خرید، فروش و مدیریت هر قطعه ای از املاک و مستغلات یک بازی سرمایه گذاری بلند مدت است. این با چالشها و همچنین پاداشهایی همراه است، مشروط بر اینکه با تخصص مناسب مدیریت شود.
یک رویه رو به رشد در بخش املاک و مستغلات، استخدام افراد حرفه ای برای مدیریت کل عملکرد مدیریت املاک است. سیستم مدیریت املاک در املاک و مستغلات ارزش پایدار را برای مشاغل املاک و مستغلات به ارمغان می آورد.
بیایید در مورد این که چه چیزی مستلزم آن است و همچنین مزایای آن بیشتر بدانیم.
اهمیت مدیریت املاک
هنگامی که یک قطعه املاک و مستغلات خریداری می کنید – می تواند یک پروژه مسکن مقرون به صرفه، یک ساختمان آپارتمان لوکس، یک مرکز خرید، مجتمع تجاری یا یک ساختمان بلند در شهر باشد، کار به پایان نمی رسد. این شروعی است برای فعال کردن آن بخش از املاک و مستغلات برای کار کردن برای شما و بازدهی پایدار.
شرکتهای خدمات مدیریت حرفهای طیف کاملی از مسائل و عملکردها، از نگهداری ملک گرفته تا بررسی اجارهکنندگان و خریداران بالقوه، و همچنین تجهیز شما به دادههای مالی برای اتخاذ تصمیمات سرمایهگذاری هوشمند را بر عهده دارند.
مدیریت در مقابل تعمیر و نگهداری – تفاوت
در حالی که تعمیر و نگهداری ملک یک جنبه کلیدی از کاری است که شرکت های مدیریت املاک انجام می دهند، چندین کارکرد دیگر نیز وجود دارد که آنها انجام می دهند.
اینها می توانند ماهیت حقوقی و مالی داشته باشند و به طور روزانه در برابر چالش های اجاره نشینی مسئول باشند و همچنین ایمنی و امنیت ملک و ساکنان آن را تضمین کنند.
بازاریابی ملک در صورت لزوم نیز ممکن است تحت صلاحیت کارشناس مدیریت املاک باشد.
وظایف اصلی مدیریت اموال
قانونی
امروزه مدیریت املاک برای املاک و مستغلات با چارچوب پیچیده ای از قوانین و مقررات همراه است.
کارشناسان مدیریت املاک به خوبی به دانش قانون مجهز هستند، که به ویژه در هنگام درگیری بین اجارهکنندگان، خریداران و مالکان مفید است.
مالی
املاک و مستغلات یک دارایی مالی اصلی است. با این حال، بهینه سازی بازده نیازمند استراتژی و برنامه ریزی است.
تهیه بودجه سالانه و ارائه توصیههای بازار جنبههای کلیدی کمک به صاحبان ملک در بهینهسازی بازدهی خود و ادامه کسب سود در سرمایهگذاری است.
امروزه، مدیران حرفه ای املاک و مستغلات از نرم افزار مدیریت املاک برای اطمینان از شفافیت، پاسخگویی و مقیاس پذیری عملیات خود استفاده می کنند.
مدیریت مستاجرین
مدیران حرفه ای املاک نیز از فناوری برای مدیریت یک اجاره استفاده می کنند که ممکن است از نظر اعداد به 100 و هزاران برسد.
آنها اطمینان حاصل می کنند که مستاجران به موقع اجاره را پرداخت می کنند، به نگرانی های آنها رسیدگی می شود و از قوانین تعیین شده برای همه ساکنان پیروی می کنند.
بازاریابی
صاحبان املاک و مستغلات همیشه به دنبال جذب مشخصات مناسب مستاجرینی هستند که بتوانند قوانین را رعایت کنند، اجاره را به موقع پرداخت کنند و طبق قانون زندگی کنند.
مدیران املاک به کل چرخه بازاریابی برای مستاجران نگاه می کنند، آنها را به طور کامل بررسی می کنند، توافق نامه ها را امضا می کنند، و در هنگام خروج، جایگزین پیدا می کنند.
تعمیر و نگهداری
این عملکرد شامل همه چیز از تضمین پارکینگ، سیستم امنیتی درجه یک، و تعمیرات ساختمان گرفته تا تمیزی، جمع آوری زباله و محوطه سازی ملک است.
مدیریت املاک و مستغلات به دلیل ذینفعان متعدد، چالش ها و مقیاس درگیر، شغلی برای حرفه ای ها است.
استفاده از فناوری و ابزارهای هوشمند به کاهش کاغذبازی کمک می کند، ارتباطات و شفافیت برتر را به ارمغان می آورد و تراکنش ها را سرعت می بخشد.
این به صاحبان املاک و مستغلات این امکان را می دهد تا بر کسب و کار خود تمرکز کنند، برخلاف عملکرد روزمره املاک خود.
غذای آماده
بخش املاک و مستغلات همچنان شاهد تکامل مقررات خواهد بود. همچنین با ورود بازیکنان بیشتر به این فضا و رقابت برای یافتن بهترین مستاجران برای املاک خود، رقابت فزایندهای خواهد شد.
همکاری با یک شرکت خدمات مدیریت حرفهای در مراحل اولیه میتواند به کسبوکارهای املاک و مستغلات کمک کند تا سرمایهگذاریهای خود را بهینه کنند، اطمینان حاصل کنند که آنها به خوبی حفظ میشوند و همچنان به سوددهی پایدار ادامه میدهند.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر