املاک و مستغلات همیشه یک صنعت تجاری برجسته بوده است. مانند هر تجارت دیگری، حسابداری نقش قابل توجهی در این حوزه ایفا می کند.
حسابداری معمولاً بخشی جدایی ناپذیر از تجارت است زیرا به بهینه سازی و مدیریت منابع مالی کمک می کند. با این وجود، بسیاری از کارشناسان املاک و مستغلات که نمی دانند چگونه حسابداری املاک و مستغلات را در عملیات تجاری خود انجام دهند، معمولاً متحمل ضررهای بیش از حد می شوند.
از این رو، ممکن است اشتباه نباشد که بگوییم تنها یک تجارت املاک و مستغلات با عملیات حسابداری استثنایی و دقیق می تواند شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. از بررسی دقیق هزینه ها گرفته تا ارزیابی سود، دلایل زیادی برای جستجو و استخدام یک حسابدار متخصص در حسابداری املاک وجود دارد.
یک حسابدار املاک و مستغلات چه چیزی باید بداند؟
یک حسابدار بنگاههای املاک باید همیشه در رسیدگی به حسابداری و حسابداری در شرکتهای املاک و مستغلات صلاحیت داشته باشد. آنها باید با آخرین دستورالعمل های حسابداری و مالیاتی مرتبط با صنعت آشنا باشند و باید بدانند که چگونه یک تجارت املاک و مستغلات را کارآمدتر کنند.
پیدا کردن یک حسابدار برای املاک و مستغلات
انتخاب یک حسابدار خبره برای شرکت های املاک برای امور مالی هر کسب و کار املاک ضروری است. علاوه بر این، از آنجایی که حسابداری در شرکتهای املاک و مستغلات پس از ظهور همهگیری جهانی به شدت متحول شد، هر کسبوکار املاک باید متخصصانی را استخدام کند که بتوانند به کسبوکارشان کمک کنند تا از نظر مالی باهوشتر و امنتر شود.
استخدام متخصصانی که حسابداری معاملات املاک و مستغلات را مدیریت می کنند، به شما کمک می کند مسئولیت سازماندهی امور مالی خود را از دوش خود بردارید و به شما امکان می دهد بر روی عملیات تجاری مهم تر مانند خرید و بازاریابی املاک خود تمرکز کنید!
یک راه بی دردسر برای محدود کردن جستجوی خود برای یافتن، دریافت ارجاع از افراد در حلقه حرفه ای یا اجتماعی شما است. ارجاعات اعضای خانواده، همکاران تجاری و دوستان را جمع آوری کنید.
علاوه بر این، تا آنجا که ممکن است اطلاعات جمع آوری کنید و یک یادداشت راهنمایی در مورد حسابداری املاک ایجاد کنید که به شما کمک می کند از اشتباه جلوگیری کنید و یک حسابدار متخصص در املاک و مستغلات استخدام کنید.
مواردی که در یک حسابدار املاک باید جستجو کنید
در زیر برخی از عواملی که باید در هنگام استخدام یک حرفه ای برای حسابداری در شرکت های املاک و مستغلات در نظر بگیرید آورده شده است:
آشنا به قوانین و قوانین موجود
سیاست ها و مقررات املاک و مستغلات به طور مداوم در حال تغییر و اصلاح هستند. بنابراین، شما باید یک حسابدار املاک و مستغلات استخدام کنید که همیشه از آخرین قوانین صنعت املاک و اصلاحات مالیاتی به روز باشد.
علاوه بر این، یک حسابدار حرفه ای املاک و مستغلات همیشه جامع ترین اطلاعات را به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند امیدوارکننده ترین انتخاب ها را برای کسب و کار املاک خود داشته باشید. به روز بودن بسیار مهم است زیرا بر سرمایه گذاری های فعلی و آینده شما تأثیر می گذارد.
کارشناس صنعت
شما همیشه خواهان خدمات یک حسابدار املاک هستید که به نکات ظریف در حسابداری املاک توجه داشته باشد و بتواند بهترین تصمیم را برای کسب و کار املاک شما بگیرد.
علاوه بر این، یک حسابدار بسیار متخصص و حرفه ای در حسابداری معاملات املاک و مستغلات به خوبی تبحر دارد. آنها میتوانند در انتخابهایی که بر برنامهریزی مالی و حسابداری شما تأثیر میگذارند به شما کمک کنند و تصویری کامل برای سنجش انتخابهایتان به شما ارائه دهند.
همچنین، مهم است که به خاطر داشته باشید که انتخاب بی دقت ممکن است برای شما زمان، پول و فرصت ها هزینه داشته باشد.
چرا یک حسابدار طاقچه انتخاب کنید؟
حسابداری نقش محوری در یک تجارت املاک و مستغلات ایفا می کند زیرا مدیریت دارایی همچنان به عوامل مالی متعددی مرتبط است.
جنبه های اساسی مانند تعیین سود و زیان، مدیریت هزینه ها و ارزیابی موفقیت املاک باید دقیقا مدیریت شوند.
از آنجایی که این یک فرآیند پیچیده است، همیشه بهتر است یک حسابدار تخصصی استخدام کنید که دارای تخصص صنعت در انجام خدمات حسابداری برای متخصصان املاک باشد.
خط پایین
در حالی که مدیریت حسابداری املاک و مستغلات سازمان شما می تواند هزینه ها را کاهش دهد، می تواند یک کار پرمخاطره و پرمخاطره باشد که ممکن است زمان قابل توجهی را از شما بگیرد. از این رو مناسب ترین راه استخدام یک حسابدار حرفه ای املاک و مستغلات است که مزایای قابل توجهی مانند حسابداری دقیق و افزایش تمرکز بر عملیات مهم املاک و مستغلات را ارائه می دهد.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر