ایدئولوژی بنیادی از مدیریت املاک تجاری دیگر نگهداری از یک ساختمان در بازار امروزی و همیشه در حال پیشرفت نیست. این معنی گسترش یافته و شامل حفظ و مدیریت مؤثر تجارت نیز می شود. ساختمان باید یک تأسیسات فکری و سبز ارائه دهد که با الزامات اجارهکنندگان مطابقت داشته باشد.
مدیریت املاک تجاری – افزایش درآمد و ارزش بازار
در این وبلاگ، به طور خلاصه به پنج نکته برای افزایش سود و درآمد در مدیریت املاک تجاری اشاره خواهیم کرد.
1. تعمیر و نگهداری استثنایی
اگر یک ملک تجاری مجهز به فناوری پیشرفته باشد، ممکن است هوشمند در نظر گرفته شود، اما ظاهر زیرساخت نیز به همان اندازه اهمیت دارد. بررسی مداوم سقف، شیشه و تابلوها، محوطه سازی و رنگ برای جذاب نگه داشتن ظاهر بیرونی ضروری است. همچنین باید روی دیوارها، کفپوش ها و لوله کشی ها تمرکز کرد تا اجزای داخلی کنترل شوند.
2. حسابداری و گزارش مدیریت مؤثر
بخش حسابداری یکی از مهمترین بخش ها در مدیریت یک تجارت تجاری است. این شعبه مسئول حفظ کلیه امور مالی و معاملات و همچنین تصمیمات پولی است که به نفع شرکت است. مدیریت هزینههای دارایی تجاری و کنترل تمام صورتحسابها برای رونق شرکت و بررسی نقاط مهمی که بیشترین بودجه را در مدیریت ملک مصرف میکنند، بسیار ضروری است. یک شعبه جداگانه برای گزارشگری مدیریت املاک تجاری باید راه اندازی شود که با ارائه اطلاعات کافی در مورد حوزه هایی که نیاز به سرمایه گذاری و زمینه های بهبود از نظر پیشرفت های تکنولوژیکی یا ظاهر ظاهری دارند، به مدیران کمک کند.
3. تکنولوژی مدرن
نصب آخرین تکنولوژی در ساختمان ها میزان رضایت مشتری را افزایش می دهد. با این حال، پرسنل آموزش دیده باید همیشه برای عیب یابی و مقابله با موقعیت های مرتبط با ناهنجاری ها حضور داشته باشند. مدیران املاک باید درک کاملی از فناوری مورد استفاده در زیرساخت بزرگ داشته باشند تا بتوانند در صورت بروز مشکل فنی، سریعاً به مشتریان از هرگونه ناراحتی کمک کنند.
4. اولویت دادن به پایداری
املاک تجاری باید به گونه ای ساخته شوند که مقرون به صرفه و انرژی کارآمد باشند. یک ساخت و ساز سازگار با محیط زیست راه طولانی در ارتقای موفقیت و رضایت مشتری بهتر خواهد داشت. جابجایی به منابع انرژی تجدیدپذیر زمانی که صحبت از کنار گذاشتن این قبوض سنگین میشود راحتتر تلقی میشود، و همچنین تأثیر خوبی بر مشتریان شما میگذارد.
5. پل ارتباطی موثر
در صورت عدم موفقیت در ایجاد پل ارتباطی مناسب با مشتری، هر تلاشی برای حفظ، ارتقاء و زیباسازی ساختمان بیهوده خواهد ماند. زمانهای بحران میتوانند در هر لحظه بروز کنند، و شما باید افرادی را در اختیار داشته باشید که در ارتباطات و مدیریت بحران عالی باشند، که بتوانند با خصمانهترین سناریوها مقابله کنند – به طور نامحسوس با نسیمی از آرامش. کارکنان باید برای تسهیل عملیات روان و بدون توجه به عوامل بازدارنده، قابل دسترس و انعطاف پذیر باشند.
نتیجه گیری
مدیریت املاک تجاری فقط مربوط به حفظ و نگهداری یک ساختمان نیست و دیگر نمی تواند ارقام درآمد یا آمار کسب و کار را افزایش دهد زیرا عوامل متعدد دیگری نیز در این امر نقش دارند. شما به تیمها و پرسنل مؤثری نیاز دارید تا با حوزههای مختلف تخصص مانند حسابداری و مدیریت، پیادهسازیهای فنآوری سروکار داشته باشید و رشد پایدار، بالاتر از همه، بهعنوان تغییردهنده بازی در نظر گرفته میشود. با این حال، ناهنجاری ها و اشکالات اجتناب ناپذیر هستند، و در نتیجه، فرد همچنین به یک تیم ارتباطی موثر برای مدیریت موثر مشتریان نیاز دارد. وقتی همه این عوامل در نظر گرفته شوند، کسب و کار شما با نشاط رونق خواهد گرفت.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری کم هزینه برای شرکت های مدیریت املاک تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر