حسابداری برون سپاری املاک – چرا و چگونه؟


گفتن اینکه حسابداری برون سپاری املاک و مستغلات پیچیده است، دست کم گرفتن است. مبالغ هنگفت پولی که در هنگام فروش و سرمایه گذاری در املاک به داخل و خارج می رود می تواند دلهره آور باشد. برای به حداکثر رساندن سود و رعایت مقررات قانونی، این اعداد باید به طور کارآمد و دقیق مدیریت شوند. هر گونه نظارت یا اشتباه در حسابداری می تواند منجر به زیان شود و شرکت را در معرض پیامدهای قانونی قرار دهد.

انتظار می رود شرکت های املاک و مستغلات از شیوه های استاندارد حسابداری صنعت پیروی کنند. این شیوه های حسابداری و قوانین حسابداری برای افرادی که به اندازه کافی در این زمینه آموزش ندیده اند، می تواند بسیار سخت باشد. شرکت های املاک و مستغلات اغلب حسابداران داخلی برای حسابداری و رسیدگی به حساب ها دارند. این ممکن است برای مشاغل کوچکتر به خوبی کار کند. با این حال، همانطور که تجارت شما رشد می کند و جریان نقدینگی پیچیده می شود، جستجوی جایگزین های کارآمدتر ضروری می شود.

برون سپاری حسابداری برای شرکت های املاک و مستغلات

حسابداری برون سپاری املاک و مستغلات مدتی است که وجود داشته است. سازمان ها وظایف غیر اصلی و همچنین وظایف حسابداری کامل را به متخصصان برون سپاری کرده اند و بر تجارت اصلی خود تمرکز می کنند.

برون سپاری حسابداری در املاک و مستغلات با برخی نگرانی ها مبهم شده است زیرا شامل به اشتراک گذاری داده های حساس با شخص ثالث است. با این وجود، شرکت‌های املاک و مستغلات بیشتر و بیشتر به دنبال خدمات شرکای حسابداری هستند. محبوبیت و موفقیت حسابداری برون سپاری املاک و مستغلات را می توان به مزایای این فرآیند نسبت داد.

مزایای برون سپاری املاک و مستغلاتمزایای برون سپاری املاک و مستغلات

ارزش برای پول

کارایی هزینه همیشه بزرگترین جذابیت برون سپاری بود. با این حال، شرکت های برون سپاری املاک و مستغلات اکنون یک گام فراتر رفته و ارزش بیشتری را برای پول شما تضمین می کنند. این به ساده‌سازی عملیات و ساده‌سازی فرآیندهای کلی کمک می‌کند. نتیجه بر بهینه سازی کارایی و به دست آوردن ارزش بهتر برای پولی که در این فرآیند خرج می شود تمرکز دارد.

تخصص و تخصص

فائو برای صنعت املاک و مستغلات توسط دانش و تجربه هدایت می شود. برون سپاری تضمین می کند که دفاتر و حساب های شما توسط افرادی که در زمینه دستورالعمل های نظارتی و شیوه های حسابداری متخصص هستند اداره می شود.

اولویت بندی کسب و کار اصلی

با یک فرآیند دست و پا گیر و پیچیده مانند حسابداری که توسط متخصصان برون سپاری قابل اعتماد املاک و مستغلات انجام می شود، می توانید وظایف اصلی کسب و کار خود را بدون هیچ دردسری اولویت بندی کنید. شما می توانید بر رشد کسب و کار خود متمرکز بمانید و برای پشتیبانی از عملکردهای حسابداری خود در باطن به آژانس برون سپاری وابسته باشید.

تسهیل برون سپاری املاک و مستغلات از طریق فناوری

برون سپاری و فناوری املاک و مستغلاتبرون سپاری و فناوری املاک و مستغلات

فناوری تسهیل کننده بزرگی برای برون سپاری حسابداری برای شرکت های املاک و مستغلات بوده است. این به مشتریان امکان می دهد تا عملکردها را پیگیری کنند. آژانس برون‌سپاری می‌تواند به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره تراکنش‌هایی که در کسب‌وکار اتفاق می‌افتد داشته باشد و بلافاصله آنها را در نظر بگیرد. خدمات مبتنی بر ابر، آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا وظایف را در کسری از زمان ساده‌سازی کنند. شرکت ها همچنین می توانند برای امنیت داده ها در انتقال و ذخیره سازی به فناوری تکیه کنند.

در حسابداری املاک و مستغلات، شرکت برون سپاری به دو مورد داده ضروری دسترسی دارد – اسناد ورودی، یا داده های منبع مانند صورتحساب ها و صورتحساب ها، صورتحساب های بانکی، دفتر کل، فیش های نقدی و غیره. معاملات وارد شده در سیستم های حسابداری توسط این سوابق پشتیبانی می شود. یکی دیگر از داده های ضروری مورد نیاز در برون سپاری حسابداری فایل های حسابداری است. معمولاً این فایل‌ها در پلتفرم‌هایی مانند QuickBooks، Appfolio، MRI، OneSite یا Yardi ذخیره می‌شوند.

فناوری در انتقال اقلام داده به آژانس حسابداری و در عین حال حفظ حرمت این سوابق نقش حیاتی ایفا می کند. در حالی که تلفن‌های هوشمند امکان انتقال سریع عکس‌های اسناد را می‌دهند، ممکن است برای مجموعه بزرگ‌تری از اسناد راحت نباشند. Google Drive یا DropBox گزینه های محبوبی برای دسترسی از راه دور به اسناد آپلود شده توسط مشتری هستند. برای اسناد حساس مانند صورت‌حساب بانکی، حساب‌های خدمات شهری یا حساب‌های کارت اعتباری، مشتری می‌تواند گزینه «فقط مشاهده» را انتخاب کند.

دسترسی به فایل های حسابداری از روش های مختلفی امکان پذیر است. یک روش آنلاین مبتنی بر نرم‌افزار برای دسترسی به فایل‌های حسابداری یک گزینه محبوب است زیرا فرآیندها را ساده می‌کند، در تلاش صرفه‌جویی می‌کند و می‌تواند برای ورودی‌ها و به‌روزرسانی‌های بلادرنگ استفاده شود. Quickbooks online، RealPage-OneSite، Yardi و Appfolio نمونه‌های عالی از نرم‌افزارهای مبتنی بر وب هستند که شرکت‌های برون‌سپاری املاک و مستغلات می‌توانند وارد شوند و به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. سوابق به روز شده و بلافاصله برای بررسی در دسترس هستند. این روش شامل سرمایه گذاری در نرم افزار است، اما هزینه آن با کارایی و دقت فرآیند توجیه می شود.

شرکت های برون سپاری املاک و مستغلات نیز می توانند از طریق دسترسی از راه دور به رایانه های مشتری به فایل ها دسترسی داشته باشند. برای این منظور می توان از خدمات قابل اعتمادی مانند GoToMyPC.com، LogMeIn یا اتصال VPN ایمن استفاده کرد. این یک گزینه کم هزینه است، زیرا نیازی به نرم افزار اضافی نیست.

به دنبال تناسب مناسب

تصمیم برای برون سپاری حسابداری می تواند برای یک شرکت املاک و مستغلات چالش برانگیز باشد. پس از همه، به اشتراک گذاری داده های حساس با یک طرف خارجی نیاز دارد. با این حال، بررسی دقیق برخی از عوامل اطلاعات کافی برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار شما قرار می دهد.

برون سپاری املاک و مستغلات چه بعدبرون سپاری املاک و مستغلات چه بعد

کیفیت در مقابل هزینه

گزینه های زیادی برای برون سپاری حسابداری شما در بازار موجود است. هنگام انتخاب شریک برون سپاری املاک و مستغلات، هم هزینه و هم کیفیت را در نظر بگیرید. کیفیت پایین کار می تواند منجر به خطا در حسابداری، ضرر و زیان و حتی جریمه در موارد شدید شود. یک شرکت برون سپاری مشهور برای آموزش کارکنان خود و حفظ زیرساخت ها برای پشتیبانی از عملیات سرمایه گذاری می کند. هنگام مقایسه هزینه و کیفیت، با دقت انتخاب کنید.

امنیت داده ها

امنیت داده ها جنبه مهمی است که هنگام انتخاب شریک برون سپاری املاک و مستغلات مناسب باید در نظر گرفته شود. به گام‌هایی که آژانس برای حفاظت از داده‌های حساس برداشته است عمیق‌تر بپردازید. اصرار بر امضای NDA (توافقنامه عدم افشای اطلاعات) برای محافظت از اطلاعات خود در برابر هرگونه سوء استفاده.

تجربه و اعتبار

حسابداری یک تجارت جدی است. این نیاز به دانش عمیق از فرآیند، دستورالعمل ها، مقررات و سیستم دارد. به دنبال یک شریک برون سپاری باشید که تجربه رسیدگی به مشتریان املاک و مستغلات را داشته باشد و اعتبار خود را در گذشته ثابت کرده باشد. یک شرکت برون سپاری املاک و مستغلات با تجربه نه تنها جزئیات فنی کسب و کار را درک می کند، بلکه موانع فرهنگی، اجتماعی و زبانی را نیز برطرف می کند.

مراحل بعدی

هنگامی که تصمیم به برون سپاری و فهرست کوتاه شرکا گرفتید، باید در مورد مراحل بعدی فرآیند فکر کنید. ممکن است بخواهید به صورت کوچک شروع کنید و بخشی از عملکردهای حسابداری خود را برون سپاری کنید. می‌توانید ابتدا حساب‌های پرداختنی و دریافتنی را برون‌سپاری کنید، قبل از اینکه به راه‌حل‌های حسابداری انتها به پایان بروید.

توصیه می شود شرکای برون سپاری را انتخاب کنید که تجربه قبلی کار با مشتریان از صنعت املاک و مستغلات را داشته باشند. درخواست ارجاع به مشتری یک راه عالی برای دریافت بازخورد صادقانه در مورد آژانس است.

OHI یک ارائه دهنده خدمات تخصصی برون سپاری املاک و مستغلات با تقریباً پانزده سال تجربه در امور مالی و حسابداری برای شرکت های املاک است. با بیش از پنجاه مشتری املاک، ما یک انتخاب ارجح برای برون سپاری خدمات در حسابداری، لیزینگ، مدیریت، تجزیه و تحلیل و خدمات وابسته هستیم.

کارکنان OHI متشکل از CAP/CA، MBA و حسابدارانی هستند که در فرآیندهای دخیل در حسابداری املاک و مستغلات ایالات متحده مهارت دارند. زیرساخت قابل اعتماد و مقیاس پذیر ما برای رسیدگی به تمام نیازهای حسابداری مشتریان ما از ایالات متحده و کانادا مجهز است.

با OHI، از کیفیت، کارایی و دقت در سیستم های حسابداری خود اطمینان دارید تا بتوانید بر عملکردهای اصلی تجارت خود تمرکز کنید.

ما شما را به تجربه برون سپاری املاک دعوت می کنیم از طریق ما


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید