشتری

تجربه مشتریان فعلی بهترین گزینه برای ارزیابی کیفیت شرکت حسابداری شماست. از نظر کیفیت و کارایی مشتریان در مورد خدمات شرکت چه می گویند.

اکثر شرکت های حسابداری معروف نظرات مشتریان خود را در وب سایت های خود دارند، بنابراین یک نقطه شروع خوب برای شما این است که وب سایت آنها را برای چنین بررسی هایی بررسی کنید. تنها زمانی که از تجربه مشتریان شرکت مطمئن هستید، شرکت را برای کسب و کار خود تعیین کنید.

مقیاس پذیری

شرکت حسابداری باید با مشتریان کوچک، متوسط ​​و بزرگ سر و کار داشته باشد تا به شما در رفع نیازهای حسابداری فعلی و کمک به نیازهای حسابداری آینده شما کمک کند. همانطور که کسب و کار خود را افزایش می دهید، شرکت حسابداری شما نیز باید در رسیدگی به مسئولیت های اضافی شما تخصص داشته باشد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت حسابداری را بررسی کنید تا بتوانید ارتباط طولانی مدت با آنها ایجاد کنید.

افکار نهایی

یک شرکت حسابداری مناسب می تواند تغییرات مثبتی در شرکت املاک و مستغلات شما ایجاد کند. حساب‌های شما طبق قوانین حسابداری مناسب مربوط به صنعت شما نگهداری می‌شود و در مورد نحوه برنامه‌ریزی مالیات‌های خود نیز مشاوره دریافت خواهید کرد. شما می توانید روی بهبود تجربه مشتری فعلی تمرکز کنید و مشتریان جدیدی به دست آورید.

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید