برای موفقیت در کسب و کار املاک و مستغلات، باید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و با جذب مشتریان جدید، کسب و کار خود را افزایش دهید. همه اینها نیاز به سرمایه گذاری زمان و تلاش زیادی دارد.
اگر روی کسب و کار خود تمرکز کنید و حسابداری را نادیده بگیرید، ممکن است به دلیل نقض مقررات فدرال و ایالتی مربوط به حسابداری مشاغل املاک و مستغلات، جریمه های هنگفتی بپردازید.
از سوی دیگر، اگر کارکنان شما زمان بیشتری را صرف به روز نگه داشتن حساب های شما کنند، ممکن است کسب و کار خود را از دست بدهید زیرا مشتریان شما ناراضی خواهند بود. وضعیت گیر 22؟ نه واقعا!
راه حل هوشمند این است که نیازهای حسابداری خود را به یک شرکت حسابداری حرفه ای برون سپاری کنید و بر حوزه اصلی شما، یعنی املاک و مستغلات تمرکز کنید. اما آیا حسابداری برای کسب و کار املاک و مستغلات شما مهم است؟ بیایید در بخش بعدی بدانیم.
آیا املاک و مستغلات به حسابداری نیاز دارد؟
بله، این کار را می کند! در اینجا چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا کسب و کار املاک و مستغلات شما به حسابداری نیاز دارد:
بهینه سازی درآمد
با حسابداری املاک و مستغلات می توانید درآمد و هزینه های خود را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما امکان می دهد هزینه هایی را شناسایی کنید که ROI (بازده سرمایه گذاری) بالاتری ایجاد می کنند و هزینه هایی که ارزش افزوده ندارند. وقتی بیشتر مخارج شما سرمایه گذاری باشد، سود شما افزایش می یابد.
کنترل اتلاف
پرداخت بیش از حد به تامین کنندگان اتلاف پول است. با خدمات حسابداری، می توانید به جایگزینی مقرون به صرفه تر بروید و هدر رفت را کاهش دهید.
بدهی های تجاری را به حداقل برسانید
حسابداران حرفه ای می توانند در مورد گزینه های بدهی ارزان تر برای کارت های اعتباری یا وام های تجاری به شما مشاوره دهند. می توانید بدهی خود را به کارت های اعتباری کم بهره تغییر دهید و بدهی خود را کاهش دهید.
ارزش گذاری کسب و کار
ارزش کسب و کار شما چیست؟ حسابداران حرفه ای می توانند دفاتر حسابداری شما را مطالعه کنند تا ارزیابی منصفانه و دقیقی از کسب و کار شما ارائه دهند. این به شما کمک می کند وام های تجاری را با نرخ های رقابتی دریافت کنید.
استراتژی کسب و کار بلند مدت
با حسابداری حرفه ای می توانید میزان رشد کسب و کار خود و چگونگی دستیابی به نرخ رشد هدف خود را بررسی کنید.
رعایت مالیات
شما نیازی به نگرانی در مورد مسائل مربوط به انطباق ندارید زیرا متخصصان حسابداری از آخرین به روز رسانی های مالیاتی برای تجارت و محصولات شما اطلاع دارند.
در بخش بعدی، دریابید که چرا برون سپاری حسابداری گزینه بهتری است.
برون سپاری حسابداری به OHI حرکتی هوشمندانه تر از سرمایه گذاری روی کارکنان بیشتر است
چرا باید حسابداری خود را به OHI برون سپاری کنید؟ در اینجا چند دلیل قانع کننده وجود دارد:
هزینه های کمتر
کیفیت بالایی دریافت می کنید و در هزینه ها صرفه جویی می کنید. هزینه هایی که توسط شرکت دریافت می شود بسیار کمتر از آن چیزی است که شما برای کارکنان تمام وقت یا پاره وقت در بخش حسابداری داخلی خود پرداخت می کنید.
در فرآیند استخدام صرفه جویی کنید
در زمان و هزینه ای که برای استخدام کارمندان برای بخش حسابداری صرف می شود، صرفه جویی می شود، همراه با زمانی که صرف آموزش به استخدام می کنید.
روی رشد کسب و کار تمرکز کنید
زمانی که برای کارهای حسابداری وقت نمی گذارید، می توانید روی کسب و کار اصلی خود یعنی ارائه خدمات بهتر به مشتریان و افزایش درآمد تمرکز کنید.
مجموعه ای از تجربه
OHI تیمی از حسابداران دارای تجربه دارد و شما از دانش جمعی آخرین روندها و مقررات بهره مند می شوید. شما از همه کسرها استفاده می کنید و اطمینان حاصل می کنید که جریمه از دست دادن مهلت های حیاتی را پرداخت نمی کنید.
انعطاف پذیری عملیات
کسب و کار در زمان اوج مصرف بالا می رود و در زمان های ناب سقوط می کند. شما می توانید OHI را از طریق گزینه های مختلف (ساعتی / ماهانه / بر اساس پروژه) پرداخت کنید. این انعطاف پذیری هزینه های شما را بهینه می کند.
قدرت اتوماسیون
با اتوماسیون، احتمال خطا کاهش می یابد. تقلب های داخلی کمتر است. این نرم افزار گزارش های بلادرنگ تولید می کند تا مشکلات را زود شناسایی و حل کند.
مشاوره حرفه ای
شرکت شما می تواند از مشاوره حرفه ای حسابداران سود ببرد و شما می توانید تجارت املاک و مستغلات خود را کارآمدتر اداره کنید.
راه های خاص OHI می تواند به کسب و کارهای املاک و مستغلات ایالات متحده کمک کند
در اینجا برخی از خدمات حسابداری برای املاک ارائه شده توسط OHI آورده شده است:
حسابداری مستاجر
این شامل جابجایی، تنظیم اجاره، و نقل مکان برای پوشش کامل چرخه مستاجر است.
حساب های دریافتنی و پرداختنی
با خدمات حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی OHI در مورد مطالبات پرداختنی و دریافتنی خود یک تب داشته باشید. جمع آوری اجاره یا پرداخت های تامین کننده را از دست ندهید!
آشتی ها
اطمینان حاصل کنید که حسابداری شما با تطبیق حساب های بانکی، بیمه وام مسکن و مالیات به روز است.
آماده کردن / پیگیری دارایی های ثابت
با یک ثبت دارایی های ثابت خودکار، وضعیت دارایی های موجود در پورتفولیوی خود را نظارت کنید. این اضافه شدن دارایی ها، حذف و واگذاری اموال جدید خواهد داشت.
گزارشگری مالی
گزارش مالی ماهانه جامع را همراه با تحلیل واریانس بودجه واقعی دریافت کنید.
تحلیل رول اجاره
خدمات ارائه شده تحت این ویژگی عبارتند از تجزیه و تحلیل مستاجر، بررسی موقعیت مکانی، تجزیه و تحلیل مالی و موارد دیگر.
گزارش دهی وام دهنده
اطلاعات دقیق در مورد خلاصه های مدیریت املاک و گزارش های اجاره مربوط به ضامن، وام گیرنده و دارایی خود دریافت کنید.
شریک حسابداری مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید
هنگام انتخاب شریک حسابداری برای کسب و کار املاک و مستغلات خود به نکات زیر توجه کنید:
خدمات مورد نیاز
خدمات مهم حسابداری مورد نیاز کسب و کار خود را تعیین کنید و سپس به دنبال شرکتی باشید که این خدمات را ارائه می دهد.
تجربه مرتبط
شرکت حسابداری شما باید تجربه گسترده ای در صنعت املاک و مستغلات داشته باشد، همراه با تیمی واجد شرایط تا بالاترین بازگشت سرمایه را به شما ارائه دهد.
بررسی ها و مراجع
میتوانید بررسیهای آنلاین درباره شرکت را بررسی کنید و از مشتریان فعلی درخواست کنید. شرکتی را انتخاب کنید که تجربه بررسی های مثبت را داشته باشد زیرا برای موفقیت به یک شریک طولانی مدت نیاز دارید.
نتیجه گیری
وقتی روی هسته خود تمرکز می کنید و حسابداری را به متخصصانی مانند OHI واگذار می کنید، درآمد را به حداکثر می رسانید. زمان بیشتری را با مشتریان خود بگذرانید و از تجربه OHI سود ببرید. همین حالا با ما در تماس باشید!
اعتبارنامه OHI
- OHI با بیش از 75 مشتری املاک تجاری و مسکونی در سراسر ایالات متحده و کانادا کار می کند.
- OHI به پنج تا از 50 شرکت برتر املاک و مستغلات در ایالات متحده خدمت می کند
- رسیدگی به حسابداری بیش از 100000 واحد در سراسر ایالات متحده آمریکا
- 150+ تیم شامل حسابداران، MBA و حرفه ای ها
خدمات حسابداری املاک کم هزینه: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – اینجا را مشاهده کنید