راهنمای سریع برای ایجاد یک فرآیند مدیریت اجاره موثر


فرآیند مدیریت اجاره کارآمد در هر شرکتی به سازمان کمک می کند تا به پردازش مقیاس پذیر، ساده و راحت عملیات املاک تجاری دست یابد. این بیشتر به از بین بردن هزینه اضافی و قرار گرفتن در معرض قانونی غیر ضروری کمک می کند.

بر خلاف مدیریت که صرفاً با جمع آوری اجاره و انجام تعهدات اجاره سروکار دارد، فرآیند مدیریت اجاره می تواند نقش پیچیده ای در مدیریت کلیه وظایف مربوط به اجاره ایفا کند. فقدان یک فرآیند مدیریت اجاره کارآمد در شرکت شما می تواند منجر به مشکلات زیر شود:

  • تصمیم گیری ناکارآمد و مذاکره اجاره به دلیل اطلاعات ناکافی در مورد گزینه های اجاره در مقابل خرید، مدت اجاره، ساختار اجاره و سایر جنبه های معامله عملکرد اجاره.
  • هزینه ها و هزینه های غیر ضروری به دلیل سوء مدیریت وظایف مانند تمدیدهای آتی، داده های به روز رسانی اجاره و مدیریت هزینه های عملیاتی
  • عدم به روز رسانی و سیستم حسابداری بلادرنگ ممکن است زمینه را برای اشتباهات حسابداری و سوء مدیریت در انجام فرآیند مدیریت اجاره باز کند.
  • استخدام و آموزش مدیران کارآمد فرآیند اجاره

اگر با تمام مسائل فوق آشنا هستید و به دنبال راه حلی برای تمام مشکلات مربوط به مدیریت اجاره خود هستید، موارد زیر را توصیه می کنیم (در زیر).

فرآیند مدیریت اجاره کامل را بسازید و از تمام نیازهای مدیریت اجاره خود برتری کسب کنید.

مراحل ایجاد یک فرآیند مدیریت اجاره موثر:

مرحله 1: انتخاب تیم مدیریت مناسب

انتخاب تیم مدیریتی مناسب از اهمیت بسیار بالایی در اجرای کارآمد فرآیند مدیریت اجاره برخوردار است. این امر می تواند از طریق آموزش و توسعه کارکنان موجود، برون سپاری کار اجاره ای یا استخدام کارمندان با تخصص مرتبط انجام شود.

مرحله 2: انتخاب نرم افزار مدیریت کارآمد

سرمایه گذاری در نرم افزار مناسب برای فرآیند مدیریت اجاره می تواند به شرکت کمک کند تا صورتحساب، گزارش، اعلان ها، دسترسی راحت به داده های اجاره و ردیابی تغییرات مربوطه را خودکار کند.

مرحله 3: ردیابی منظم به روز رسانی بلادرنگ

شناسایی ترتیب فرآیند مدیریت اجاره عملیاتی برای شناسایی و اصلاح به موقع خطاهای ناشی از عدم رعایت. این می تواند از وحشت و هرج و مرج در عملیات در نتیجه اشتباهات مدیریتی جلوگیری کند و باعث کاهش بیشتر هزینه و زمان اضافی در شرکت شود.

مرحله 4: حفظ یکپارچگی داده ها

فرآیند مدیریت اجاره ساختمان شامل انتزاع داده های دقیقی است که به نیاز اجاره مربوط می شود. ممکن است در این مرحله دقت بیشتری برای حفظ یکپارچگی داده‌ها و ذخیره آن‌ها با نگهداری با کیفیت کافی و دسترسی به مجوز اعمال شود.

مرحله 5: قوانین و مقررات قانونی را دنبال کنید

مقررات دولتی در مورد املاک و مستغلات بدون هیچ اقدامی از سوی مدیران اجاره تغییر می کند. این می تواند منجر به اقدامات قانونی غیرموجه در فرآیند مدیریت اجاره شود. بنابراین، برای شرکت‌ها بسیار مهم است که از آخرین تغییرات مقرراتی و قانونی به‌روز بمانند. علاوه بر این، تمام تغییرات در ارتباط با استانداردهای حسابداری و الزامات تکمیلی نیز ممکن است به اندازه کافی پیگیری و نگهداری شوند.

برای اینکه این فرآیند پیچیده مدیریت اجاره را به یک تلاش راحت و قابل مدیریت تبدیل کنید، از خدمات مشاوره تخصصی ما استفاده کنید.

درباره

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی کمک کرده است مشتریان هزینه های مرتبط را 40 تا 50 درصد کاهش می دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما اجاره و برون سپاری حسابداری را تجربه کنید.


درباره خدمات مدیریت اجاره و انتزاع ما بیشتر بیاموزید: انتزاع اجاره | اجاره نامه | اداره اجاره | حسابرسی اجاره – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید