شما روی کسب و کار خود تمرکز می کنید و بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهید و تجارت خود را گسترش می دهید، اما آیا موفق هستید؟ پاسخ شما ممکن است “بله” باشد، البته که شما هستید! اما صبر کنید، داشتن یک استراتژی بازاریابی عالی برای ارتقای کسب و کارتان به سطح بعدی، تنها نیمی از پیروزی است. همچنین برای اطمینان از موفقیت کامل باید به بودجه بندی املاک و مستغلات توجه کنید!
ما برخی از “ترفندهای تجارت” را با شما به اشتراک می گذاریم تا مطمئن شویم که بودجه بندی املاک و مستغلات خود را درست انجام می دهید!
نکاتی که برای بودجه بندی املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود
اهرم مالی گذشته
وقتی صحبت از بودجه بندی املاک و مستغلات می شود، باید به جریان های نقدی ورودی و خروجی خود نگاه کنید. ورودی ها معمولاً درآمدهایی هستند که از نظر کمیسیون، مربیگری، تقسیم سود از کارگزاری یا هر درآمد دیگری که از طریق ارجاع به دست می آورید.
هزینه های شما شامل مواردی می شود که می تواند مستقیماً با اداره تجارت شما مرتبط باشد.
جریان نقدی شما سودی است که از کسب و کارتان به دست می آورید. پس از کسر هزینه های کسب و کار شما از درآمد شما محاسبه می شود. برای این مبلغ باید مالیات بپردازید.
نقطه شروع برای بودجه ریزی املاک و مستغلات صورت حساب بانکی رسمی شما خواهد بود که در آن درآمدها و هزینه های مربوط به کسب و کار شما ثبت می شود.
هزینه های اصلی بیمه، هزینه های حرفه ای قابل پرداخت به حسابداران و سایر کارشناسان، هزینه های اداری، حمل و نقل و تبلیغات است.
شما می توانید نرم افزار حسابداری برای ثبت تمام معاملات خود دریافت کنید. هزینه های خود را بین اجزای ثابت و متغیر تقسیم کنید و سعی کنید هزینه های بیهوده را در بخش متغیرها کاهش دهید. وجوهی را برای هزینه های خود و مالیات شخصی و حرفه ای کنار بگذارید.
بودجه خود را مرور کنید
بررسی فصلی بودجه شما را قادر می سازد تا هرگونه انحراف را پیگیری کرده و اقدامات اصلاحی انجام دهید. این بخش مهمی از بودجه بندی املاک و مستغلات است زیرا متوجه می شوید که بخش های ضعیف و آن دسته از محصولاتی که عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند. می توانید بودجه بیشتری را به بخش هایی که عملکرد خوبی دارند هدایت کنید تا مشکلی در تامین وجود نداشته باشد.
محصولاتی که می بینید عملکردی ندارند را می توان با بازاریابی هدفمندتر، آموزش یا هر دو مورد رسیدگی قرار داد. این امر تخصیص بهینه بودجه را تضمین می کند.
این همچنین به شما کمک می کند تا دریابید که آیا نیاز دارید حساب های پرداختنی و دریافتنی خود را خودکار کنید تا بستانکاران پرداخت های خود را به موقع دریافت کنند و وصول از بدهکاران خود را از دست ندهید.
همچنین میتوانید درصدی را تعیین کنید که برای تامین بودجه فروش خود باید میزان فروش خود را افزایش دهید یا اینکه چقدر باید هزینههای خود را کاهش دهید تا بودجه سربار خود را تامین کنید.
هزینه های کوچک حساب می شود
وقتی صحبت از بودجه بندی املاک و مستغلات می شود، هر سکه مهم است! بنابراین دفعه بعد که تصمیم گرفتید برای یک کمپین تبلیغاتی نسبتا ارزان هزینه کنید، دو بار فکر کنید. وقتی تمام آن هزینههای «کوچک» را اضافه میکنید، در پایان سال یک «صورتحساب کلان» جمع میشوند و میتوانند بودجه هزینههای شما را به هم بزنند!
سوالاتی وجود دارد که باید هر بار که نیاز به خرج کردن دارید از خود بپرسید. آیا اعتبار آژانس را بررسی کرده اید؟ آیا آنها در حوزه مخاطب هدفی که شما به آن نگاه می کنید تخصص دارند؟ با توجه به استراتژی بازاریابی کلی شما، این کمپین چقدر به آن ارزش اضافه می کند؟
حتی اگر در حال آزمایش بازاریابی محصول خود با بودجه اندک در یک بخش خاص هستید که شامل یک بخش مشتری بالقوه است، باید دریابید که آیا آژانس بازاریابی معیارهای مربوطه را درک می کند یا خیر. آنها باید قابل تحویل روشن باشند و در صورت عدم تحقق آن وعده ها در برابر شما پاسخگو باشند.
مراقب ROI خود باشید
هدف از بودجه بندی املاک و مستغلات این است که بازده سرمایه گذاری یا ROI مورد نظر را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر متوجه شدید که بودجه فعلی شما ROI مورد انتظار شما را ارائه نمی کند، باید بودجه خود را بر اساس آن تنظیم کنید تا به آن دست یابید.
به عنوان یک قاعده کلی، اگر هزینه ای بدون درآمد مربوطه وجود داشته باشد، باید آن را حذف کنید. نه تنها باید هزینه ها و استراتژی های بازاریابی خود را به طور منظم نظارت کنید، بلکه باید دریابید که کدام یک از اینها سهم بیشتری از درآمد شما را ایجاد می کند.
اگر متوجه شدید که یک استراتژی بازاریابی به خصوص گران قیمت درآمدی بالاتر از حد انتظار دارد، پس این هزینه مولد است. همچنین باید با استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، کانال های رسانه های اجتماعی را که مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در آن صرف می کنند، بیابید. این به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی متمرکزتر ایجاد کنید که ROI بالاتری ایجاد می کند.
رسانههای اجتماعی همچنین به تولید سرنخها کمک میکنند زیرا استراتژیهای بازاریابی مرسوم سعی میکنند آگاهی را در میان گروه وسیعتری از مردم گسترش دهند، و این در عصر کنونی کار نمیکند. باید به خاطر داشته باشید که یک استراتژی در مورد بودجه بندی املاک و مستغلات با همه آنها سازگار نیست.
آنچه برای رقیب شما کار می کند ممکن است برای شما مفید نباشد. شما باید به سوالاتی مانند این که مخاطب هدف من کیست پاسخ داشته باشید؟ آنها بیشتر از چه پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟ به چه نوع برنامه موبایل سفارشی سازی شده ای نیاز دارم تا مخاطب هدف خود را بهتر درگیر کنم؟
به روز نگه داشتن خود در مورد جدیدترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال و درک نیازهای کسب و کارتان به سرمایه گذاری موثر در مقابل هزینه های بیهوده کمک می کند.
در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید
بهترین منبع سرمایه برای سرمایه گذاری در رشد کسب و کارتان، سود شما خواهد بود! برای زندگی شخصی خود نیز بودجه ایجاد کنید و تمام هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. کلید موفقیت آمیز بودن بودجه بندی املاک و مستغلات استفاده از سود حاصل از کسب و کار شما برای ایجاد درآمد بیشتر است.
این یک چرخه سالم ایجاد می کند که در آن گسترش کسب و کار شما توسط خود کسب و کار تامین می شود. منفعت دوگانه، در این مورد، تامین راحت بودجه هزینه ها و عدم نیاز به گرفتن وام هایی با نرخ بهره بالا است. این تضمین می کند که کسب و کار شما بدون بدهی است.
جدای از سرمایه گذاری سود، می توانید با برون سپاری کارهایی که هیچ درآمدی ایجاد نمی کنند، روی رشد و توسعه کسب و کار نیز تمرکز کنید. شما در هزینه های سربار صرفه جویی خواهید کرد و این به سود شما می افزاید. شما به این شرکت های حرفه ای کارمزد می پردازید و آنها تمام مسئولیت های حسابداری را بر عهده می گیرند.
با بودجه املاک و مستغلات، کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید
اگر می خواهید به عنوان یک مشاور املاک و مستغلات موفق شوید، همین حالا بودجه بندی املاک را شروع کنید. دلیل این امر این است که بودجه بندی املاک و مستغلات به شما این امکان را می دهد که روی آنچه برای تجارت مهم است تمرکز کنید و شروع به تخصیص بودجه به مناطق پر درآمد کسب و کار خود می کنید!
استخدام یک شرکت حرفه ای به سازماندهی بودجه املاک و مستغلات و پیش بینی مراقب افزایش سود خود باشید!
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات مدیریت دارایی کم هزینه برای شرکت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات: داشبوردهای سطح اموال و نمونه کارها | پیش بینی جریان نقدی | بودجه های سطح دارایی – مشاهده بیشتر