حسابداری برای بسیاری از بازرگانان وضعیت کمی پیچیده به نظر می رسد. و هنگامی که صحبت از حسابداری مدیریت املاک می شود، مدیران دارایی باید از زمین، اجاره، فاکتورها و غیره به شیوه ای دقیق مراقبت کنند که انجام آن را به یک کار خسته کننده تبدیل می کند. همانطور که می دانیم خرید و فروش املاک و مستغلات همگی به اقتصاد فعلی کشور بستگی دارد. فراز و نشیب های درون سیستم اقتصادی تا حد زیادی بر امور مالی یک شرکت مدیریت املاک تاثیر می گذارد.
هرگز نباید بخش حسابداری را نادیده گرفت یا آن را ساده تلقی کرد زیرا این بخش ساخت یا شکست هر شرکتی است. و مخصوصاً هنگام صحبت در مورد بهترین شیوه های حسابداری مدیریت دارایی چیزی هستند که باید به دنبال آنها بود.
بنابراین، یک بخش حسابداری مناسب باید در یک شرکت مدیریت املاک وجود داشته باشد. این کمک خواهد کرد که بهترین خدمات حسابداری برای مدیران املاک و آنها را از این کارهای طاقت فرسا رها می کند.
بهترین روش های حسابداری برای شرکت های مدیریت املاک
معمولاً دو روش حسابداری پرکاربرد وجود دارد. یکی مبنای تعهدی و دیگری مبنای نقدی. و حسابداری برای مدیریت اموال شرکت ها باید از روش تعهدی استفاده کنند زیرا تمام معاملات سررسید و پیش پرداخت را در نظر می گیرد در حالی که پول نقد فقط در مورد معاملات انجام شده صحبت می کند.
بسیاری از شرکت ها نیز از مبنای نقدی استفاده می کنند، اما بعداً روش را تغییر می دهند زیرا کار بر اساس نقدی دشوار می شود. معاملات ملک معمولاً شامل اقساط و پیش پرداخت است و دارایی های زیادی است. همه اینها ممکن است منجر به ناقص شدن حسابها در صورت انتخاب مبنای نقدی شود و بعداً منجر به وضعیت مالی نامشخص شود.
در اینجا برخی از شیوه های حسابداری که شرکت های مدیریت دارایی باید در عملیات تجاری خود بگنجانند آورده شده است.
از نرم افزارهای آنلاین استفاده کنید
برای سرعت بخشیدن به فرآیند، اجتناب از خطا و بدون کاغذ شدن، می توان از نرم افزارهای آنلاین زیادی مانند کتاب های سریع و ابزارهای دیگر استفاده کرد. همه اینها باعث صرفه جویی در زمان می شود و به حسابدار کمک می کند تا سوابق مفیدی را حفظ کند.
دنبال حرفه ای باشید
حسابداری برای شرکت های مدیریت املاک یک فعالیت مهم است. یا شرکت باید حسابداران حرفه ای را استخدام کند یا باید چنین فعالیت های حسابداری را برون سپاری کند. در نگهداری حساب ها نباید هیچ ریسکی صورت گیرد زیرا اگر حساب ها به درستی انجام نشود، ممکن است شرکت در درازمدت با مشکل مواجه شود.
بنابراین، انجام حسابداری مناسب برای شرکتهای مدیریت دارایی، در حفظ یک رکورد ساختاریافته از حسابهای شما بسیار ضروری است. با پیروی از این اصول و رویهها، میتوانید کسبوکار خود را مطابق با قوانین مالی متداول حفظ کنید.
درباره
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
ما تجربه زیادی داریم و به تعدادی از شرکت ها خدمات حسابداری مدیریت املاک ارائه کرده ایم قبل از
حسابداری اموال کم هزینه Sخدمات برای شرکت های مدیریت املاک: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر