بهترین روش های حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات


سرمایه گذاری را بازی اعداد و شانس می نامند. از آنجایی که شانس از دست فرد خارج می شود، دانستن اعداد تنها عامل ممکنی است که خوب را از عالی جدا می کند.

اعداد و ارقام هر کسب و کاری در ترازنامه آن نهفته است، و هیچ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند در کاری که انجام می‌دهد عالی باشد بدون اینکه آن را مانند پشت دست خود بداند. برای کسب و کار سختی که املاک و مستغلات است، می تواند برای سرمایه گذاران آسان باشد که اعداد و ارقامی را که از حساب های بانکی خود وارد و خارج می شوند در حالی که درگیر یک معامله دشوار هستند، فراموش کنند. این امر حسابداری را برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات ضروری تر می کند. حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای ردیابی جریان نقدی ورودی و خروجی آنها مهم است و باید به دقت نگهداری شود.

این مشکلات جدید نیستند، و حتی موفق ترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند. اصول یا توصیه های خاصی وجود دارد که به اولویت بندی آنچه که باید به عنوان سرمایه گذار روی آن تمرکز کنید، کمک می کند. حسابداری سرمایه گذاری املاک و مستغلات اگر از قوانین حسابداری آگاه نباشید می تواند مشکل باشد. اگر در همین رابطه با مشکل مواجه هستید، این مقاله فقط برای شماست.

استفاده از حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات چیست؟

حسابداری به شما کمک می کند تا در صدر امور مالی در تجارت بمانید. شما دقیقاً از عملکرد شرکت خود آگاه خواهید شد و سپس بر اساس آن سرمایه گذاری های آینده خود را برنامه ریزی خواهید کرد. نگهداری صحیح حساب ها نیز فرآیند پرداخت مالیات را برای شما آسان تر می کند. حسابداری سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما را همیشه در مورد موقعیت های کسب و کارتان آگاه نگه می دارد و تصمیم گیری آسان را نیز تسهیل می کند.

حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات یک فرآیند بسیار مهم است و برای کسب و کارها مهم است که موارد خاصی را در نظر داشته باشند.

این مقاله مجموعه ای از این اصول را از حوزه حسابداری مورد بحث قرار می دهد تا به سرمایه گذاران املاک و مستغلات کمک کند تا معاملات خود را بدون از دست دادن مسیر کسب و کار خود در این فرآیند پیگیری کنند.

بهترین روش های حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلاتبهترین روش های حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات

1. یک سیستم برای حسابداری خود بسازید

اگرچه داشتن نوعی حسابداری و حسابداری در بیشتر مشاغل ضروری به نظر می رسد، سرمایه گذاران املاک و مستغلات اغلب اهمیت یک سیستم حسابداری طراحی شده مناسب را نادیده می گیرند.

ایجاد یک سیستم حسابداری بخش مهمی از هر کسب و کاری است. برای کمک به کسب و کارها در حفظ آسان سوابق، چندین شرکت راه اندازی کرده اند نرم افزار حسابداری سرمایه گذار املاک و مستغلات

ایجاد یک سیستم حسابداری مستحکم پایه ای برای مدیریت مالی سالم است. این ابتدا شامل انتخاب یک فرم کاغذی/فیزیکی از حسابداری یا انتخاب نرم افزاری مانند Yardi، Appfilio، QuickBooks، Sage و Xero یا ترکیبی از دو است.

سعی کنید سیستمی بسازید که به شما کمک کند با سپردن مسئولیت حسابداری به دست دیگران در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. همیشه ترجیح داده می شود که یک متخصص را برای انجام کتاب های خود استخدام کنید. بعداً در حین انجام مالیات باعث صرفه جویی در پول شما می شود و به شما کمک می کند زمان بیشتری را در کسب و کار سرمایه گذاری کنید، که در غیر این صورت صرف جمع آوری رسید و ثبت نام می شود.

اگر نمی خواهید پرسنل حسابداری استخدام کنید، می توانید نصب یک حسابداری را نیز در نظر بگیرید نرم افزار حسابداری برای سرمایه گذاران املاک

2. فناوری اهرم

همانطور که قبلا ذکر شد، حسابداری می تواند به صورت فیزیکی یا دیجیتالی انجام شود. شیوه های حسابداری برای استفاده از هر دو روش بسیار توسعه یافته است. مزایای قابل توجهی برای انجام حسابداری در یک پلت فرم دیجیتال نسبت به حسابداری مبتنی بر کاغذ وجود دارد. پلتفرم‌ها/نرم‌افزارهای دیجیتال به شما کمک می‌کنند در زمان صرفه‌جویی کنید زیرا به دلیل ویژگی‌های اتوماسیون و یادگیری ماشینی سریع‌تر هستند. نرم افزار حسابداری برای سرمایه گذاران املاک به طور ویژه طراحی شده اند و نیازهای سرمایه گذاران ملک را در نظر می گیرند.

آنها همچنین دارای ویژگی های ذخیره سازی ابری هستند. بنابراین، در صورت آسیب به سوابق فیزیکی، می توان آنها را در صورت ذخیره دیجیتال بازیابی کرد. همچنین می توانید رسیدها، درآمدهای فروش، اسناد دارایی و سایر اسناد مهم را در این ابر اسکن و ذخیره کنید.

در نهایت، این برنامه‌ها دارای ویژگی‌های ارزیابی عملکرد هستند که به شما کمک می‌کنند معیارهای کلیدی عملکرد خود مانند اعتبار، جریان نقدی، سود و غیره را که در نمودارها و نمودارها نشان داده شده‌اند، درک کنید. این ویژگی های الف نرم افزار حسابداری سرمایه گذار املاک و مستغلات به کسب و کارها کمک می کند تا نمایشی جذاب، جذاب و دقیق از مراحل و معاملات تجاری خود داشته باشند. آنها سرمایه گذاری شایسته ای در زمان های امروزی هستند که کار دستی طاقت فرسا است و احتمال خطا افزایش می یابد.

3. حساب های جداگانه داشته باشید

یکی از اولین اصول حسابداری تفکیک امور مالی شخصی و تجاری است. همیشه باید یک حساب بانکی جداگانه برای هزینه ها/درآمدهای شخصی خود و کسب و کار داشته باشید. حسابداری برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیاز به یک حساب جداگانه دارد که با حساب شخصی شما مرتبط نباشد.

این نه تنها به پیگیری حوزه‌های عملکرد کلیدی یک کسب‌وکار کمک می‌کند، بلکه در حسابداری و انجام مالیات نیز کمک می‌کند. بسیار مهم است که تعهدات خود را در تجارت، به ویژه در LLC محدود کنید. افتتاح چندین حساب بانکی روشی است که حتی توسط سرمایه گذاران برتر املاک و مستغلات اتخاذ شده است.

در مراحل اولیه، توصیه می شود برای هر سرمایه گذاری که در ملک انجام می دهید، یک حساب بانکی جداگانه باز کنید. اما با افزایش تعداد، بهتر است آنها را در چند حساب بانکی متمرکز کنید تا به راحتی سرمایه گذاری های خود را پیگیری کنید.

4. همیشه رسید خود را نگه دارید

اگر سوابق گم شده یا به طور تصادفی ذخیره شوند، سرمایه گذاری پول در حسابداران و نرم افزار چه فایده ای دارد؟ به همین دلیل همیشه در تجارت تاکید شده است که همه چیز را ثبت کنید و همیشه رسیدها را با دقت ذخیره کنید. اینها نه تنها به عنوان مدارک معاملات در همه دادگاه ها مهم هستند، بلکه در امور مالیاتی نیز مهم هستند. بنابراین، توصیه می شود تمام رسیدهای خود را اسکن کرده و آنها را به صورت دیجیتالی در فضای ابری ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوان آنها را بازیابی کرد.

5. یک متخصص استخدام کنید

کار حسابداری و انطباق برای کسب و کار شما جایی نیست که بخواهید از آن بکاهید. یک حسابدار حرفه ای نه تنها مالیات شما را در پایان سال انجام می دهد، بلکه کمک می کند تا مطمئن شوید که دفاتر شما مطابق قانون و مطابق با قوانین و مقررات تعیین شده توسط دولت نگهداری می شوند. آنها همچنین با راهنمایی در مورد نحوه ذخیره، جابجایی و محل سرمایه گذاری پول به شما کمک می کنند در پرداخت مالیات صرفه جویی کنید. حتی اگر داشته باشید نرم افزار حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلاتاستخدام یک متخصص، به پیگیری آسان مسیر کمک می کند.

آنها همچنین به شما کمک می کنند تا در مورد پیشرفت های اخیر با مقررات جدید دولتی که ممکن است بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد، به روز نگه دارید. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا سوابق را به شیوه ای ساده نگه دارید، که نیاز به آموزش دارد و کار آسانی نیست. این به صرفه جویی در وقت و توجه شما کمک می کند، که سپس می توان آن را در کارهای تجاری بیشتر سرمایه گذاری کرد.

6. عملکرد خود را به طور منظم مرور کنید

آیا تا پایان سال صبر می کنید تا عملکرد سالانه را به عنوان معیار رشد کسب و کار خود مقایسه کنید؟ اگر چنین است، زمان آن رسیده است که رویکرد خود را نسبت به بررسی عملکرد به طور کلی تغییر دهید. بررسی منظم حسابداری سرمایه گذار املاک و مستغلات شما را در مورد وضعیت مالی کسب و کارتان به روز نگه می دارد.

همیشه باید ترازنامه و صورت درآمد خود را به صورت ماهانه مرور کنید تا بدانید سرمایه گذاری های شما چقدر خوب است و وضعیت کسب و کار شما چقدر است. آنها نه تنها به درک اینکه چه سرمایه‌گذاری‌هایی سود می‌دهند، کمک می‌کنند، بلکه از سرمایه‌گذاری‌هایی که باید اجتناب کرد نیز کمک می‌کنند. آنها همچنین به شما می گویند که چقدر اعتبار دارید و چقدر پول نقد می توانید برای فعالیت های مختلف تجاری ذخیره کنید.

یک مزیت عمده از نرم افزار حسابداری برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات این است که شما می توانید در هر زمان و هر زمان که نیاز دارید به راحتی از طریق سوابق مرور کنید. این به از بین بردن سردرگمی کمک می کند و عملیات آسان را نیز تسهیل می کند.

غذای آماده

بازی املاک و مستغلات یک فضای تجاری بسیار رقابتی و سخت است و بار حسابداری و انجام مالیات می تواند کار کمرشکن باشد. همیشه توصیه می شود تا جایی که می توانید برای حسابداری خود کمک بگیرید.

استفاده از فناوری هایی مانند نرم افزار حسابداری و ذخیره سازی ابری می تواند در صرفه جویی در زمان و ایمن نگه داشتن سوابق شما کمک زیادی کند. به همان اندازه مهم است که اصول کلیدی حسابداری را به خاطر بسپارید: جدا نگه داشتن امور مالی شخصی و تجاری و همیشه دانستن شاخص های کلیدی عملکرد شما مانند جریان نقدی، سود، اعتبار، درآمد و غیره.

در نهایت، یک سرمایه گذار فقط به اندازه پرتفوی خود خوب است، و سبد سهام او فقط به اندازه حسابدارش است که آن را حفظ می کند.

درباره ما

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 50000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید