مزایای اتوماسیون حساب های پرداختنی برای مشاغل املاک و مستغلات


املاک و مستغلات بخشی است که پر از ریسک است. صاحبان آن باید سوابق اموال خود را بسیار دقیق نگه دارند. با انبوهی از سرمایه‌ها و پروژه‌های فراوانی که در سه ماهه گذشته شتاب گرفته‌اند، بخش املاک و مستغلات معاملات بسیاری را انجام می‌دهد که هرازگاهی در حال چرخش هستند. اینجاست که اهمیت خدمات حساب های پرداختنی برای بازیکنان بزرگ بیشتر می شود.

حساب های پرداختنی املاک و مستغلات با ترتیب معاملات همراه است. این شامل همه چیز است، از مدیریت پرداخت‌های برنامه‌ریزی‌شده، پرداخت‌های یک‌باره، و تعدیل‌های پرداخت گرفته تا مراقبت از پرداخت‌های عبوری، حساب‌های دریافتنی و حساب‌های پرداختنی، همه در یک بخش. اهمیت خدمات حساب های پرداختنی برای تجارت املاک و مستغلات را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  • کارایی را به ارمغان می آورد
  • حسابرسی را آسان تر می کند
  • به نشتی در قالب تراکنش های جعلی کمک می کند
  • سودآوری را آسان تر می کند
  • هزینه های متحمل شده را کاهش می دهد

اتوماسیون حساب های پرداختنی

اتوماسیون حساب‌های پرداختنی شامل استفاده از نرم‌افزار حساب‌های پرداختنی است که با شبکه کسب‌وکار آنلاین ادغام می‌شود و با اتصال شرکای تجاری خود به‌صورت دیجیتالی، دخالت انسان را به حداقل می‌رساند. احتمال خطا و تقلب را تا حد زیادی کاهش می دهد.

در اینجا مزایای اتوماسیون حساب های پرداختنی آورده شده است

صرفه جویی در هزینه با حذف کاغذ

اتوماسیون حساب های پرداختنی به میزان قابل توجهی در هزینه کاغذ صرفه جویی می کند. هر تراکنش، از ورود داده‌ها گرفته تا پردازش صورت‌حساب‌های پرداختنی و سایر گردش‌های کاری مشخص‌شده، همه چیز به صورت دیجیتالی و بدون استفاده از کاغذ انجام می‌شود. از این رو، سیستم خودکار حساب‌های پرداختی بدون کاغذ را تشویق می‌کند که هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، به‌ویژه در مورد مواد چاپی.

تایید از راه دور

رشته‌های ایمیل ممکن است غیرقابل ردیابی باشند، که ممکن است تمام تراکنش‌ها و حتی تصمیم‌گیری‌ها را به تاخیر بیندازد. یک AP خودکار برای املاک و مستغلات، ذینفعان را در بالای صورتحساب با گزارش‌های قابل بازرسی و ابزارهای ارتباطی مرتبط می‌کند که تصمیم‌گیری را تسریع می‌کند.

فرآیند پرداخت را تسهیل می کند

با یک AP خودکار، پرداخت حساب‌های قابل پرداخت بسیار آسان می‌شود، زیرا پردازش و تأیید فاکتورها را از هر مکان در هر زمان یا در هر دستگاه در زمان واقعی امکان‌پذیر می‌کند.

مقیاس رشد کسب و کار

مقیاس‌بندی کسب و کار املاک و مستغلات در زمان واقعی، اتوماسیون AP با فرآیندها و سیستم‌های موجود شما منعطف می‌شود و برای برآورده کردن هر نیاز تجاری، از جمله بخش املاک، از حجم کاری سنگین تا گردش کار روان، سازگار می‌شود.

داده های مالی را ایمن می کند

کسب و کار املاک و مستغلات شامل مبالغ هنگفتی از پول ورودی و خروجی و سوابق داده های بی وقفه است که نگهداری و ذخیره آن در قالب یک نسخه چاپی غیرممکن می شود. با اتوماسیون AP، تمام داده های ارزشمند شما، مربوط به امور مالی یا حتی موارد دیگر، ایمن می شوند و در فضای ذخیره سازی ابری قفل می شوند، که در صورت نیاز فقط از طریق یک رمز عبور امن قابل دسترسی است.

فرآیند فاکتور را آسان می کند

پردازش فاکتور در صورتی که به صورت دستی انجام شود، از جمله هزینه های نیروی کار، سربار و هزینه های فناوری، می تواند دست و پا گیر و پرهزینه باشد. با این حال، اتوماسیون AP یک فرآیند فاکتور آسان را آغاز می کند، هزینه آن را کاهش می دهد و حتی دقت بهبود یافته را در آن تأیید می کند.

برداشت نهایی

اداره املاک و مستغلات بازی کودکانه نیست. با این حال، با اتوماسیون حساب‌های پرداختنی، پردازش صورت‌حساب‌ها، کنترل فرآیندهای پشتیبان و رشد سبد کسب‌وکار شما با عملکردی روان و پایدار آسان‌تر می‌شود. به طور خلاصه، یک سیستم اتوماسیون AP شما را قادر می سازد تا با مهارت EPR، حسابداری و سیستم مالی املاک و مستغلات خود ارتباط برقرار کنید.

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


درباره خدمات برون سپاری حساب های پرداختنی ما بیشتر بدانید: ورود فاکتورها | پردازش چک اجرا | هماهنگی فروشنده | گزارش AP – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید