نقش مدیران املاک در حسابداری و حسابداری اموال


مقدمه

اکثر مدیران این روزها مشتریان خود را بالاتر از همه چیز قرار می دهند، از راه خود برای ارائه خدمات خارج می شوند و آنها را از شرایط ناگوار و بحران نجات می دهند. با این حال، در حالی که این اعمال سخاوتمندانه به آنها کمک می کند حسن نیت و شهرت ایجاد کنند، برای تجارت نیز مضر هستند.

مدیران املاک آنقدر درگیر مهمان نوازی می شوند که هدف اصلی کسب و کار خود را فراموش می کنند و به موقع متحمل ضررهای سنگین می شوند. ما اغلب با مالکانی مواجه می شویم که در هنگام مشکلات مالی به مستاجران وام می دهند یا بسته به شرایط مستاجران ماه ها اجاره شناور آنها را می بینیم. با این حال، آنها باید از جیب خود به صاحبان پول پرداخت کنند. گاهی اوقات، مستاجران طولانی مدت و مدیران دارایی رابطه خاصی برقرار می کنند. بنابراین، صاحبان املاک به جای دریافت هزینه خدمات، امتیازات ویژه ای در اختیار آنها قرار می دهند. در حالی که کمک به مردم خوب است، برخی افراد از محبت استفاده ناعادلانه می کنند. علاوه بر این، ممکن است بدون حسابداری چیزهای زیادی از دست بدهید. به عنوان مثال، یک مستاجر ممکن است مدت زیادی پول قرض کرده باشد، و شما حتی آن را به خاطر نخواهید آورد.

حسابداری اطمینان حاصل می کند که خطرات خود را به حداقل می رساند. این واقعیت را در نظر بگیرید که برخی از مستاجران مجانی هستند که چند ماه در یک ملک می مانند، اجاره را متوقف می کنند و بدون اطلاع مدیران ملک به مکان های دیگر نقل مکان می کنند. حسابداری تضمین می کند که در حین ارائه خدمات خود به مستاجران غرق در ضرر و زیان نشوید. بنابراین، بدون بحث بیشتر، اجازه دهید به اصول حسابداری برای ارائه حسابداری موفق اموال نگاه کنیم.

نقش مدیران املاک در حسابدارینقش مدیران املاک در حسابداری

1. از مجموعه درست قوانین پیروی کنید

کمیته های محلی املاک و مستغلات و آژانس های دولتی مجموعه ای از قوانین در مورد مدیریت املاک دارند. مدیران املاک باید از این قوانین پیروی کنند که نحوه استفاده از پول مشتریان را دیکته می کند. آنها باید پایه و اساس شرکت شما برای داشتن حسابداری اموال مناسب باشند.

2. تطبیق حساب بانکی

مدیران املاک باید حساب های بانکی را دنبال و حساب کنند تا مطمئن شوند که طرف های درگیر در یک صفحه هستند. حساب بانکی ممکن است دارای اشتباهات املایی، ورودی های تکراری، ورودی های گم شده و اشتباهات بانکی باشد. تسویه حساب بانکی ماهانه باعث انطباق و اطمینان از صحت حساب بانکی می شود. حسابرسی ماهانه برای مدیریت موثر حساب بانکی شرکت ضروری است.

3. مجموعه ها را جاری نگه دارید

مدیران املاک اغلب هزینه های مشتری از قبوض تعمیرات گرفته تا هزینه های مدیریت را قبل از دریافت اجاره ها و عوارض سربار از مستاجران پرداخت می کنند. از این رو، آنها باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنند تا بعداً اجاره را دریافت کنند. عاقلانه است که یک یادآوری تقویم برای جمع آوری هزینه ها تنظیم کنید. پیروی از یک برنامه منظم به جمع آوری اجاره و هزینه های معوق کمک می کند. این تمرین تضمین می کند که کسب و کار شما در مسیر درست قرار دارد.

4. صورت درآمد شرکت را بررسی کنید

مدیریت املاک یک حوزه درآمدی بسیار کند است که با جمع آوری هزینه های تأخیر، هزینه های مدیریت دیرکرد منظم و خدمات تعمیر و نگهداری ملک به عنوان بدهی جمع می شود. در حالی که جریان درآمد کند است، برنامه ریزی مناسب به کاهش هزینه ها و کسب سود ثابت کمک می کند. تهیه صورت سود و زیان شرکت و بررسی برای محاسبه هزینه ها ضروری است. کنترل این هزینه ها به کسب سود در کسب و کار کمک می کند. بررسی صورت سود و زیان شرکت در حسابداری دارایی ضروری است زیرا به تعادل پس انداز و مخارج کمک می کند.

5. جریان نقدی را مثبت نگه دارید

مطمئن شوید که پول بیشتری نسبت به خرج می کنید. ممکن است همیشه به این معنی نباشد که شما باید همیشه سیاه بمانید. انجام یک سرمایه گذاری ارزشمند که در بلندمدت درآمد بیشتری داشته باشد، یک سرمایه گذاری سودآور است که جریان نقدی کسب و کار را مثبت می کند. سرمایه گذاری در امنیت نیز محافظت خوبی از مسئولیت است. اگرچه این امر مستلزم صرف مقداری پول برای سپرده های امنیتی است، اما ایمنی دارایی های ما را تضمین می کند.

نتیجه گیری

حسابداری به ما کمک می کند تا تصمیمات مالی بد را درک، کنترل و مقابله کنیم. در مدیریت دارایی سودمند است زیرا ضرر را به حداقل می رساند و سودآوری را افزایش می دهد. بنابراین، حسابداری سنگ بنای مدیریت خوب اموال را تعیین می کند.

درباره

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مرد داراییافزایش سن به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40 تا 50 درصد کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری کم هزینه برای شرکت های مدیریت املاک و مستغلات: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید