شیرجه ای عمیق به نسیم یاردی


یاردی بیreeze یک نرم افزار حسابداری و مدیریت دارایی عصر مدرن است. مدیریت پورتفولیوهای املاک و مستغلات می تواند یک کار نسبتاً خسته کننده و پیچیده باشد، اما به لطف نوابغ فناوری اطلاعات در Yardi Breeze، ما موفق شده ایم یک نرم افزار شگفت انگیز را ادغام کنیم که تمام جزئیات دقیق حسابداری دارایی را مدیریت می کند.

بهترین چیز در مورد Yardi Breeze این است که برای استفاده از نرم افزار نیازی به دانش فنی قبلی ندارید. این یک برنامه بصری است و نصب و استفاده از آن بسیار آسان است. بنابراین هر کسی و همه می توانند بدون هیچ زحمتی از نرم افزار استفاده کنند.

Yardi Breeze یک نرم افزار هدفمند است. این بدان معنی است که این برنامه نه تنها با لیست ها و جزئیات مختلف دیگر در مورد ملک سروکار دارد، بلکه شامل ابزارهای مختلفی مانند حسابداری، نگهداری، اظهارنامه مالک، اجاره و بازاریابی است.

این نرم افزار با در نظر گرفتن پیچیدگی هایی که به دلیل حجم زیاد کاغذبازی به وجود می آید ایجاد شده است.

نکته شگفت آور این است که Yardi Breeze به کاربران اجازه دسترسی به RentCafe را نیز می دهد که رایگان است. این به کاربران کمک می کند تا دسترسی خود را گسترش دهند و واحدهای خود را در بیشتر مواقع پر کنند.

یاردی بریز چه یک سبد بزرگ یا کوچک باشد، اطمینان حاصل می کند که حسابداری املاک و تجربه مدیریت شما همیشه کارآمد و سودآور است.

بیایید نگاهی به برخی از مزایای یاردی بریز بیندازیم.

مزایای استفاده از یاردی بریز

1. پلت فرم تک توقف

این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار هدفمند شناخته می شود، به این معنی که برای برآوردن نیازهای اساسی کسب و کار شما طراحی شده است. بزرگ باشد یا کوچک، Yardi Breeze مطمئن می‌شود که به شما کمک می‌کند تا در تمام پورتفولیوهای خود پیمایش و مدیریت کنید.

خواه مسکونی، تجاری یا حتی انباری باشد. اگر با یک ملک یا حتی چندین ملک در یک زمان سروکار دارید، Yardi Breeze از سود کسب و کار شما اطمینان حاصل می کند.

2. تقویم

Yardi Breeze همراه با تقویم و نقشه ملک است. این نقشه‌ها و تقویم‌ها را می‌توان بر اساس نیازهای شما سفارشی‌سازی کرد و همچنین می‌توانند فیلترهایی اضافه کنند که به شما در سازماندهی چندین ویژگی برای مدیریت و مراقبت کمک می‌کند.

3. RENTCafe Access گنجانده شده است

Yardi Breeze به کاربران خود اجازه می دهد تا املاک خود را بدون هیچ هزینه ای در RENTCafe بازاریابی کنند. با کمک یک سرویس لیست، می توانید املاک خود را با توضیحات و عکس های دقیق نمایش دهید، که به نوبه خود باعث می شود ملک شما بیشتر درگیر شود.

4. اطلاعات فراوان

پس از ثبت نام در Yardi Breeze، یک پورتال مالک به شما اختصاص داده می شود. این پورتال بسیار خوب طراحی شده و مفید است، زیرا به شما امکان دسترسی به اطلاعات خاصی مانند اطلاعات مستاجر، گزارش های مالی ماهانه و غیره را می دهد. از این داشبورد، به سایر املاک خود نیز دسترسی خواهید داشت. این امر مدیریت خواص را بسیار ساده تر و بدون دردسر می کند.

5. ذخیره سازی پشتیبان گیری از داده ها

Yardi Breeze یک نرم افزار مبتنی بر ابر است. برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود نیازی به نصب نرم افزار ذخیره سازی دیگری ندارید. از همه چیز در برنامه به طور مداوم نسخه پشتیبان تهیه می شود تا از داده های شما در برابر هر گونه نقص فنی محافظت شود. فضای ذخیره سازی ابری برای جهان جدید نیست، اما در واقع در این زمینه جدید است.

6. مدیریت نقش های کاربر

این نرم افزار در واقع ادعا می کند که یک نرم افزار تک کاربره است، اما در واقع، می تواند توسط چندین کاربر نیز استفاده شود. درست مانند هر نرم افزار دیگری که با جمعیت خاصی سروکار دارد، شما این آزادی را دارید که نقش های مدیریتی را به کاربران مختلف اختصاص دهید. شما می توانید برای ایجاد تغییرات به افراد خاصی دسترسی بدهید و همچنین می توانید دسترسی را محدود کنید.

7. ویژگی حسابداری داخلی

یاردی بریز یکی از قدرتمندترین ویژگی های حسابداری در بازار را دارد. این ویژگی دریافت تمام پرداخت های خود از مشتریان را برای شما بسیار ساده می کند. با چنین UI عالی، حسابداری هرگز آسان تر نبوده است.

برای جمع بندی آن

Yardi Breeze نرم افزار شگفت انگیزی است که مطمئنا مدیریت املاک شما را به میزان قابل توجهی آسان می کند. Yardi Breeze در سال های گذشته به قدری محبوبیت پیدا کرده است که حتی یک انجمن آنلاین نیز دارد. بررسی های کاربران فقط ثابت کرده است که این نرم افزار یک نرم افزار ضروری برای همه مشاغل مرتبط با دارایی است.

اگر کسب و کار ملکی دارید، Yardi Breeze برای شما مناسب است!

درباره

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات سیزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلاتg، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی –مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید