مراحل حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات موفق برای استارت آپ ها


به عنوان یک مدیر املاک و مستغلات، شما در حال حاضر از جنبه های در حال تغییر صنعت آگاه هستید، که حسابداری را به یک کار خسته کننده تبدیل می کند. به خصوص در این بخش، شما نیاز دارید که تعداد بی شماری از مقررات ایالتی و ملی را پیگیری کنید و از تراکنش های متعدد مراقبت کنید.

اما، برای دستیابی به حساب‌های سازمان‌یافته، بدون عوارض قانونی و سودآوری بلندمدت کسب‌وکار، همچنان به حسابداری و حسابداری نیاز داریم. زمانی که امور مالی خود را بشناسید و کتاب های دقیقی داشته باشید، توانایی تصمیم گیری بهتر مبتنی بر داده ها را به دست می آورید.

شگفت انگیز است که شما واقعاً نیازی به تبدیل شدن به بهترین در حسابداری و حسابداری ندارید. فقط باید اصول اولیه را بدانید و زود شروع کنید. هنگامی که تجارت شما بزرگ و در حال تکامل است، سوابق نامرتب قبلی مشکلات زیادی را به همراه دارد. بنابراین، نکات زیر را بررسی کنید و این مراحل را برای حسابداری املاک خود دنبال کنید تا تصمیمات مالی بهتری بگیرید!

اصطلاحات پایه

قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد حسابداری و حسابداری بدانید.

  • حسابداری مترادف با حسابداری نیست. معاملات سوابق حسابداری؛ هر معامله تجاری حسابداری به تجزیه و تحلیل این سوابق کمک می کند – پردازش آن و استخراج ارزش از آن
  • در کتاب های خود، باید تک تک تراکنش های کسب و کار را ردیابی کنید. حتی زمانی که لوازم التحریر می خرید، آن را در کتاب های خود ثبت کنید
  • اسناد کاغذی یا اسناد دیجیتالی دیگری وجود دارد که باید آنها را برای مدت معینی ذخیره کنید. به عنوان مثال، صورت‌حساب‌های بانکی، هزینه‌ها، اظهارنامه‌های مالیاتی و غیره شما باید به صورت ایمن ذخیره شوند. این اسناد به توجیه حسابداری و حسابداری شما کمک می کند. برای توجیه دفاتر و معاملات خود به سوابق کاغذی نیاز دارید.

پنج مرحله برای حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات موفق

در زیر نکات ساده و در عین حال بسیار سودمند حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات را برای بخش املاک و مستغلات مورد بحث قرار داده ایم. با استفاده از این نکات، می توانید خطاهای موجود در کتاب های خود را کاهش دهید، مشکلات انطباق را از بین ببرید و کارایی تصمیم گیری را بهبود بخشید.

نکات حسابداری و حسابداری املاک و مستغلاتنکات حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات

امور مالی جداگانه

قانون اصلی استفاده از حساب های مختلف برای امور مالی شخصی و تجاری است. این دو مورد را با هم ادغام نکنید تا در دراز مدت از مشکلات جلوگیری کنید. اگر نتوانید حساب های تجاری و شخصی را از هم جدا کنید، ممکن است دچار مشکلات زیر شوید:

  • کتاب های غیر سیستماتیک
  • اظهارات برگشت نادرست
  • جریان نقدینگی ضعیف
  • از دست دادن فرصت های رشد

با یک حساب جداگانه برای امور مالی شخصی، می توانید معاملات خود را انجام دهید و بدون هیچ زحمتی امور مالی را پیگیری کنید.

نکته حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات – هنگامی که شما یک تجارت کوچک هستید، ممکن است منطقی به نظر برسد که برای هر ملک اجاره ای حساب متفاوتی داشته باشید. با این حال، این امر در دراز مدت امکان پذیر نیست. در مورد آن فکر کنید، پس از پنج سال، چگونه 40 حساب را برای 40 ملک اجاره ای مدیریت می کنید؟

این عملی نیست.

بنابراین، بهتر است برای تمام دارایی های خود یک حساب داشته باشید. شما هنوز نیاز دارید استراتژی هایی برای ساده سازی حسابداری املاک اجاره ای به طور جداگانه، اما سیستم حسابداری شما بسیار سازماندهی شده است.

یک روش حسابداری را انتخاب کنید

یک روش حسابداری را انتخاب کنید: حسابداری تعهدی یا حسابداری نقدی

حسابداری تعهدی دشوار اما ضروری است. برای یک تراکنش باید دو ورودی بنویسید. این معاملات مخالف و برابر هستند.

روش حسابداری مبتنی بر پول نقد ساده است به این صورت که هنگام دریافت سپرده، درآمد را ثبت می کنید و هنگام پرداخت، هزینه ها را ثبت می کنید.

هر دو روش مزایایی دارند. بر اساس نیاز خود، موردی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مفید است. تحقیقات خود را در مورد آنچه رهبران دیگر در صنعت شما برای تصمیم گیری استفاده می کنند انجام دهید.

پیگیری معاملات

برای هر ملک، هر رسید را با هدف دریافت ثبت کنید. این به شما کمک می کند مالیات های خود را سازماندهی کنید، مالیات های دقیق را کسر کنید و تصمیمات مالی خود را سازماندهی کنید.
لازم به ذکر است که می توانید معاملات خود را در صفحه گسترده نیز ثبت کنید. نیازی به خرید ابزارهای پرهزینه یا استفاده از تکنیک های مدیریتی حیاتی نیست. به سادگی هر تراکنش و دریافت املاک خود را در یک صفحه گسترده ثبت کنید تا داده ها را در دراز مدت پیگیری کنید.

چگونه باید معاملات را ثبت کرد؟

هر معامله یا رسید باید مطابق با استانداردهای دولتی ثبت شود. می توانید یک عکس فوری بگیرید و آن را به کتاب های خود اضافه کنید. نسخه چاپی ضروری نیست.

این عکس های فوری به شما در هنگام ممیزی یا نقص در پرونده مالیاتی کمک می کند.

مخارج و درآمد را جزء به جزء کنید

هر رسیدی که برای کسب و کار خود پیگیری و ثبت می کنید باید ردیابی و به درستی دسته بندی شود. این به شما کمک می کند مطمئن شوید که صورتحساب ها شفاف هستند و از کارت اعتباری یا بدهی مناسب برای هر ملک استفاده می کنید.

بهترین کار این است که زودتر هزینه ها و درآمد خود را مشخص کنید. هرچه بیشتر تأخیر کنید، این کار وقت گیرتر می شود و خطاهای بیشتری در سیستم ایجاد می شود.

سازماندهی اسناد

اسنادی را که باید برای کسب و کار خود ذخیره کنید، سازماندهی کنید. این به شما کمک می کند تا رکوردهای خود را سریعتر طی کنید و سریعتر تصمیم بگیرید.

در اینجا دسته بندی ها آمده است:

  • صورت های بانکی
  • رسید و فاکتور
  • اظهارنامه مالیاتی
  • صورت های اعتباری و بدهی
  • جزئیات بیمه
  • اجاره نامه ها
  • قراردادهای ملکی

پوشه های مناسبی برای این اسناد بسازید تا هر زمان که نیاز بود، مانند حین ممیزی، این اسناد را به راحتی پیدا کنید.

نتیجه گیری

حسابداری املاک و مستغلات و حسابداری می تواند سخت تر از حد انتظار باشد. ثبت دقیق تراکنش ها و دریافت ها نیازمند تلاش مداوم است. حتی با عملکرد دقیق، می توانید برخی از عوامل را از دست بدهید. بنابراین، اگر نمی توانید نکات فوق را اجرا کنید، حسابداری و حسابداری املاک و مستغلات خود را برای نتایج دقیق و نتایج مورد انتظار برون سپاری کنید.

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید