راهنمای قطعی بهره وری حسابداری برای املاک و مستغلات


املاک و مستغلات یک تجارت با چرخه های طولانی فروش و مکانیزم حسابداری پیچیده است. درک دقیق حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای افزایش بهره وری مهم است.

با توجه به دستیابی به جریان های نقدی مطلوب و شیوه های مالی سالم، نرم افزار حسابداری املاک و مستغلات به همسویی حسابداری با عملیات تجاری کمک می کند.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید اکوسیستم حسابداری کسب و کار ملک خود را با استفاده از نرم افزار حسابداری و بهره وری برون سپاری شده بهبود بخشید.

چگونه تجارت املاک و مستغلات خود را با حسابداری توسعه دهیم؟

رشد زمانی اتفاق می افتد که امور مالی و حسابداری مرتب باشد. گنجاندن بهترین روش های زیر در روال حسابداری خود به افزایش مقیاس و رشد کسب و کار شما با گذشت زمان کمک می کند.

  • استقرار نرم افزار حسابداری املاک و مستغلات – نرم افزار اتوماسیون فرآیندهای دفتری حسابداری، مانند پردازش اسناد و استخراج داده ها از آنها را امکان پذیر می کند. این به بهینه سازی هزینه ساعات کار مورد نیاز برای فرآیندهای حسابداری کمک می کند
  • نیازهای کسب و کار خود را ارزیابی کنید و در مورد سیستم حسابداری که مناسب کسب و کار شما باشد تصمیم بگیرید. این می تواند حسابداری مبتنی بر تعهدی یا حسابداری مبتنی بر نقدی باشد
  • یک نمودار حسابداری ایجاد کنید تا تمام معاملاتی که در حساب املاک و مستغلات شما انجام می شود را پیگیری کنید. تراکنش های خود را بر اساس دسته هایی مانند تعمیر و نگهداری، کارمزد، اجاره و غیره جدا نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام داده های شما به راحتی قابل دسترسی است. حسابرسی مالیاتی یک چیز واقعی است و می تواند برای کسب و کار شما اتفاق بیفتد. داشتن تمام داده‌ها در دسترس می‌تواند به تسهیل فرآیند و صرفه‌جویی در زمان کمک کند.

حرکات حسابداری که باید انجام دهید و انجام نمی دهید

برای زنده ماندن در رقابت سخت امروزی، کسب و کارها باید با شیوه های معاصر و ترجیحات مصرف کننده به روز شوند.

املاک و مستغلات به طور فزاینده ای در عصر جدید عادی در حال تکامل بوده است. در اینجا چند حرکت حسابداری املاک و مستغلات وجود دارد که کسب و کار شما باید اکنون در مورد آنها انجام دهد:

  • استفاده از نرم افزار حسابداری املاک مبتنی بر ابر برای افزایش بهره وری و کارایی حسابداری. این امر به کسب و کار املاک و مستغلات شما امکان می دهد از راه دور و در دسترس باشد
  • تا جایی که ممکن است عملیات خود را دیجیتالی کنید. این دوران انقلاب دیجیتال است. اگر کسب و کار املاک و مستغلات شما تورهای ملکی مجازی یا پورتال املاک آنلاین را ارائه نمی دهد، ممکن است مجموعه بزرگی از سرنخ های دارای دانش فنی را از دست بدهید.
  • خدمات حسابداری املاک و مستغلات خود را به آژانس های حرفه ای برون سپاری کنید. آنها نکات و نکات حسابداری املاک را می دانند و می توانند وظایف خود را در کسری از زمان انجام دهند.

چگونه نرم افزار حسابداری املاک و مستغلات کمک می کند

نرم افزار بهره وری در املاک و مستغلات امروزه به دلیل مزایای بی شماری که برای کسب و کارهایی که آنها را اتخاذ می کنند، یک معامله بزرگ است.

در اینجا چند روش وجود دارد که نرم افزار حسابداری املاک و مستغلات به مشاغل کمک می کند:

  • این به شما کمک می کند تا به طور مداوم دارایی های خود را بر اساس وضعیت فعلی بازار – تقاضا و عرضه، روند اجاره، هزینه های انجمن و سایر کارمزدها – ارزیابی مجدد کنید.
  • با خودکار کردن کارهای اداری و/یا اداری، مقدار قابل توجهی در زمان، پول و منابع شما صرفه جویی می کند
  • عملکردهای تحلیلی، پیش‌بینی و پیش‌بینی نرم‌افزار حسابداری املاک و مستغلات به کارکنان C-suite کمک می‌کند تا در مورد استراتژی‌های توسعه و رشد کسب و کار تصمیم‌گیری کنند.
  • ادغام، متمرکزسازی، یکسان سازی و دموکراتیزه کردن داده ها در سراسر کسب و کار، کارکرد مؤثر کسب و کار را آسان می کند.

چگونه OHI می تواند کمک کند؟

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند.

ارائه خدمات ما:

  • حسابداری شرکت های املاک مسکونی و تجاری
  • انتزاع و مدیریت اجاره
  • خدمات مدیریت دارایی
  • پشتیبانی کسب
  • تحلیل سرمایه گذاری
  • خدمات پشتیبان املاک و مستغلات مانند تعمیر و نگهداری، پشتیبانی اداری و بازاریابی

امروز یک نمایش با OHI رزرو کنید تا دامنه کامل تسهیلات حسابداری املاک و مستغلات را درک کنید.

نتیجه گیری

صرف نظر از صنعت، حسابداری باید همیشه خوب و مناسب باشد تا از عجله لحظه آخری جلوگیری شود. به خصوص در صنعت املاک و مستغلات، که در آن فروش با ملاحظات بالا امری عادی است، حسابداری باید از همان ابتدا شفاف باشد. برون سپاری این کار به ارائه دهندگان خدمات حسابداری املاک و مستغلات معقول ترین گزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید