مزایای استخدام یک شرکت مدیریت املاک


مالکانی که دارای املاک و واحدهای اجاره ای متعددی هستند، اغلب با بار مدیریت درآمد ناشی از آنها مواجه می شوند. رسیدگی به جنبه های مختلف مدیریت دارایی مانند رسیدگی به درآمدهای اجاره، وجوه مالک و ارائه اظهارنامه مالیاتی برای نام بردن از چند مورد، کاری زمان بر و دلهره آور می شود.

استخدام یک شرکت مدیریت املاک با صلاحیت، روشی مؤثر برای مدیریت درآمدهای ناشی از واگذاری های مختلف، سپرده های امنیتی، وجوه ذخیره و حتی نوشتن چک از طرف مالک را تضمین می کند. املاک مangers مهارت و مراقبت گسترده ای را در بازاریابی اجاره، حفظ اجاره، نگهداری و تعمیرات انجام می دهند و در نتیجه در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کنند!

چگونه یک شرکت مدیریت املاک کارآمد وجوه شما را مدیریت می کند؟

یک شرکت مدیریت املاک متخصص می تواند به یکی از بزرگترین دارایی های شما تبدیل شود، اگر عاقلانه انتخاب شود! بنابراین، قبل از اینکه یکی را استخدام کنید، در اینجا برخی از ویژگی‌هایی وجود دارد که یک شرکت مدیریت باید ذاتاً داشته باشد تا به طور ماهرانه وجوه مستاجر و مالک را مدیریت کند.

1. پرداخت به موقع به صاحبان

مدیران املاک ملزم به پرداخت به موقع به صاحبان آنها هستند. لازم به ذکر است که چک در کدام تاریخ از هر ماه قرار است پست شود.

همچنین لازم به ذکر است که اگر قرار است چک ها به محض کسب درآمد پست شوند یا اینکه شرکت یک ماه پرداخت را متوقف کند.

ضمناً سود سپرده ها باید در اسرع وقت از حساب های بانکی اخذ شود. سپرده گذاری مستقیم باید امکان پذیر شود تا معاملات بدون دردسر حفظ شود.

2. مشاوره مالیاتی

تطابق با مالیات باقی مانده گاهی اوقات می تواند کار پیچیده ای باشد. خدماتی که شرکت مدیریت املاک ارائه می کند بینش در مورد مزایای مالیاتی و راه های کسر.

آنها همچنین یک IRS-1099 و خلاصه ای از صورت سود و زیان را برای اهداف مالیاتی به شما ارائه می دهند تا قوانین مختلف مربوط به مالیات را رعایت کنید.

3. حسابداری و اسناد

حسابداری صحیح و ثبت سوابق از اهمیت بالایی برخوردار است. سوابق و مستندات دقیق توسط شرکت مدیریت به شما کمک می کند تا یک حسابرسی روان از تمام دارایی های خود انجام دهید.

همچنین شرکتی که تمامی نسخه‌های صورتحساب و معاملات را ارائه می‌کند، می‌تواند در مواقع لزوم در مواقع مالیاتی و حقوقی، شما را با مدرک تأیید کند.

4. گزارش درآمد و هزینه

ارسال گزارش‌های دوره‌ای که شامل صورت‌حساب درآمد برای هر ماه می‌شود، یک قرارداد برای هر شرکت مدیریت املاک است. این شفافیت را افزایش می دهد و همچنین به بررسی سیستماتیک عملکرد دارایی های تحت مالکیت کمک می کند.

گزارش های صادر شده توسط شرکت باید قابل فهم و مشتری پسند باشد. جمع آوری اجاره و کسر کلیه هزینه ها مانند هزینه های مدیریت، تعمیر و نگهداری، کسر جزئی، مبلغ خالص دلار و غیره باید در گزارش ارائه شود.

5. مدیریت وجوه

هر شرکت مدیریت کارآمد اهمیت اولیه وجوهی مانند سپرده های امنیتی و صندوق های ذخیره را درک می کند. این سپرده ها ابزار مفیدی برای ایجاد انگیزه در مراقبت مستأجر هستند و به بازیابی خسارات ناشی از خسارت مستاجر، در صورت وجود، کمک می کنند.

سوء استفاده از این وجوه می تواند باعث شود که حق خود را بر سپرده ها از دست بدهید یا بدتر از آن، ممکن است مجبور شوید بیش از مبلغ اصلی به مستاجر بپردازید! مدیریت مؤثر توسط مدیران دارایی به مدیریت ماهرانه سپرده های امنیتی در رابطه با الزامات قانونی هر ایالت کمک می کند.

مقدار سپرده تضمینی جمع آوری شده به سوابق مالی گذشته مستاجر (امتیاز اعتبار پایین، ورشکستگی و غیره) بستگی دارد. پذیرش سریع چک ها و بازپرداخت توسط مدیر دارایی جنبه های مثبت استخدام یک شرکت مدیریت املاک را نشان می دهد.

کلمه پایانی

برای اطمینان از قابلیت اطمینان و عملکرد روان، تنها چیزی که لازم است اعتماد، مسئولیت پذیری و شفافیت در روابط بین مالک و شرکت مدیریت املاک است. مدیر املاک از طرف شما تصمیمات حیاتی می گیرد که بررسی عاقلانه در مورد نحوه رسیدگی شرکت به وجوه مستاجرین و مالک را برای شما بسیار مهم می کند.

در نهایت، انتخاب بهترین مدیر املاک است مطمئناً بار مدیریتی شما را راحت می کند و ثابت کرده است که مقرون به صرفه است و استرس ناشی از رسیدگی به مستاجران مشکل ساز، دیرکرد اجاره ها را کاهش می دهد و همچنین اجاره هر ملک را به راحتی حفظ می کند!


دیدگاهتان را بنویسید