مزایای برون سپاری خدمات انتزاعی اجاره


قراردادهای اجاره می تواند بسیار طولانی باشد. بر اساس بازه زمانی اجاره، همراه با شرایط و ضوابط مختلف، مدت قرارداد اجاره متفاوت است. قراردادهای اجاره کوتاه مدت ممکن است حدود 12 صفحه باشد، در حالی که قراردادهای بلند مدت ممکن است از علامت 50 صفحه نیز فراتر رود.

مرور صفحات بسیار زیاد برای یافتن اطلاعات مورد نیاز می تواند فرآیند بسیار دشواری باشد. خوشبختانه، برون سپاری خدمات انتزاعی اجاره می تواند به غلبه بر این چالش کمک کند. اجازه دهید درک کنیم که این خدمات در زیر چیست.

خدمات انتزاعی اجاره چیست؟

تکنیک انتزاع اجاره شامل استخراج اطلاعات حیاتی از قرارداد اجاره برای ایجاد یک نسخه کوتاه و واضح است. این نسخه آسان برای خواندن و درک آسان، یافتن سریع اطلاعات لازم را برای شما آسان می کند.

خدمات انتزاع اجاره ای با ایجاد بی دردسر در این فرآیند به شما کمک می کند. این خدمات از قدرت فناوری برای استخراج دقیق اطلاعات از اسناد اجاره استفاده می کنند.

اما چه کسی به خدمات پشتیبانی انتزاع اجاره ای نیاز دارد؟

هر فرد یا سازمانی که با قراردادهای اجاره سر و کار دارد می تواند از چنین خدماتی بهره مند شود. این احزاب عبارتند از:

  • صاحبخانه ها
  • خریداران
  • وام دهندگان
  • صاحبان املاک
  • مدیران املاک
  • شرکت های املاک و مستغلات
  • مدیران اجاره

مزایای برون سپاری خدمات انتزاعی اجاره

به جای اینکه خودتان هر صفحه از قرارداد اجاره را مرور کنید و اطلاعات را به صورت دستی از آن استخراج کنید، می توانید کار را به شرکت های شخص ثالث برون سپاری کنید. در اینجا چند مزیت از انجام این کار وجود دارد.

1. استفاده کارآمد از منابع

برای هر شرکت املاک و مستغلات یا سازمان وام دهنده، بهره وری تیم حیاتی است. وقتی شما و اعضای تیمتان برای انجام وظایف انتزاعی اجاره نشسته اید، ممکن است زمان زیادی را تلف کنید.

در مورد آن فکر کنید. مرور ده‌ها صفحه در توافقنامه برای جمع‌آوری تمام اطلاعات لازم و ایجاد یک چکیده واضح، نه کار آسانی است و نه سریع.

در عوض، می توانید وظایف انتزاعی اجاره خود را به شرکت های برون سپاری املاک و مستغلات برون سپاری کنید. وقتی شخص ثالثی به وظایف انتزاعی شما رسیدگی می کند، می توانید توجه خود را بر فعالیت های دیگر متمرکز کنید. از این طریق،

  • تمام منابع شما به نحو احسن مورد استفاده قرار می گیرد و حداکثر استفاده را می شود
  • بهره وری تیم افزایش می یابد
  • شما چکیده های دقیق، مختصر و با کیفیت را دریافت می کنید

2. دقت داده بالا

انسان ها مستعد اشتباه هستند. به طور متوسط، انسان ها در هر ساعت سه تا شش اشتباه مرتکب می شوند. هنگامی که تیم شما به صورت دستی قرارداد اجاره را برای استخراج اطلاعات انجام می دهد، احتمالاً چند خطا وجود دارد.

از آنجایی که قراردادهای اجاره حاوی اطلاعات شخصی، مالی و فنی است، عدم دقت داده ها در چکیده اجاره مطلوب نیست. هر گونه نادرستی در چکیده ممکن است منجر به از دست دادن پول یا املاک و مستغلات شود.

وقتی وظایف انتزاعی را به دست شرکت های برون سپاری حرفه ای می سپارید، احتمال یک چکیده نادرست کم است. آنها از آنجایی که در این کار حرفه ای هستند، چکیده های دقیق اجاره را همیشه تضمین می کنند.

برخی از شرکت‌های انتزاعی اجاره حتی از تکنیک‌های مدرن مانند یادگیری ماشینی (ML)، پردازش زبان طبیعی (NLP)، تشخیص کاراکتر نوری (OCR)، و بینایی کامپیوتری برای استخراج دقیق داده‌ها، حتی از اسناد بدون ساختار، استفاده می‌کنند.

به این ترتیب به جای اشتباهات ضعیفی که احتمالاً به صورت دستی مرتکب می شوید، دقت داده بالایی را در انتزاع به دست می آورید. این اشتباهات همچنین می تواند بعدا منجر به افزایش هزینه ها شود، بنابراین به نوعی در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید.

3. مقرون به صرفه

برون سپاری خدمات انتزاعی اجاره به شرکت های شخص ثالث می تواند از طرق مختلف مقرون به صرفه باشد.

  • از آنجایی که مجبور نیستید پرسنل خود را در زمینه انتزاع اجاره آموزش دهید یا نیروی کار زیادی را برای انتزاعی اسناد داخلی استخدام کنید، در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید.
  • با توجه به چکیده های بسیار دقیق، هزینه های انجام شده به دلیل هر گونه خطا کاهش می یابد
  • از آنجایی که چکیده اجاره نامه را در زمان سریع دریافت می کنید، هزینه های عملیاتی نیز کاهش می یابد

بنابراین برون سپاری مدیریت اجاره و انتزاع باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود و در عین حال به شما کمک می کند تا از هزینه هایی که به دلیل اشتباهات در فرآیند انتزاع متحمل می شوید با ارائه تنها چکیده های بسیار دقیق دوری کنید.

4. زمان چرخش سریع

برون سپاری شرکت های انتزاعی اجاره که چکیده هایی را برای اجاره نامه های شما ایجاد می کنند، همه حرفه ای هستند. هر یک از اعضا آموزش می بینند تا اجاره نامه های انتزاعی را در زمان سریع و در عین حال حفظ سطوح بالایی از دقت آموزش دهند.

شرکت های برتر ارائه دهنده خدمات انتزاعی اجاره برون سپاری معمولاً اجاره های زیادی را از منابع مختلف و شرکت هایی مانند شما دریافت می کنند. از این رو، نیروی کار آنها برای مدیریت چنین حجم زیادی از اجاره نامه ها نیز زیاد است.

در نهایت، یکی از اهداف حیاتی اتوماسیون، سرعت بخشیدن به فرآیندهای دستی است. از این رو، شرکت‌هایی که انتزاع اجاره را از طریق فن‌آوری‌های مختلف خودکار می‌کنند، همانطور که قبلاً ذکر شد، زمان بازگشت سریعی را ارائه می‌دهند.

بنابراین، کاری که برای شما و تیمتان چند روز طول می‌کشید تا به صورت دستی انجام شود، زمان بسیار کمتری را با یک شرکت مدیریت املاک با استفاده از انتزاع اجاره خودکار نیاز دارد.

5. مدیریت پرتفوی اموال کارآمد

ارزیابی یک یا چند قرارداد اجاره به صورت انتزاعی می تواند به خودی خود یک کار پیچیده باشد. تصور کنید روی مجموعه ای از املاک کار می کنید که هر کدام دارای اجاره نامه های متفاوتی هستند. هر اجاره متفاوت است، زیرا شرایط و ضوابط خود را دارد. انتزاع اسناد در چنین شرایطی می تواند برای شما و تیمتان دردسرهای بزرگی ایجاد کند.

برون سپاری انتزاع اجاره می تواند این سردرد را برای شما برطرف کند. با چکیده های دقیق اجاره نامه حاوی اطلاعات لازم و مرتبط، شرکت های انتزاعی اجاره ثابت کرده اند که در مدیریت و مدیریت سبد دارایی کارآمد هستند.

6. محرمانه بودن داده ها

بدون شک، محرمانه بودن داده ها مهم ترین جنبه املاک و مستغلات و انتزاع اجاره است. قراردادهای اجاره حاوی اطلاعات حیاتی زیادی هستند. هنگامی که چنین اطلاعاتی را از خریدار دریافت می کنید، باید از محرمانه بودن داده ها اطمینان حاصل کنید.

اما مهمتر از آن، زمانی که انتزاع اجاره را به شخص ثالثی برون سپاری می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آنها اهمیت داده ها را درک می کنند و همان اعتقادات شما را در مورد محرمانه بودن داده ها دارند. اکثر شرکت‌های برتر انتزاع اجاره‌ای در مورد تجارت خود جدی هستند و محرمانه بودن داده‌ها را تضمین می‌کنند.

بنابراین، هنگامی که خدمات انتزاعی اجاره را برون سپاری می کنید، می توانید نگرانی در مورد نشت داده ها را از خود دور کنید.

7. انطباق بهتر

آخرین مزیت و بسیار مهم از مزایای برون سپاری انتزاع اجاره، مدیریت انطباق بهتر است. یک شرکت انتزاعی اجاره نامه تمام گزارش ها و صورت های مالی لازم را به صورت ماهانه در اختیار شما قرار می دهد.

هر گزارش و بیانیه توسط متخصصان بررسی می شود. این به شما کمک می کند تا با از بین بردن هرگونه احتمال اشتباهی که می تواند منجر به عدم رعایت قوانین شود، به الزامات مالی سرمایه گذاری در املاک خود پایبند باشید.

این گزارش ها همچنین به شما کمک می کند سرمایه گذاری خود را مدیریت کنید و بر اساس صورت های ماهانه با اهداف خود مطابقت داشته باشید.

نتیجه گیری

هنگام تجزیه و تحلیل و ارزیابی هر صفحه، انتزاع اجاره می تواند سردردهای بزرگی ایجاد کند. با این حال، اگر آن را به درستی انجام ندهید، می تواند سردرد بزرگتری ایجاد کند و به میزان موفقیت شما آسیب برساند.

برون سپاری وظایف انتزاعی اجاره خود به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث مانند شرکت های انتزاعی اجاره می تواند گزینه ای کارآمد، دقیق، سریع، محرمانه، سازگار و مقرون به صرفه برای شما و سرمایه گذاری های املاک شما باشد.

درباره OHI

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، انتزاع اجاره، مدیریت و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما اجاره و برون سپاری حسابداری را تجربه کنید.


درباره خدمات مدیریت اجاره و انتزاع ما بیشتر بیاموزید: انتزاع اجاره | اجاره نامه | اداره اجاره | حسابرسی اجاره – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید